Sie hen glaub d Kuchi igrichtet und so... dorum hesch eifach das wo sie grad "kocht" hen könne ässe....

hoffentlich hesch ranzepfiffe griegt du blöde unter-nase-rieberSnowy hat geschrieben:ALLES gratis gsi geschter am erschte Tag!!!!
Mi Verzehr:
-Onion Rings
-2 Pommes
-2 Cheeseburger
-CHickenwopper
-2 Chickenwhopper
-1 normale Whopper
..und nachher ischs mir schlächt gsi!![]()
liis emol... 17.11! und was söll das rolleyes? pfffRicci-O hat geschrieben:ich hoff eifach de Burger King macht gli in Basel uf.. ISch eifach hammer guet dött ihne gsi.. mhhhhhhhhhh![]()
Glaubs au.. Muttenzer biniBasilea-1893 hat geschrieben:Huhu, scho 15 Iiträg und sone Latz go schwinge! Lüd wie du ghöre verdammt nomol nid in die Stadt! Woorschinlig kunnsch au irgendwie uss Wange an dr Aare! Scheiss Weltverbesserer!
Schätzelein, ha eigentlig eher drmit welle sage, dass es stark bemitleidenswärt isch, das me Smiles als Kult empfindet!!!Urlauber hat geschrieben:Jo was isch do dra nit guet?
Und falls de jetzt eine uf Klugscheisser wotsch mache und mir damit willsch sage das me "Kult" nit ganz gross also "KULT" schribt.... den mues ich dir leider sage das mir das scho bewusst isch