Hüt isch sone Scheissdaag!!

Der Rest...
Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

Diggi_Eier hat geschrieben:hmmmmm....ok. Aber was het das mit MiB z'tue. Jääää Domingo???
das isch mr zhoch, ha dr nur welle sägä, dass das wisse Schof nid so harmlos isch wie's usgseht! ]Vrdaidigsch grad di zweite Nick ;) [/QUOTE]
so öppis han i nid nötig, bi jo nid schizo :p
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

Ok i nimme alles zrügg hüt isch würklich en scheiss Dag. Es isch grad mal achdi am morge und er faht voll beschisse a ich segs euch.. :-S
Hey was schaust so dumm. Noch nie ne Signatur gesehen?!

Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Träxli hat geschrieben:Ok i nimme alles zrügg hüt isch würklich en scheiss Dag. Es isch grad mal achdi am morge und er faht voll beschisse a ich segs euch.. :-S
Mir hän jetzt Spootnomidaag.. Tja d'Amis sin halt in allem hindedryy ;) Also Härzkäferli? Het's kaini Donuts meh ka?
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

[quote="Diggi_Eier"]Mir hän jetzt Spootnomidaag.. Tja d'Amis sin halt in allem hindedryy ]

bääääääääääää Donuts aber nid zum Zmorge Spatzerl... nene.. d Herresind vom suufe zrügg cho.. gott schuelig met ere bsofne Bandi vo Manne... *seufzt* aber egal... ich weiss dir hend jetz öbe vieri oder füfi...

Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Träxli hat geschrieben:bääääääääääää Donuts aber nid zum Zmorge Spatzerl... nene.. d Herresind vom suufe zrügg cho.. gott schuelig met ere bsofne Bandi vo Manne... *seufzt* aber egal... ich weiss dir hend jetz öbe vieri oder füfi...
Sag mol kömme die eigentlich jede Daag bsoffe häi? Ihr sind jo no schlimmer als d'Studis!!!
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

Diggi_Eier hat geschrieben:Sag mol kömme die eigentlich jede Daag bsoffe häi? Ihr sind jo no schlimmer als d'Studis!!!
Jo meischtens.. :p und was heisst da IHR.. DIE ich nöd.. nur am Weekend :-p

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

Hattest ja anscheinend den ganzen Nachmittag Zeit zum Rumheulen und Forum zumüllen. Inneres Gleichgewicht also wieder okay. Student eben.

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Balisto hat geschrieben:Hattest ja anscheinend den ganzen Nachmittag Zeit zum Rumheulen und Forum zumüllen. Inneres Gleichgewicht also wieder okay. Student eben.
Bist ja nur traurig, dass du nicht wieder auf einen anderen Thread verweisen konntest, wo ein ähnliches Thema schon diskutiert wurde.

eltorno
Neuer Benutzer

Beitrag von eltorno »

hehe simmers sogar zaeme indr glyche vorläsig gsi :D nur ich bi richtig gsi hehe ;)

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Éder de Assis »

Diggi_Eier hat geschrieben:[Fruschtablassmodus/ein]Ha grad dr mega miesi Uni- Morge gha. Ha fascht vrpennt und bi unpfläggt unrasiert wie e Bahnhofspenner usem Huus am halb 8ti.
Bi zem grosse Vorlääsigssaal (Bernoullianum) und park mi Arsch voll in dr Mitti vo de Bänk (toll, bi doch no dank guete Busaschlüüs eine vo de erschte gsi*grmpflyx*). Die andere kömme und parke mi links und rächts zue. Bi no am Zytig lääse gsi und plötzlich kunnt's vo vorne: "Meine Damen und Herren, ich begrüsse sie zur 2ten Vorlesung dieser Woche in Volkswirtschaftslehre Teil eins"
WTF?!?!?
Ich lueg links und rächts und kenn kai Sau!!! Y bi voll inmitten dr falsche Vorlääsig und ka nid uuse!!!
WAAAAAH!
Zuedäm aane isch's no VWL bim Silvio Borner gsi, dä Typ wo maint, dass Afrikaner halt immer no s'beschte Elfebei mache :rolleyes: ... wieso fickt mi hüt s'Schicksal so deftig in d'Rosette?! Überall so umsatzgeili Ökonome um mi!
[Fruschtablassmodus/aus]
:D :D

Köstlich.

@Diggi Eier:

Du profilierst dich langsam als Nicht-Volkswirtschaftler.
Mehr würde ich nicht preisgeben. :p

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Éder de Assis hat geschrieben: :D :D

Köstlich.

@Diggi Eier:

Du profilierst dich langsam als Nicht-Volkswirtschaftler.
Mehr würde ich nicht preisgeben. :p
zu spät, er ist auf dem besten Weg zu einem Winkeladvokaten
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Baron Zwingstein
Neuer Benutzer

Beitrag von Baron Zwingstein »

[quote="Diggi_Eier"]@Baron Gallenstein: Sagt bloss, es geschah als ihr von der Magd stieget?

