Schuel und so friehner... wieso dr d Schuel gern gha händ...Leipzig und Halle...

Der Rest...
Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rinoceronte »

Cols hat geschrieben:Voilà...sehr nett erinneret sich no öper an dä Name:-)
Rischtisch. Bi dere hani e sau-gueti Note gha... Nachdäm si gange isch, hämmer dr Buser kriegt :o
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

Cols
Benutzer

Beitrag von Cols »

Rinoceronte hat geschrieben:Rischtisch. Bi dere hani e sau-gueti Note gha... Nachdäm si gange isch, hämmer dr Buser kriegt :o
Komisch, ich ha an dr Bruefsmatur e 4 gha in Mathe obwohl ich maximal e 3 hät dörfe becho wnen alles gstumme hät won ich glöst ha!
S Frau Veltin isch halt scho e liebi gsi:-)
"Er traf zwar das Tor, doch das 2:0 verpasste er um Zentimeter..."

Wenn jeder an sich denkt, ist an alle gedacht!

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Cols hat geschrieben:Komisch, ich ha an dr Bruefsmatur e 4 gha in Mathe obwohl ich maximal e 3 hät dörfe becho wnen alles gstumme hät won ich glöst ha!
S Frau Veltin isch halt scho e liebi gsi:-)
Bi dr Veltin hani e 5er-Schnitt gha, noch de Summerferie bim Buser e 2.5...

si isch würklig e liebs gsi
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

Cols
Benutzer

Beitrag von Cols »

Rinoceronte hat geschrieben:Bi dr Veltin hani e 5er-Schnitt gha, noch de Summerferie bim Buser e 2.5...

si isch würklig e liebs gsi
S tolle isch gsi, dört hani amigs 3 Prüefige glöst pro Prüefig, drfür hän alli rings um mich ume die glich Note gha:-)

Captain Sky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Captain Sky »

Cols hat geschrieben:S tolle isch gsi, dört hani amigs 3 Prüefige glöst pro Prüefig, drfür hän alli rings um mich ume die glich Note gha:-)
Ähnliches geschah bei uns jeweils beim oberlangweiler Opferkuch, wenn irgendein Land oder Kontinent in einer Prüfung gezeichnet werden sollte...

Noch ein paar weitere (harmlose) Klassiker aus meiner Schulkarriere:
- Die Mitschülerin, die vor einem sass und (dummerweise) ein Arschgeweih hatte, jedesmal, wenn man das Arschgeweih auf Grund des kurzen Oberteils sah, darauf aufmerksam machen, dass sie Dreck/einen Fleck am Rücken habe. Was die Mitschülerin natürlich jedesmal veranlasste, zu überprüfen, was sie den genau am Rücken hat...
- Bei Villard für jede Sekunde, die man überstanden hat, einen Strich (auf einem Blatt oder dem Bank) machen. Macht man am besten mit dem Banknachbar (der eine schaut auf die Uhr, der andere macht die Striche...)

Dingo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dingo »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Sehr geile Thread, erst jetzt gseh... KHS/WG isch halt scho immer e Dräcksloch gsi, d'Hälfti vo dene Lehrer kenni jo au no (87-89)...
Aber wie me do so liest, sind mir damals gar nid so asozial gsi, wie d'Lehrerschaft immer behauptet het, sondern business as usual :cool:

Damit vor Gricht nüt gäge mi verwändet wärde ka, schwigi jetzt besser :p
War von 86 bis 90 an der KHS. Hatte leider ein Jahr länger als vorgesehen für das Handelsdiplom, mein Französsich war dem Lehrer Schmidt nicht gut genug. Beim Vogt im Sprachlabor hab ich's dann auch geschafft. Highlights waren Lehrer wie eben der Schmidt, der wohl noch Sex mit der Absenzenliste hatte, der Ueli Vogt mit seinem Horn, die Erika "ich bi nit do!" Keller im Textverarbeitung, der Hofer als einzig effektiver Turnlehrer!

