Wenn das so ist werden sich noch ganz andere hinter ihn stellen.Bellach SO hat geschrieben:Sehr schön Zemdil! Jetzt werden sich sicher auch die alten Säcke hinter dich stellen!
Zemdil Resident Dark Room Equipment in der Blue Oister - Bar?
Wenn das so ist werden sich noch ganz andere hinter ihn stellen.Bellach SO hat geschrieben:Sehr schön Zemdil! Jetzt werden sich sicher auch die alten Säcke hinter dich stellen!
Vo jetzt a kasch eifach numme hoffe, dass ich scho wäg bi, wenn du uff d' Riederalp kunnsch!Bellach SO hat geschrieben:Sehr schön Zemdil! Jetzt werden sich sicher auch die alten Säcke hinter dich stellen!
Süsch muess di no mitem rettigsschlitte vom aletschgletscher cho rette, da di wideremol masslos überschätzt hesch!Zemdil hat geschrieben:Vo jetzt a kasch eifach numme hoffe, dass ich scho wäg bi, wenn du uff d' Riederalp kunnsch!
Jo dr Zemdil halt, het alli die ufgstellt wo är gmeint het, die het är im Sagg...maradoo hat geschrieben:tsssss, was isch den das für e liste!?!! sin jo nit mol d bundesröt vom letschte johr drby!!!
Boykott!!!!!!!
haltsedoch!Grga Mali hat geschrieben:Jo dr Zemdil halt, het alli die ufgstellt wo är gmeint het, die het är im Sagg...
Angschthäsli halt...
ahjäää? wo bini denn???????????????????Zemdil hat geschrieben:haltsedoch!
Do göhn wieder Grücht umme! Ich ha ALLI, wo sich sälber zur Wahl gstellt hänn im Kandidatur-thread, berücksichtigt. Zwei sinn usegflooge, dr Gevatter will er sini Biträg glöscht hett und d' Malis will sie grad die ganzi Familie als Einheit uffgstellt hänn. Wo simmer denn?![]()
So und jetzt isch fertig mit wäffele, jetzt wird gwählt ... und zwar dr Zemdil
bittschööön!Zemdil hat geschrieben:Zeig mir dini offizielli Kandidatur!![]()
e link gnüegt ...
Tja .... wär nid emoll e aständigi Kandidatur ka formuliere, geschweige denn e Programm oder mindestens e Plan hett, taugt nid zum Bundesroot. Baschta und fertig.maradoo hat geschrieben:bittschööön!
Und jezz Zemdil Schäzzli, was seisch jezz?maradoo hat geschrieben:bittschööön!
sogar mit link zem wahlplakat!!!!!!
http://fcbforum.magnet.ch/showpost.php?p=229648&postcount=17
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
ha s glich wahlprogramm wie letschtmol dängg!!Zemdil hat geschrieben:Tja .... wär nid emoll e aständigi Kandidatur ka formuliere, geschweige denn e Programm oder mindestens e Plan hett, taugt nid zum Bundesroot. Baschta und fertig.
Du bisch duss!![]()
@ ZemdilZemdil hat geschrieben:@ Mara und Grga