D Muetter stürmt scho die ganz zyt an mi und ich ha doch kei ahnig.
Vor ca. 1 Monat sig sone Musikshow gse wo verschiedeni Länder gegenander gsunge hän (glaub nume d Schwitz, Dütschland und Österrich het mitgmacht)!
Ka das si??
Falls jo wie het dä Wettbewerb g`heisse??
Hoff mir ka öber hälfe...
Suech e Musikwettbewerb wo vor kurzem gse sig....?!
Aaalso...
am 10.09.05 gewannen "Die Psayer mit Barbara" aus Südtirol mit dem Superhit "Berge im Feuer" den Grand Prix der Volksmusik 2005.
2. wurde Sarah-Jane (CH) mit "Einmal hin, einmal her"
3. wurden Nina Stern und die Zillertaler Haderlumpen mit "Schau nicht weg, wir sind die Zukunft"
nachlesbar unter http://www.gpvolksmusik.at/archiv1986die3.htm
Mir wird schon vom Lesen / Schreiben schlecht...
am 10.09.05 gewannen "Die Psayer mit Barbara" aus Südtirol mit dem Superhit "Berge im Feuer" den Grand Prix der Volksmusik 2005.
2. wurde Sarah-Jane (CH) mit "Einmal hin, einmal her"
3. wurden Nina Stern und die Zillertaler Haderlumpen mit "Schau nicht weg, wir sind die Zukunft"
nachlesbar unter http://www.gpvolksmusik.at/archiv1986die3.htm
Mir wird schon vom Lesen / Schreiben schlecht...
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
- chickens**t
- Benutzer
-
- Benutzer
[quote="Urlauber"]kei ahnig!
Sie het dö]
Also wänns öpis jazzartigs gsi isch, wirds wohl chum de Grandprix vu de Volksmusik oder öpis i dere Richtig gsi si
(oder singed die au Jazz?
)
Meint sie ächt d Annett Louisan? Isch blond, e Dütschi und singt so jazzmässig... (hani amel s Gfühl
)

Ob die bimne Musigwettbewerb o.Ä. ufträtte isch weissi allerdings nü...
Sie het dö]
Also wänns öpis jazzartigs gsi isch, wirds wohl chum de Grandprix vu de Volksmusik oder öpis i dere Richtig gsi si

Meint sie ächt d Annett Louisan? Isch blond, e Dütschi und singt so jazzmässig... (hani amel s Gfühl

Ob die bimne Musigwettbewerb o.Ä. ufträtte isch weissi allerdings nü...
- Heaven Underground
- Erfahrener Benutzer