Das waren schöne Zeiten.

Gryff
Benutzer

Beitrag von Gryff »

het öbber dr raffy kennel ("chömit etze, zwänzg liegestütz - aber hü!") oder dr heribert "harry" neuhaus ("soooo jungs! drei runden rund um die bäume rum locker einlaufen!" - "gryff steh nich rum wie'n kartoffelsack!!") kha?

ps: dr harry isch übrigens dr brueder vom detlev lauscher...
AN DIE SÄCKE!

Cols
Benutzer

Beitrag von Cols »

Gryff hat geschrieben:het &#246]ps: dr harry isch übrigens dr brueder vom detlev lauscher...[/size]
Kennel: Chömet jetzt, nit tschuute mit de Wärtsache!!
Harry: Jungs, wollt ihr Volleyball spielen? - NEIN!!! - Wollt ihr Basketball spielen? - NEIN! - Was wollt ihr dann?
FUSSBALL! - Ok, dann tschutten wir halt...
und mr muess drzue sage: Bim Heribert Neuhaus hän mr glaub JEDI Turnstund Fuessball gspielt, und wnen mr zerscht hän müesse alli andere sportarte boykottiere!

EDIT: Dr Harry isch bi uns uf dr Abschlussreis gsi zäme mit em Ullrich "Röschen" Roser...zwei absolut geniali Kultfigure!
Roser: Was wollt ihr trinken? Bier? Nee, das zahl ich nicht, Wodka und whiskey is' ok, aber Bier? ne, das könnt ihr selber bezahlen...OK, ich frag noch mals: Was wollt ihr trinken?

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Gryff hat geschrieben:het öbber dr raffy kennel ("chömit etze, zwänzg liegestütz - aber hü!") oder dr heribert "harry" neuhaus ("soooo jungs! drei runden rund um die bäume rum locker einlaufen!" - "gryff steh nich rum wie'n kartoffelsack!!") kha?

ps: dr harry isch übrigens dr brueder vom detlev lauscher...
Dr Raffi isch bi uns voll duregheit wo mr vrkündet hän as Volleyball e Meitlisportart. I glaub är betriebt dä Sport aktiv, aber es ghöhrt jo au zum Lehrplan. Är hets denn üfgäh nochdäm dr Mario dr 'Triff den Raffi' Kontescht mit drei subere Volleyball-Ufschlag-Kopfschüss gwunne het...

Gryff
Benutzer

Beitrag von Gryff »

Cols hat geschrieben:Kennel: Chömet jetzt, nit tschuute mit de Wärtsache!!
Harry: Jungs, wollt ihr Volleyball spielen? - NEIN!!! - Wollt ihr Basketball spielen? - NEIN! - Was wollt ihr dann?
FUSSBALL! - Ok, dann tschutten wir halt...
und mr muess drzue sage: Bim Heribert Neuhaus hän mr glaub JEDI Turnstund Fuessball gspielt, und wnen mr zerscht hän müesse alli andere sportarte boykottiere!

EDIT: Dr Harry isch bi uns uf dr Abschlussreis gsi zäme mit em Ullrich "Röschen" Roser...zwei absolut geniali Kultfigure!
Roser: Was wollt ihr trinken? Bier? Nee, das zahl ich nicht, Wodka und whiskey is' ok, aber Bier? ne, das könnt ihr selber bezahlen...OK, ich frag noch mals: Was wollt ihr trinken?
bim harry ha-n-i mol e lektion über d'technigge vom rugby-spiel miesse gäh... isch grosses kino gsi - nach ere halb stund het niemerts me könne mitspiele, will jede irgendwo e wehwehli oder boboli kha het.... huere thereslis! :D

em harry si kommentar: "jungs - ihr seid verweichlicht - wir haben zum ersten und letzten mal so was dämliches probiert - spielen wir fussball!"

im sportlager sinn mr mit ihm und dr jill valentini gsi... uf dr einte wanderig sinn mr uff e bärg uffe - mir (dr harry, dr kolleg und ich) sinn die erschte gsi, wo uff em gipfel aakho sinn - kuum dört gsi kunnt är mit drei grosse uss em restaurant uuse... "so jungs - das haben wir uns verdient - lassts euch schmecken!" - kunnt sehr guet uff ca. 3500 m... :cool:
AN DIE SÄCKE!

