Edit: Oh - Ich habe das Plakat falsch verstanden - Ich dachte hier gehts um die Saisonkarten-Besitzer, die nicht mehr kommen
?Was willst du uns sagen.Ohne bild und sonst öppis?Sorry check das nicht.DerZensor hat geschrieben:ohne Worte... Speziell
Edit: Oh - Ich habe das Plakat falsch verstanden - Ich dachte hier gehts um die Saisonkarten-Besitzer, die nicht mehr kommen
Die Aktion war blöd.B-A-S-E-L hat geschrieben:ha das e super aktion gfunde! isch super übereko! dangge FCB! wele andere club macht das scho
i glaub kum das es eso gmeint gsi isch, und kum gibs zue hesch di sicher au e glai gfreutGastsektor hat geschrieben:Die Aktion war blöd.Also in Zukunft alle sitzen bleiben, nichts rufen, nicht machen was nicht erlaubt ist. Sonst gibt es ein Geisterspiel. Nur weil es beim letzten Auswärtsspiel keine Zuschauer hatte kam dem FCB diese Idee. Von alleine käme der FC Basel wohl nicht darauf eine solche Aktion durchzuführen.
typisch für unsere mentalität. immer gleich nach einem grund zum nörgeln suchen. das transpi kann auf 100 verschiedene arten interpretiert werden, die offensichtlichste ist einfach "danke an euch alle". man soll sich auch mal freuen können, sonst gibt's mit 30 den ersten herzinfarkt...xgate hat geschrieben:Und wieder mal muss gemotzt werden - fand die Aktion gut
Also wenn s Intzerview mit dr Gigi nochem Spiel ghört hesch isches scho e so gmeint gsi. Ha au dänggt, dasses e gueti Aktion gsi isch, aber nochdäm d Gigi gseit het, dass d UEFA härter duregrifft und mir scho "agschwärtzt" sige, muessi sage isch wider e mol e sytehiib and Fans gsi... so à la, sitzed doch bitte ab und saged nüt obzönsB-A-S-E-L hat geschrieben:i glaub kum das es eso gmeint gsi isch, und kum gibs zue hesch di sicher au e glai gfreut
Na und? Geht uns ja nicht an. Man wird sich sowieso nie dran haltentoaster hat geschrieben:Also wenn s Intzerview mit dr Gigi nochem Spiel ghört hesch isches scho e so gmeint gsi. Ha au dänggt, dasses e gueti Aktion gsi isch, aber nochdäm d Gigi gseit het, dass d UEFA härter duregrifft und mir scho "agschwärtzt" sige, muessi sage isch wider e mol e sytehiib and Fans gsi... so à la, sitzed doch bitte ab und saged nüt obzöns