Rischtisch. Bi dere hani e sau-gueti Note gha... Nachdäm si gange isch, hämmer dr Buser kriegtCols hat geschrieben:Voilà...sehr nett erinneret sich no öper an dä Name:-)

Rischtisch. Bi dere hani e sau-gueti Note gha... Nachdäm si gange isch, hämmer dr Buser kriegtCols hat geschrieben:Voilà...sehr nett erinneret sich no öper an dä Name:-)
Komisch, ich ha an dr Bruefsmatur e 4 gha in Mathe obwohl ich maximal e 3 hät dörfe becho wnen alles gstumme hät won ich glöst ha!Rinoceronte hat geschrieben:Rischtisch. Bi dere hani e sau-gueti Note gha... Nachdäm si gange isch, hämmer dr Buser kriegt![]()
Bi dr Veltin hani e 5er-Schnitt gha, noch de Summerferie bim Buser e 2.5...Cols hat geschrieben:Komisch, ich ha an dr Bruefsmatur e 4 gha in Mathe obwohl ich maximal e 3 hät dörfe becho wnen alles gstumme hät won ich glöst ha!
S Frau Veltin isch halt scho e liebi gsi:-)
S tolle isch gsi, dört hani amigs 3 Prüefige glöst pro Prüefig, drfür hän alli rings um mich ume die glich Note gha:-)Rinoceronte hat geschrieben:Bi dr Veltin hani e 5er-Schnitt gha, noch de Summerferie bim Buser e 2.5...
si isch würklig e liebs gsi
Ähnliches geschah bei uns jeweils beim oberlangweiler Opferkuch, wenn irgendein Land oder Kontinent in einer Prüfung gezeichnet werden sollte...Cols hat geschrieben:S tolle isch gsi, dört hani amigs 3 Prüefige glöst pro Prüefig, drfür hän alli rings um mich ume die glich Note gha:-)
War von 86 bis 90 an der KHS. Hatte leider ein Jahr länger als vorgesehen für das Handelsdiplom, mein Französsich war dem Lehrer Schmidt nicht gut genug. Beim Vogt im Sprachlabor hab ich's dann auch geschafft. Highlights waren Lehrer wie eben der Schmidt, der wohl noch Sex mit der Absenzenliste hatte, der Ueli Vogt mit seinem Horn, die Erika "ich bi nit do!" Keller im Textverarbeitung, der Hofer als einzig effektiver Turnlehrer!Gevatter Rhein hat geschrieben:Sehr geile Thread, erst jetzt gseh... KHS/WG isch halt scho immer e Dräcksloch gsi, d'Hälfti vo dene Lehrer kenni jo au no (87-89)...
Aber wie me do so liest, sind mir damals gar nid so asozial gsi, wie d'Lehrerschaft immer behauptet het, sondern business as usual![]()
Damit vor Gricht nüt gäge mi verwändet wärde ka, schwigi jetzt besser![]()
Kennel: Chömet jetzt, nit tschuute mit de Wärtsache!!Gryff hat geschrieben:het ö]ps: dr harry isch übrigens dr brueder vom detlev lauscher...[/size]
Dr Raffi isch bi uns voll duregheit wo mr vrkündet hän as Volleyball e Meitlisportart. I glaub är betriebt dä Sport aktiv, aber es ghöhrt jo au zum Lehrplan. Är hets denn üfgäh nochdäm dr Mario dr 'Triff den Raffi' Kontescht mit drei subere Volleyball-Ufschlag-Kopfschüss gwunne het...Gryff hat geschrieben:het öbber dr raffy kennel ("chömit etze, zwänzg liegestütz - aber hü!") oder dr heribert "harry" neuhaus ("soooo jungs! drei runden rund um die bäume rum locker einlaufen!" - "gryff steh nich rum wie'n kartoffelsack!!") kha?
ps: dr harry isch übrigens dr brueder vom detlev lauscher...
bim harry ha-n-i mol e lektion über d'technigge vom rugby-spiel miesse gäh... isch grosses kino gsi - nach ere halb stund het niemerts me könne mitspiele, will jede irgendwo e wehwehli oder boboli kha het.... huere thereslis!Cols hat geschrieben:Kennel: Chömet jetzt, nit tschuute mit de Wärtsache!!