Cols
Benutzer

Beitrag von Cols »

Dr Harry isch immer grosses Kino gsi! Wer erinneret sich no an Bsuechstag????
Bim harry ind Turnstund gwagglet, er schmeisst dr Ball ane und seit: Jungs, spielt Fussball, ich muss mit den alten jungs reden, das interessiert mich mehr als euer Amateurgekicke:-)
Wer isch drbi gsi? Gryff? Platini? Rino het schins schuel gha:-)

Gryff
Benutzer

Beitrag von Gryff »

Cols hat geschrieben:Dr Harry isch immer grosses Kino gsi! Wer erinneret sich no an Bsuechstag????
Bim harry ind Turnstund gwagglet, er schmeisst dr Ball ane und seit: Jungs, spielt Fussball, ich muss mit den alten jungs reden, das interessiert mich mehr als euer Amateurgekicke:-)
Wer isch drbi gsi? Gryff? Platini? Rino het schins schuel gha:-)
das isch au e super iebig gsi... "jungs - was macht ihr denn hier?" "es isch doch bsuechsdaag oder nid?" "stimmt da habt ihr auch wieder recht!" :)

e halb stund vor offiziellem stundeschluss: "so jungs räumt die tore weg - feierabend für heute!" "abr siiiii herr neuhaus - worum scho fertig - isch doch erscht halbi, mann!" "schnauze mehmet, räum mal die tore weg und verschwinde in die umkleide!" "abr siiii!!!" "kein aber - isch geh jetzt mit meinen ehemaligen jungs in die cafeteria was trinken!"

:D
AN DIE SÄCKE!

Cols
Benutzer

Beitrag von Cols »

Gryff hat geschrieben:das isch au e super iebig gsi... "jungs - was macht ihr denn hier?" "es isch doch bsuechsdaag oder nid?" "stimmt da habt ihr auch wieder recht!" :)

e halb stund vor offiziellem stundeschluss: "so jungs räumt die tore weg - feierabend für heute!" "abr siiiii herr neuhaus - worum scho fertig - isch doch erscht halbi, mann!" "schnauze mehmet, räum mal die tore weg und verschwinde in die umkleide!" "abr siiii!!!" "kein aber - isch geh jetzt mit meinen ehemaligen jungs in die cafeteria was trinken!"

:D
Isch dr Bringer gsi!
Schnauze Mehmet...wieso stoht dr Harry nit emol uf d Kaserne und git dr tarif dure? Dä kennt doch sicher die meischte dört und sunscht het er no die pinki Harley in dr Garage:-)
Harry het dr Golf an d Leitplanke gsetzt:-)

Gryff
Benutzer

Beitrag von Gryff »

Cols hat geschrieben:Isch dr Bringer gsi!
Schnauze Mehmet...wieso stoht dr Harry nit emol uf d Kaserne und git dr tarif dure? D&#228]sunscht het er no die pinki Harley in dr Garage[/B]:-)
hells angel harry? :eek: :D :eek:
AN DIE SÄCKE!

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Het ein vo euch Möse dr Hügin gha?

Gryff
Benutzer

Beitrag von Gryff »

[quote="Rinoceronte"]Het ein vo euch M&#246]

jo leider...

het emol öbber däm sini oberhässlige visitekärtli gseh: stephan hügin, buschpilot :)
AN DIE SÄCKE!

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Gryff hat geschrieben:jo leider...

het emol öbber däm sini oberhässlige visitekärtli gseh: stephan hügin, buschpilot :)
Rischtisch. Mit sine ganze Schwede sache und däm huere Pilotekoffer...

