simon amman - super 10 kampf
- Jamiroquai
- Erfahrener Benutzer
simon amman - super 10 kampf
ha gescht im 10 vor 10 im simon amman sini aktion gseh bim super 10 kampf....
hehe.....
das gits halt, wemme so blööd duet....
hehe.....
das gits halt, wemme so blööd duet....
Auf gehts Espen, kämpfen und siegen !!!!!
R.I.P. ESPENMOOS
R.I.P. ESPENMOOS
Also nachdäm ych ihn s letscht mol im Spochtpanorama gseh ha wo är die Olympia-Mode vo de Schwyzzer präsentiert het, so im James Bond Style muess ich sage, dass är definitiv nid normal isch.Späcki hat geschrieben:I bi mr sowieso nid ganz sicher, öb dä Bueb zu 100% normal isch. Und die Frisur ghört au verbote.
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
- Mediterraneo
- Neuer Benutzer
Wär freiwillig ä Schischanza obanaba gumped, cha nit ganz putzt sii 

Zitat des BAZ-Journalisten Georg Heitz im Dokumentarfilm «Der Topf im Kopf» aus dem Jahr 2002:
«Die letzten paar Jahre zeigen, dass die Zuschauer kommen wegen den Emotionen und aus Verbundenheit dem Verein gegenüber, aus Neugier oder vielleicht auch um zu lästern über diese Mannschaft. Aber auf die Länge denke ich schon, dass man muss einen Schuss Unterhaltung drin haben im Spiel einer Fussballmannschaft, sonst kommen die Zuschauer nicht mehr. Siegen alleine reicht auf die Länge nicht.»
«Die letzten paar Jahre zeigen, dass die Zuschauer kommen wegen den Emotionen und aus Verbundenheit dem Verein gegenüber, aus Neugier oder vielleicht auch um zu lästern über diese Mannschaft. Aber auf die Länge denke ich schon, dass man muss einen Schuss Unterhaltung drin haben im Spiel einer Fussballmannschaft, sonst kommen die Zuschauer nicht mehr. Siegen alleine reicht auf die Länge nicht.»
- Haltestelle
- Benutzer
baasel hat geschrieben:Lägg, dä Kammeramaa het das sicher gnosse, dämm Depp sinni Kamera an d Rüebe zhaue................
är het sini rüebe and kamera ghaue... machts jo no amüsanter...
Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.
Also ich ha scho bim erschte mol woni dä gseh ha dänkt dass das dr gröscht buur isch. Eifach nur peinlichSpäcki hat geschrieben:Genau dört sin mini Zwiifel so richtig uffkoh...
P.S. Irgendwie chunt mr dr tom lüthi au schreg ihne. Sin irgendwie die glieche zwei vögel
hander kei ahnig was bedüted krieg un was bedüt schlegle chander vo mir heere. ich bin in krieg gsi, ich han alles eläbt, ichchan böwise wönder luege lueg, schtoleschuss, bombesplitter ichhan alles eläbt
Dem sieht man doch schon 10km gegen den Wind an das er deftig einen an der Klatsche hat
Allerdings hat Lüthi leider wirklich die gleichen treu-doofen Augen, aber garantiert mehr Grips und vorallem einen angenehmeren Dialekt!!!
Allerdings hat Lüthi leider wirklich die gleichen treu-doofen Augen, aber garantiert mehr Grips und vorallem einen angenehmeren Dialekt!!!
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
dr lüthi sott eifach emol e bitz vomene mediefachmaa gschuelt wärde - ha dä mol kenneglehrt - isch total ängschtlig und publikums-schüüch, het glaub angscht, dass är öbbis falsches könnt sage...Späcki hat geschrieben:Naja, sone Bacheli isch denn dr Lüthi scho nid...au nid vergässe, dass dr Lüthi no e paar Joor jünger isch als dr "Vollgeil-Simi", drfür scho bedütend riifer.
AN DIE SÄCKE!
- Basilea-1893
- Erfahrener Benutzer
und jetzt bisch öppis bessers, dass en kennsch??Gryff hat geschrieben:dr lüthi sott eifach emol e bitz vomene mediefachmaa gschuelt wärde - ha dä mol kenneglehrt - isch total ängschtlig und publikums-schüüch, het glaub angscht, dass är öbbis falsches könnt sage...

Wär isch eigentlig über d'Matraze gfloge und mit em Gsicht am Bode noch gschlife?
- Gastsektor
- Erfahrener Benutzer
Ebbe, isch (im Gegesatz zem Simi-Dotteli) halt no e Teenie, dä wird denn scho no sälbschsicherer.Gryff hat geschrieben:dr lüthi sott eifach emol e bitz vomene mediefachmaa gschuelt wärde - ha dä mol kenneglehrt - isch total ängschtlig und publikums-schüüch, het glaub angscht, dass är öbbis falsches könnt sage...
sind halt beide keine baslerGastsektor hat geschrieben:P.S. Irgendwie chunt mr dr tom lüthi au schreg ihne. Sin irgendwie die glieche zwei vögel

Das mueses si

hander kei ahnig was bedüted krieg un was bedüt schlegle chander vo mir heere. ich bin in krieg gsi, ich han alles eläbt, ichchan böwise wönder luege lueg, schtoleschuss, bombesplitter ichhan alles eläbt
- chef-teleboy
- Erfahrener Benutzer
apropo lüthi. chunnt mir doch grad öbbis in sinn. dä het doch sone harte unfall gha das joor woner denn doch no als zweite gwärtet worde isch. isch em glaubs no ein übere fuess gfahre oder so...
denn hani das einisch uf eurosport gseh, dört isch doch tatsächlich gstande: Lhuti (ita)
naja... egal. nume welle los wärde 
denn hani das einisch uf eurosport gseh, dört isch doch tatsächlich gstande: Lhuti (ita)

Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.
het no öbbis. dr lüthi mit synere babygelfrisur seht au us wie ne papagai. und dr ammann... wenn scho lang, denn glatt odr dreadlocksSmokey hat geschrieben:Also ich ha scho bim erschte mol woni dä gseh ha dänkt dass das dr gröscht buur isch. Eifach nur peinlich
P.S. Irgendwie chunt mr dr tom lüthi au schreg ihne. Sin irgendwie die glieche zwei vögel

- Beizensportler
- Erfahrener Benutzer