Harry: Jungs, wollt ihr Volleyball spielen? - NEIN!!! - Wollt ihr Basketball spielen? - NEIN! - Was wollt ihr dann?
FUSSBALL! - Ok, dann tschutten wir halt...
und mr muess drzue sage: Bim Heribert Neuhaus hän mr glaub JEDI Turnstund Fuessball gspielt, und wnen mr zerscht hän müesse alli andere sportarte boykottiere!
EDIT: Dr Harry isch bi uns uf dr Abschlussreis gsi zäme mit em Ullrich "Röschen" Roser...zwei absolut geniali Kultfigure!
Roser: Was wollt ihr trinken? Bier? Nee, das zahl ich nicht, Wodka und whiskey is' ok, aber Bier? ne, das könnt ihr selber bezahlen...OK, ich frag noch mals: Was wollt ihr trinken?
das isch au e super iebig gsi... "jungs - was macht ihr denn hier?" "es isch doch bsuechsdaag oder nid?" "stimmt da habt ihr auch wieder recht!"Cols hat geschrieben:Dr Harry isch immer grosses Kino gsi! Wer erinneret sich no an Bsuechstag????
Bim harry ind Turnstund gwagglet, er schmeisst dr Ball ane und seit: Jungs, spielt Fussball, ich muss mit den alten jungs reden, das interessiert mich mehr als euer Amateurgekicke:-)
Wer isch drbi gsi? Gryff? Platini? Rino het schins schuel gha:-)
Isch dr Bringer gsi!Gryff hat geschrieben:das isch au e super iebig gsi... "jungs - was macht ihr denn hier?" "es isch doch bsuechsdaag oder nid?" "stimmt da habt ihr auch wieder recht!"![]()
e halb stund vor offiziellem stundeschluss: "so jungs räumt die tore weg - feierabend für heute!" "abr siiiii herr neuhaus - worum scho fertig - isch doch erscht halbi, mann!" "schnauze mehmet, räum mal die tore weg und verschwinde in die umkleide!" "abr siiii!!!" "kein aber - isch geh jetzt mit meinen ehemaligen jungs in die cafeteria was trinken!"
![]()
Rischtisch. Mit sine ganze Schwede sache und däm huere Pilotekoffer...Gryff hat geschrieben:jo leider...
het emol öbber däm sini oberhässlige visitekärtli gseh: stephan hügin, buschpilot![]()
Hügin dä Wicksr het mr e Note Abzug geh will ich dä hindedra ha loh abschriebe....Gryff hat geschrieben:jo leider...
het emol öbber däm sini oberhässlige visitekärtli gseh: stephan hügin, buschpilot![]()
Das sin no Zyyte gsi ... ha letschti grad wiedermol d'Maturzytig gläse ... irgendwie schad, dass es scho verby isch!Snowy hat geschrieben:Fortsetzig vom Angelo sinere Liste, ebefalls WG (95-99)
- Usem Fenschter kotze während em Unterricht in dr erschte Stund am Nomitag will mir übere Mittag so derb sin go ihneschütte
- Samschtig Morge direkt vom Usgang in 2 Minute ABständ ein nochem andere ins Zimmer torkle woruf dr Wagner jewiils gmeint het: Nächsten Samstag treffen wir uns gleich in Kleinbasel in irgend einer stinkenden Bar! legendär....
etc etc...
Harrrrrryyyyyyy!!!! Absoluten Oberkult - isch emoll kurzi Zytt my Dennisdreener gsii und denn daucht dä blötzlig als Durnleerer uff. Für mii sauglatt - für der Räscht vo der Klass e Kulturschogg.Gryff hat geschrieben: "harry" neuhaus ("soooo jungs! drei runden rund um die bäume rum locker einlaufen!" - "gryff steh nich rum wie'n kartoffelsack!!") kha?
Do fallt mr unser Lied wieder i: Super Zeender, Ohni H und zwei E,art-of-football hat geschrieben: Dr Zeender (doppel e ohni h, mini herre):
Dr Burner dä Typ, während em Freiwahlfach Unihockey:
"Jä gälle si, Unihockey isch halt kei Frauesprot, gälle si Monika"
Vorallem isch dä menschlig eifach e geile Siech...