Ich weiss nid so recht ...
S'neue trikot vo italie
S'neue trikot vo italie
Neus verbandslogo und neus trikot.
- DonCorleone
- Erfahrener Benutzer
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
- *BEBBI*4ever!!!
- Erfahrener Benutzer
-
l'antimilan
- Erfahrener Benutzer
-
Dr. Nargile
- Benutzer
-
Sektion Wartenberg
- Benutzer
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Hoffentlich gut gepolstert. Damit man sich beim ständigen Umfallen und Grundlos-am-Boden-Wälzen nicht wirklich noch eine Verletzung holt. Wurde der Frisur-Airbag jetzt integriert oder nicht?
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
[/CENTER]
- Jamiroquai
- Erfahrener Benutzer
doch doch....Balisto hat geschrieben:Haben die den Ausrüster gewechselt oder hab ich was verschlafen? Das frühere eng anliegende Trikot war doch nicht von Puma!?
ich finds hässlich. s'einzig geile dra, sind d'nummere vorne druff. würd mi no wunderneh wies liiibli hinde usgsehht....
Auf gehts Espen, kämpfen und siegen !!!!!
R.I.P. ESPENMOOS
R.I.P. ESPENMOOS
- Jamiroquai
- Erfahrener Benutzer
http://www.figc.it/italiano/gallery/gal ... hoto_g.jpgJamiroquai hat geschrieben:doch doch....
Auf gehts Espen, kämpfen und siegen !!!!!
R.I.P. ESPENMOOS
R.I.P. ESPENMOOS
Die gliichi nummer eifach au hinte druff, eifach grösser. Chasch dir's jo vorstelle.Jamiroquai hat geschrieben: s'einzig geile dra, sind d'nummere vorne druff. würd mi no wunderneh wies liiibli hinde usgsehht....
Das isch jo nur s'uswärts-trikot, do het me halt öppis retromässigs versuecht. S'heim-trikot wird vermutlich nid so schwul.
hässlich,hässlich....dr sportartikelhersteller Puma het nid grad en Lauf zurziit...luegsch mol die neue Trikots vom HSV und andere BuLi clubs aa...eifach en wüeschte schnitt...oder schnitt wos gar keini brüchti :-(
hoffentlich sehts CH-Nati shirt, wos bestimmt nächscht johr e neus wird geh (WM?) nid so beschisse uus...s jetztige (EM Portugal) find i no ganz OK
hoffentlich sehts CH-Nati shirt, wos bestimmt nächscht johr e neus wird geh (WM?) nid so beschisse uus...s jetztige (EM Portugal) find i no ganz OK
HJK - Suomen Mestari 27 kertaa
Kotikenttä: Finnair Stadium (kapasiteetti 10 770)
Kotikenttä: Finnair Stadium (kapasiteetti 10 770)
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
[quote="HJK"]hoffentlich sehts CH-Nati shirt, wos bestimmt nä]
Nationalmannschafte kriege immer vor dr WM und EM neui trikots, es wird all 2 joor gwechslet. Usser bi umbro, die hän e chli en andere rhytmus. Also kriegt auch d'schwiiz e neus trikot.
Do gits no wyteri neui WM-trikots.
http://www.1x2.ch/forum/viewtopic.php?t=1218
Dänemark gseht nid schlecht us ...
Nationalmannschafte kriege immer vor dr WM und EM neui trikots, es wird all 2 joor gwechslet. Usser bi umbro, die hän e chli en andere rhytmus. Also kriegt auch d'schwiiz e neus trikot.
Do gits no wyteri neui WM-trikots.
http://www.1x2.ch/forum/viewtopic.php?t=1218
Dänemark gseht nid schlecht us ...
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
[/CENTER]
[/CENTER]