Luschtig ischs erscht worde wommer use gfunde hän asser glichzittig mit uns vo der Schuel gange wird...

Cols
Benutzer

Beitrag von Cols »

Gryff hat geschrieben:jo leider...

Hügin dä Wicksr het mr e Note Abzug geh will ich dä hindedra ha loh abschriebe....
Hauptsach dr Ziegel isch z fliege cho

Speermaa
Benutzer

Beitrag von Speermaa »

Snowy hat geschrieben:Fortsetzig vom Angelo sinere Liste, ebefalls WG (95-99)

- Usem Fenschter kotze während em Unterricht in dr erschte Stund am Nomitag will mir übere Mittag so derb sin go ihneschütte
- Samschtig Morge direkt vom Usgang in 2 Minute ABständ ein nochem andere ins Zimmer torkle woruf dr Wagner jewiils gmeint het: Nächsten Samstag treffen wir uns gleich in Kleinbasel in irgend einer stinkenden Bar! legendär....

etc etc...
Das sin no Zyyte gsi ... ha letschti grad wiedermol d'Maturzytig gläse ... irgendwie schad, dass es scho verby isch!

Tüllhuffe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tüllhuffe »

Gryff hat geschrieben: "harry" neuhaus ("soooo jungs! drei runden rund um die bäume rum locker einlaufen!" - "gryff steh nich rum wie'n kartoffelsack!!") kha?
Harrrrrryyyyyyy!!!! Absoluten Oberkult - isch emoll kurzi Zytt my Dennisdreener gsii und denn daucht dä blötzlig als Durnleerer uff. Für mii sauglatt - für der Räscht vo der Klass e Kulturschogg. :cool:

Isch glaub sogar emoll Coach vo der holländische Juniore-Dennis-Nati gsii oder so öppis - scho fascht en Original aigentlig...
OléOlé, Vollschinggen Olé

Bull
Benutzer

Beitrag von Bull »

Gewerbeschule Basel anno 89-92 Klasse der Offsetdrucker und Schriftsetzter
ein bunt zusammengewürfelter haufen ein punk,ein paar homie,bauern aus wintersingen,ein hool,ein paar italos und jede menge gras und shit ergaben eine expolsive mischung.
der ärmste war herr spaini der nach uns den job hinschmiss
legendär war der :
im vogelsang schulhaus war ja rauchverbot was uns nicht interessierte wir gemütlich am zigi rauchen da kam schon der spaini angewetzt mit dem zeigefinger auf die uhr klopfend wir sollten doch uns beeilen die stunde fängt an.
Spaini lauft ca mit 1 1/2 meter vor uns ein kumpel und ich schleichen uns hinter ihn an packen ihn an den knien und heben ihn hoch so das er mit dem arsch auf unseren schultert sitzt der dritte kumpel aniemiert ihn noch zu einer jubelpose wir wollten mit ihm auf den schultern ins klassenzimmer laufen
haben aber nicht an die jetzt für ihn zu nierdrige türe gedacht
WUMMS und spaini hatte ne fette beule
ect.
Viele Leute geben Geld aus das ihnen nicht gehört um Leute zu beindrucken die sie nicht mögen.....

hakuna
Neuer Benutzer

Beitrag von hakuna »

Gryff hat geschrieben:het öbber dr raffy kennel ("chömit etze, zwänzg liegestütz - aber hü!") lauscher...[/size]
GC Fan ischers... Hani Mol im "B" mit siner Frau atroffe! Grad 1 Reihe unter uns :D Mann Mann hett sich de eins dummi sprüch miesse aloose :cool:

Platini
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Platini »

Tüllhuffe hat geschrieben:...Isch glaub sogar emoll Coach vo der holländische Juniore-Dennis-Nati gsii oder so öppis - scho fascht en Original aigentlig...
und vorallem der brueder vom detlev lauscher ! är isch e n original !!! :eek:

art-of-football
Erfahrener Benutzer

Beitrag von art-of-football »

Dr Neuhaus isch voll ok, het immer das gmacht wo d'Mehrheit het welle (--> Fuessball). Hän dir dä no mitbeko, wo är vomene Schieler dr Baseballschleger in d'Frite beko het (unabsichtlich). Am Schluss isch si 300.- Stutz Brüle am Arsch gsi und e Nasebeibruch het drbi usegluegt (oder so...). E Päckli Praline hän das aber glaub wider grad boge...

