Rinoceronte hat geschrieben:Isch würklig e Hammer Usflug gsi. "Zahle bitte" "Zohlä minder dundä" "ok"
Üh, hesch däm Fütz sini Nummere no?
Hani letscht Wuche glöscht....Hani uf em PC gha und ha denkt die bruchi eh nie meh....
S gliche spieli mit em Zahle hets jo nache rno bim Parkplatz geh:-)
"Er traf zwar das Tor, doch das 2:0 verpasste er um Zentimeter..."
Cols hat geschrieben:Hani letscht Wuche glöscht....Hani uf em PC gha und ha denkt die bruchi eh nie meh....
S gliche spieli mit em Zahle hets jo nache rno bim Parkplatz geh:-)
hets dört denn eigentlig gfunzt. Bi dört mit unserem Dalmatische Mitbürger beschäftigt gsi, wo si tieferglegte CRX uf sone veristi Schneekuppe drufgsetzt het. Schöne Momänt, wenigschtenz isch er grad an dr Quelle für e neui Stostange gsi...
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
Rinoceronte hat geschrieben:hets dört denn eigentlig gfunzt. Bi dört mit unserem Dalmatische Mitbürger beschäftigt gsi, wo si tieferglegte CRX uf sone veristi Schneekuppe drufgsetzt het. Schöne Momänt, wenigschtenz isch er grad an dr Quelle für e neui Stostange gsi...
Jo, het beschtens funktioniert, ha s Ticket für e Salon zeigt und gseit ich heig das scho zahlt, denn het er mr sone Usfahrtsschin geh...will bim inego hän mr jo müesse s Ticket zeige zum parkiere:-)
"Er traf zwar das Tor, doch das 2:0 verpasste er um Zentimeter..."
Cols hat geschrieben:Jo, het beschtens funktioniert, ha s Ticket für e Salon zeigt und gseit ich heig das scho zahlt, denn het er mr sone Usfahrtsschin geh...will bim inego hän mr jo müesse s Ticket zeige zum parkiere:-)
stimmt. S geilschte sin die Protectas-Gwaggli gsi wo is durchsuecht hän. Kei Sau hän si aglängt, aber uns gfilzt. Warmduscher das...
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!