was natürlich nix mit dim erschinigsbild könnt ztue haRinoceronte hat geschrieben: Bi das Joor öfters dört gsi und ha nie Stress gha. Wärs nid suecht findets au nid...

mi meinig isch au: wer kei stress wott, de bekunnt en au nid!
Digg unterstriche!Seemann hat geschrieben:Schade um die vielen anständigen, von denen keiner spricht und welche unter der zwangsläufig entstehenden kritik/abneigung schlussendlich zu leiden haben.
Was söll do dra klar si? Sölli jetz au jede Idiot usraube wo e türers Auto het als ich oder e fetteri Uhr am Handglänk und eifach sage "Isch klar Mann sälbertschuld" ?el_abuelo hat geschrieben:isch jo klar das die öberem e pulli wäg nämme wenn de ander mit originale nike sache kunnt und de ander nur gfelschtas het...
Kani au unterschribe. Aber die gwüsse Vögel wüsse halt au bitz wit, bi Wäm dass es funktioniert und bi Wäm nid.Rinoceronte hat geschrieben:Bi das Joor öfters dört gsi und ha nie Stress gha. Wärs nid suecht findets au nid...
Siehste, und wennd zu dene ghöhrsch wos bine funzt hesch halt eifach d Arschkarte zoge. Tja, scheisse.....Gevatter Rhein hat geschrieben:Kani au unterschribe. Aber die gwüsse Vögel wüsse halt au bitz wit, bi Wäm dass es funktioniert und bi Wäm nid.
dasch sicher die dritt mannschaft vom fc gsi!Späcki hat geschrieben:Wäg söttigem Pack gang ich nümm an d'Mäss, will mi nid die ganzi Zytt närve.
Am Samschtig z'oobe nach em CH-Matsch hani gmeint, d'Randale us Frankriich sig nach Blätzbums überegschwabbt...rund 30 "Gangstas" uf eim Huffe uf em Zentrumsblatz...isch wahrlig nüm suuber!
Wenn du in der Schule von einem CH angemacht wirst, dann haust halt diesem Ch aufs Maul oder schluckst. Danach in 20er Gruppen auf irgendwelchen anderen völlig unbeteiligten Leuten rumzuhacken soll besser sein?el_abuelo hat geschrieben:wenn de die ganzi ziit im kindergarte fertig gmacht wirsch vo denne riche schwizer mit nike schueh etc.... und denn ihrgend wenn merksch he do gits no me wo au die ganz ziit fertig gamcht wärde.... denn schliesst me sich zämme und luegt das mol alles anderst ume lauft...
Schwachsinn...!! So tolerant wie do in Basel heschs jo wohl fascht niene uf dr Wält...el_abuelo hat geschrieben:OK OK OK...
und trotzdäm isch es kei pack sondern es sin mensche!!!!!
und ich kas langsam nüme höre das alles immer die doffe albaner und türcke sin...
fakt isch das die richtigi kriminallität... nämlich politik vo schwizer gführt wird und das kotzt mi genau so aaaaa das das PACK so scheisse muess mache wie clubs zue bars zue das halt euers PACK wider uf de kasärne und in de steine umelungeret!!!!!!
wennd politiker wider die jugentliche uf de stross wänn und die guete schwizer bürger das au so gsehn.. kunnts halt vor das me neume mol dri lauft... aber wenn me alli lost in bars go bis am 5i am morge sin die neume ufghobe und s kunnt sältener vor!!!!!
mini wirklichi meinig nit so wies gschwätz vorhär...
Genau! Alle rauswerfen und fortschaffën. Am besten mit den Zug!!!Gevatter Rhein hat geschrieben:Und Wer diese Scheisse abzieht, ist mir eigentlich völlig wurscht. Aber wenns ein Gast ist, bin ich trotzdem dafür, dass er fliegt. Von mir aus könnte man auch CH's rauswerfen, die nicht wissen, wie man sich benimmt, aber das geht eben nicht...
Nimmt mi wunder wer am schluss übrig blibt...eine elai, das isch klar!Rinoceronte hat geschrieben:Genau! Alle rauswerfen und fortschaffën. Am besten mit den Zug!!!
Und wenn die alle weg sind nehmen wir uns die Andersdenkenden vor, die sind mir schon lange ein Dorn im Auge. Und dann die politische Linke, oder das was nach der Säuberung vom Rest noch überig bleibt.
Sorry, bei allem Respekt. Aber soweit ich weiss, gibt es keine Mauer an der Schweizer Grenze. Jeder, der sich hier nicht wohl fühlt, ist absolut frei, das Land zu verlassen. Nur denke ich, dass man halt zu feige ist, diese Konsequenz zu ziehen. Ist halt doch noch recht schön hier. Trotz 7 Mio (minus 20% Ausländer) bösen gemeinen fiesen kriminellen Schweizern, die alle nur darauf warten, einem armen unschuldigen Ausländer ihre superschönen Nike-Schuhe vor die Nase zu halten.el_abuelo hat geschrieben:fakt isch das die richtigi kriminallität... nämlich politik vo schwizer gführt wird und das kotzt mi genau so aaaaa
Du chasch doch nid öpfel mit biire vergliiche! Was händ politischi verbräche mit sich denäbe benähmende gangstas zdue?? nütt! das sind 2 paar schueh!el_abuelo hat geschrieben: fakt isch das die richtigi kriminallität... nämlich politik vo schwizer gführt wird und das kotzt mi genau so aaaaa das das PACK so scheisse muess mache wie clubs zue bars zue das halt euers PACK wider uf de kasärne und in de steine umelungeret!!!!!!
Speer und er...Cols hat geschrieben:Nimmt mi wunder wer am schluss übrig blibt...eine elai, das isch klar!
wo lebst denn du bitte, also sind die schweizer daran schuld das sie so sind?el_abuelo hat geschrieben:oooooooooo ragazziiiiiiiiiiiii!!!!
wenn de die ganzi ziit im kindergarte fertig gmacht wirsch vo denne riche schwizer mit nike schueh etc.... und denn ihrgend wenn merksch he do gits no me wo au die ganz ziit fertig gamcht wärde.... denn schliesst me sich zämme und luegt das mol alles anderst ume lauft...
verstohsch??? und das liggt halt jetzt an de schwizzer das wider z guet mache in däm sie mol zeigge!!!!!
HALT uns gits au no und ihr benämmed euch.... denn mir lönn uns nit vo euch abzoge!!!!¨
und e scheiss mit uswise etc.. dä scheiss würde au schwizer mache und die kasch au nit uiswisse...
und so schlimm wie in frankrichhhhhhhhh ischs no lang nit!!!!