Dr Kennel:
"Es schiist mi gottverdammi a, jede vrdammtä Ftritig zu eurer scheiss Turnstund miesse az'tanze, däü scheiss wäg zu euch scheiss Type. Nei ehrlich, au Grätturne ghört zum Sport, huere dammi siech." (das isch 2 Wuche vor de Ferie gsi)
"Es freut mi e witers Joohr mit euch könne zämme z'schaffe" (nach de Ferie)
jäjäjä, usserdäm spilt är glaub Badminton oder so öppis...

Dr Zeender (doppel e ohni h, mini herre):
Dr Burner dä Typ, während em Freiwahlfach Unihockey:
"Jä gälle si, Unihockey isch halt kei Frauesprot, gälle si Monika"
Vorallem isch dä menschlig eifach e geile Siech...

Dr Jenny:
Au dä: voll ok, menschlig sowie als Sportlehrer immer drbi

Dr Locher:
Zu däm ka ich nit allzuviel sage, hanen nur e viertel Joohr ka. :D

Wär vo euch kennt dr Anton? Köllner?

oh jackie
Neuer Benutzer

Beitrag von oh jackie »

[quote="Bull"]Gewerbeschule Basel anno 89-92 Klasse der Offsetdrucker und Schriftsetzter
ein bunt zusammengew&#252]

Vogelsang. Zum schwelgen!

War ein Jahr voll dort (VorkursA, auch 91 oder so), und dann noch zwei Jahre für ein paar Fächer.

(Schräge Lehrer, bisschen Buchstaben zeichnen, Camera Obscura basteln, bisschen an der Bleisatzmaschine drehen, kein mühsames Lernen zu Hause... Wunderbar!)

Rotblau
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rotblau »

Sagenhaft, wieviele Schüler, die zu Hause zu wenig Aufmerksamkeit erhielten, sich an wehrlosen Mitschülern auslassen mussten, nur um anderen Frustrierten zu imponieren.

Ingrid
Benutzer

Beitrag von Ingrid »

Rotblau hat geschrieben:Sagenhaft, wieviele Schüler, die zu Hause zu wenig Aufmerksamkeit erhielten, sich an wehrlosen Mitschülern auslassen mussten, nur um anderen Frustrierten zu imponieren.
herrlich...

ellesse
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ellesse »

Rotblau hat geschrieben:Sagenhaft, wieviele Schüler, die zu Hause zu wenig Aufmerksamkeit erhielten, sich an wehrlosen Mitschülern auslassen mussten, nur um anderen Frustrierten zu imponieren.
Na, wenigstens jemand, der in seiner Schulzeit redlich und anständig blieb :D

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

Eins vom geilschte Gschichtli bi mir isch gsi, wo mir e Semester e Ushilf gha hei, das isch in der 5te Primar gsi. Die het ihres erschte Semester überhaupt Unterrichtet und mir hei nur turne gha binere. Jedes mol afangs Turnstund het sie verzellt was mir mache, druf simer in Grätruum und hei d Gool gholt und afo schutte (vo 12 Schüeler sind 7 im FC gsi). Und das s ganze Semeschter, sie isch denne immer use go brüele und endi Turnstund wieder cho und het gluegt dass alles ufgrumt isch. Immer s glich gsi. Nachher het Sie dr Job an Nagel ghänkt :D