@Scott: Jo, ha dängg ebbis glernt. Dr Silvio het widr mol voll d'Händ vrworfe bi falsche Antworte ]

Ihr irrt, dies geschah noch während meiner Sturm- und Drangzeit...
Dayre fye, daya fryn-dr, dayre syolw-ra ith sama

Nemo me impune lacessit
schniposa hat geschrieben:es erstaunt mich immer und ist auch mit tiefstem dank verbunden, dass sie mir ihrer intelligenz dieses forum beehren!
:eek: :cool: :p

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

Und hüt die richtig Vorläsig verwütscht? :p

schniposa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schniposa »

@träxli

hy sweetie

ich esse gerade ein riesen schoggistengeli und dachte an dich, mein süsser donut, und plötlich lese ich wieder einen schöngeistigen eintrag von dir.

mein tag ist gerettet!
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.

ja, ich bin huber!

Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

schniposa hat geschrieben:@träxli

hy sweetie

ich esse gerade ein riesen schoggistengeli und dachte an dich, mein süsser donut, und plötlich lese ich wieder einen schöngeistigen eintrag von dir.

mein tag ist gerettet!
Na da beni froh hani der chönne de Tag rette du...

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Träxli hat geschrieben:Und hüt die richtig Vorläsig verwütscht? :p
Man stelle sich vor, JÄ!!! Bi so happy, mir schyynt richtig d'Sunne ussem Arsch!

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

Diggi_Eier hat geschrieben:Man stelle sich vor, JÄ!!! Bi so happy, mir schyynt richtig d'Sunne ussem Arsch!
Warum ist denn die Öffnung so gross?

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

Diggi_Eier hat geschrieben:Man stelle sich vor, JÄ!!! Bi so happy, mir schyynt richtig d'Sunne ussem Arsch!
Smile ja das freut mi aber für dich ;)

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Balisto hat geschrieben:Warum ist denn die Öffnung so gross?
Nai, aber nach mim Chili hüt Nomidaag genau so brennend heiss und gashaltig.... uiuiui Tiffy& Herr von Bödefeld... :o

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

[quote="Diggi_Eier"]Nai, aber nach mim Chili h&#252]

[quote="Balisto"]Warum ist denn die &#214]

@Diggi Eier: Muesch nid uswiche, das isch nid d Antwort uff sini Froog :p
Was so e Komma alles ka usmache...

...oder wichsch uss, will am End no dä bisch wo mr mi Stricherplatz am Bahnhof strittig macht??? :mad: S git numme für 1 Student platz!! :mad: (Wär zumindescht 1 Erklärig für dini Öffnig)
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Scott hat geschrieben:@Diggi Eier: Muesch nid uswiche, das isch nid d Antwort uff sini Froog :p
Was so e Komma alles ka usmache...

...oder wichsch uss, will am End no dä bisch wo mr mi Stricherplatz am Bahnhof strittig macht??? :mad: S git numme für 1 Student platz!! :mad: (Wär zumindescht 1 Erklärig für dini Öffnig)
Was hesch denn du gfrässe?!?!
Ha mit emne *Nai* g'antwortet uf sini frog und ha e *Aber* dragsetzt.

Ich bi nid sone billigi Bahnhofsnutte, mi Beschte. Ha au wohrschiinlich e andere Kundekreis, denn für e BigMac und Cola, loss ych mi nid bürschte, Bürschtli!

Du bisch Studänt? Was studiersch denn dr lieb lang Daag? Und sag jetzt bloss nid "Knochelehr"... sunscht wär y hart entdüscht!

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

hütt isch ächt e Scheissdag!

Au e Uni-Gschichtli - das Moll hett aber d Uni Mischt baut.

I ha am näggschte Mäntig e Lizentiatsprüefig - eigentlich. Bin voll im Lernstress. Bichum hütt es Mail vo mim Prüefigspartner (au Studänt, logisch), dass unseri Prüefig verschobe worde isch, er heg per B-Poscht en Brief bicho. Ich ha keine bicho! Uni aglüte und Sachverhalt bestätigt worde! :mad:
Am neue Termin hani natürlich prompt öppis eigentlich unabsagbars abgmacht - muess halt dra glaube. Was aber wär, wenn ich denn scho in dr Karibik am Strand gläge wär???
Aber die vo dr Uni findes offebar nid nötig, das rächtzytig zkommuniziere. Ohni Mail vom Kolleg hetti villicht nie (bis zum Mäntig) öbbis erfahre! :mad:
Und bi dr vorletschte Prüefig bin ich zämme mit Partner und Expärt parat gstande, abr dr Profässer isch nid cho. Wird ihm ins Büro aglütte, jo er heg gmeint, es sig erscht morn. :mad: Chunnt aber doch und Prüefig startet mit 1 Std. Verspötig.