Denne in der Gewrbschuel mit mim verfeindete Lehrer in Elektrotechnik, am allerletschte Schueltag vor dr Zügnisabgab:
Er: Sie Heavy ich cha Ihne in Elektrotechnik kei Note setze, Sie sind gar nie do gsi wo mir e test gmacht hei.
Ich: Jo ich bi chrank gsi, aber ha au nie Glegeheit füre Nochholtest becho...
Er: Das wär ihri Ufgob gsi nid mini
Ich: mir hei 3 Stund ET in der Wuche und Sie hei nur 2 Tests gmacht im ganze Semester, das git e Igschriebene ufs Sekretariat, wenn ich kei Note bechum.
Er: aha so, jo ähm ja (und lauft weg)
Im Zügnis hani denn e 5er gha ohni jemals e Prüefig gschribe zha.

Bim Gliche Lehrer...
Er: Sie Heavy, Sie hei genau die glich Prüefig gmacht wie ihre Banknochber, er het e 6er gha und aber genau die gliche Variable und Darstellig wie Sie, und jo er isch jo in der Regel immer chli besser als Sie, drum hanich ihne e halbi Note abzug geh, sie hei jetzt e 5-6...
Ich fall ihm ins Wort OK de nimmi!

Auno bi dem Lehrer, wo mir ufe Exkursion si: Laufe mir vo dr Gwerbschuel richtig Rhygass, bim Beate Uhse seckle alli in Lade ihne und er blibt als einzige dusse Stoh und wartet... dass es e Hinterusgang gha het het er bis hüt nonig gschnallt, er isch Wahrschindlig immerno am warte. Het immerhin e Freie Nomitag geh!

Auno bi däm Lehrer, dr Oberdealer het e 100g Plättli ufem Tisch und macht miteme Hammer und Meissel Portione, alli am gröhle, Lehrer schnallt nüt. Nachher baut er sich eine und röschtet si Schitt mitere Cherze nebedrah ufem Stuehl. S ganz Zimmer schmäckt nach Grass und der Lehrer lauft nebe dure und gseht s Cherzli... und frogt, "Herr **** hei sie chalt?"

Denne in der BMS, Vogelsang bi der Hanna. (Ich ha die eh voll cool gfunde, die het im Französisch die Lüt ignoriert und zwar durchgehen, wo überhaupt kei Interessi gha hei an Französisch. E Viertel vo der klass isch eifach vo ihre Boykottiert worde. Respect! Ich ha das gnosse nie müesse z Schnurre :D )
Uf jede Fall, eine vo miner Klass het übere Mittag es Tenpack gleert und X Gugene graucht, plötzlich wird er immer wie bleicher und wo s Gsicht grüen alauft hei mir ihm gseit er söll ufs WC go Chotze... Au der Lehrerin ischs ufgfalle und frogt ihn, öb ihm nid guet sig. Er seit: "jo es goht scho" Plötzlich stoht er uf und rennt use... alli am Gröhle, aber woner nach 20 Minute immer nonig zrugg cho isch simmer go luege ufs WC, dört isch er aber au nümme gsi. Mir si dervo usgange er sigi hei. Wo dr Unterricht witer gange isch luegt d Hanna plötzlich ussem Fenster: "Gopferdelli, das gits jo nid! Jetzt Sitzt dr ***** vorem Schuelhus uf der Stäge und isch scho wider am Kiffe!"

Cols
Benutzer

Beitrag von Cols »

art-of-football hat geschrieben: Dr Zeender (doppel e ohni h, mini herre):
Dr Burner dä Typ, während em Freiwahlfach Unihockey:
"Jä gälle si, Unihockey isch halt kei Frauesprot, gälle si Monika"
Vorallem isch dä menschlig eifach e geile Siech...
Do fallt mr unser Lied wieder i: Super Zeender, Ohni H und zwei E,
Ich mach Speerwurf für mis Läbe gärn und es schisst mi au gar nie a....super super Zeender!
Geile Siech gsi! Au im Unihockey-Freiwahlfach!

Antworten