SCHEISS-UNI!!!! :mad:

(Für die Gschicht länge vier bösi Smileys goppeloni überhaupt nid...)
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

tsakras
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tsakras »

also grad mit digge eier sötts aigentlich gar kai problem si in jeder vorläsig aifach ufz'stoh und usezlaufe...und au suscht isch die begründig für e schlächte tag eher e witz...dennoch; ka di guet verstoh. afangs wuche ha ich e ähnliche tag ka, ohni, dass es defür e grund geh hät.aifach e tag für e arsch. morn den seht alles wieder besser us!
Karten sind des Teufels ABC

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

Rankhof hat geschrieben:hütt isch ächt e Scheissdag!

I ha am näggschte Mäntig e Lizentiatsprüefig - eigentlich. Bin voll im Lernstress. Bichum hütt es Mail vo mim Prüefigspartner (au Studänt, logisch), dass unseri Prüefig verschobe worde isch, er heg per B-Poscht en Brief bicho. Ich ha keine bicho! Uni aglüte und Sachverhalt bestätigt worde! :mad:
Am neue Termin hani natürlich prompt öppis eigentlich unabsagbars abgmacht - muess halt dra glaube. Was aber wär, wenn ich denn scho in dr Karibik am Strand gläge wär???
Aber die vo dr Uni findes offebar nid nötig, das rächtzytig zkommuniziere. Ohni Mail vom Kolleg hetti villicht nie (bis zum Mäntig) öbbis erfahre! :mad:
Und bi dr vorletschte Prüefig bin ich zämme mit Partner und Expärt parat gstande, abr dr Profässer isch nid cho. Wird ihm ins Büro aglütte, jo er heg gmeint, es sig erscht morn. :mad: Chunnt aber doch und Prüefig startet mit 1 Std. Verspötig.

Och das gibts nicht nur an der Uni.. unsere LAP war ja auch der Hammer.. wir alle um 6:20 pünktlich vor der Aulo wo die erste Prüfung um 6:30 statt finden sollte (Betonung liegt auf sollte). Um etwa 7:00 viel dann mal einem auf, dass einige fehlten. Tja wir aufs Sekretariat und da hiess es ob wir denn keine Mail bekommen hätten... die Prüfung würde im KV Schulhaus drüben statfinden aus Platzgründen. Na toll etwa 20 von rund 180 Schülern hatten die Mail bekommen... haha.. und wir bekammen dann noch einen ZS wegen dem zuspätkommen

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

Diggi_Eier hat geschrieben:Was hesch denn du gfr&#228]
Ha mit emne *Nai* g'antwortet uf sini frog und ha e *Aber* dragsetzt.

Ich bi nid sone billigi Bahnhofsnutte, mi Beschte. Ha au wohrschiinlich e andere Kundekreis, denn für e BigMac und Cola, loss ych mi nid bürschte, Bürschtli!

Du bisch Studänt? Was studiersch denn dr lieb lang Daag? Und sag jetzt bloss nid "Knochelehr"... sunscht wär y hart entdüscht!

isch glaub definitiv nid mi wuche...in sache antworte interpretiere.. :eek:

ich studier rektalkunde im 3. semeschter....und mach drum grad mi praktikum am bahnhof
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Rankhof hat geschrieben:h&#252]

Fuck, do wär y au sauer! Aber eigentlich ischs druurig aber wohr, dass das Uni-Alldaag isch. Ich ha mängisch au s'Gfühl, dass die assis dört gar nid schaffe könne.

E Byspiel, was hüt im Sekratariat abgange isch: E Studäntin kunnt mitme Formular iine, wo sie no rasch sött usfülle und denn em Sekretariat abgäh. Sie suecht nachme Stift, het aber vorerscht kaine drby. Sie seht als denn, dass e Kuli grad hinter em Sekretär näbem PC liggt und frogt en, ob sie ihn schnäll dörf ha zem dr Booge usfülle und är sait trocke: "Näi" ...

So Huere-Assis!!!!

Edith: Du bisch jetzt am Liz?? Kennsch e Ibrahim Abdel Aziz?

chef-teleboy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chef-teleboy »

Scott hat geschrieben: ... ich studier rektalkunde im 3. semeschter....
angehender proktologe oder eher etwas in diese richtung ???
Alles, was ich sicher weiss über Moral und Pflicht, verdanke ich dem Fussball (Albert Camus)

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

Diggi_Eier hat geschrieben: Edith: Du bisch jetzt am Liz?? Kennsch e Ibrahim Abdel Aziz?
i kenn eine vom Gseh und es paar Moll hallo sage, wo eso usgseht wie öpper mit somene Name halt usgseh chönnt, längt das? ;)
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

[quote="Rankhof"]i kenn eine vom Gseh und es paar Moll hallo sage, wo eso usgseht wie öpper mit somene Name halt usgseh chönnt, längt das? ]

Jojo, klar.... sin eh alles eländi Terrorischte hehe

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Diggi_Eier hat geschrieben:Edith: Du bisch jetzt am Liz?? Kennsch e Ibrahim Abdel Aziz?
irgendwie wärs mr unwohl, wenn dä bi mit mir im Hehrsaal wär.... :eek:
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Antworten