Congeli's Saisonstart
-
- Erfahrener Benutzer
90 minute lang dr borer im blickfäld und de no e niederlag. dezue die chälti und vorher no 90 minute warte bis dä match ändlich afoht. scheiss obe
und ich frog mich ei mol me, wieso nid dr gil früehner use nä und dr yrusta lo spile?

und ich frog mich ei mol me, wieso nid dr gil früehner use nä und dr yrusta lo spile?
Schwede -> Wältmeister 2006 ... Zlatan Ibrahimovic!!!
-> Vive Hervé Tum <-
-> Vive Hervé Tum <-
-
- Erfahrener Benutzer
Chancenverhältnis 2:14.
Différence de classe.
Congeli mit den vielen knappen Siegen/Dreiern punktemässig eigentlich bisher gut bedient.
Saisonziel 5. Platz ziemlich unrealistisch, eher schon hinteres Mittelfeld.
Zu gut zum Sterben, zu schlecht/finanzschwach für Höheres.
5 Saisons NLB jetzt, OB hat 7 durchgehalten, Laufen 4, Nordstern nach dem Abstieg noch 2.
Freu mich auf das Jubiläumsbuch.
Différence de classe.
Congeli mit den vielen knappen Siegen/Dreiern punktemässig eigentlich bisher gut bedient.
Saisonziel 5. Platz ziemlich unrealistisch, eher schon hinteres Mittelfeld.
Zu gut zum Sterben, zu schlecht/finanzschwach für Höheres.
5 Saisons NLB jetzt, OB hat 7 durchgehalten, Laufen 4, Nordstern nach dem Abstieg noch 2.
Freu mich auf das Jubiläumsbuch.
-
- Erfahrener Benutzer
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Vor Allem, wemme als Aargauer Wannabe-Sionnais gangé statt gagné schribt, weils in dr Kleiklass kei Französischunterricht gä het...
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
nei nei, jetzt nimmy! han grad gmässe sinses no 0.27 promille... aso sötti sowit nüm zu komplikatione deswäge füehre...Dark Coyote hat geschrieben:und das scho am 13:00
![]()
aso dr zwoiti tippfähler got sowit uf mini kappe.
@
Gevatter Rhein hat geschrieben:... [*]Leute, die lustige Witzchen machen, wenn sich mal Jemand einen Tippfehler leistet
herrlich gsi und iner 2. halbzit appa eini va de beschte sionspiel sit langem gsi, derzüe t stimmig vir di wenige lit(scheiss tag) rächt güet gsi....het schi mal wieder glont uf basel z cho, negscht saison chunt z joggeli dra 

Regazzoni siamo sempre per voi
oi oi oi oi oi oi oi regazzoni uno di noi
Le FC Sion à Martigny? Une trahison
oi oi oi oi oi oi oi regazzoni uno di noi
Le FC Sion à Martigny? Une trahison
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
jo dr schällibaum isch gsperrt. oder jedefalls ischers gsi.
schad, wie dr match usgange isch. ke glück mit dene beide (miner meinig noch nid zwingende) penaltys. aber trotzdem hät e höhere sieg müesse dine lige.
e aug zuedrucke chame vilicht will s wätter am schluss jo ächt nüm so spielfründlich gsi isch.
dr yasar het mich trotz em goal noni so überzügt. dr cordoba hingäge het mr sehr guet gfalle. wird wohl nid lang bi congeli bliibe, aber immerhin de räst vo de saison chöne mr no freud an ihm ha
und jo, d locarno fans sind geil gsi.
aber ich finds jedes mol deprimierend, wohle isch e anders bispil, oder au winterthur. do het s gastteam dank 10 fans me unterstützig als s heimteam. das cha's doch nid sii!
schad, wie dr match usgange isch. ke glück mit dene beide (miner meinig noch nid zwingende) penaltys. aber trotzdem hät e höhere sieg müesse dine lige.
e aug zuedrucke chame vilicht will s wätter am schluss jo ächt nüm so spielfründlich gsi isch.
dr yasar het mich trotz em goal noni so überzügt. dr cordoba hingäge het mr sehr guet gfalle. wird wohl nid lang bi congeli bliibe, aber immerhin de räst vo de saison chöne mr no freud an ihm ha

aber ich finds jedes mol deprimierend, wohle isch e anders bispil, oder au winterthur. do het s gastteam dank 10 fans me unterstützig als s heimteam. das cha's doch nid sii!
-> Vive Hervé Tum <-
-> Vive Hervé Tum <-
wieso isch dr Schälli gsperrt gsi?congeli basel hat geschrieben:jo dr schällibaum isch gsperrt. oder jedefalls ischers gsi.
Zum Wätter: isch zwar für beidi scheisse gsi aber Congeli het wenigstens Ruckewind ka!
Yasar: zwar paarmol guet dr Ball vrlängeret mim Kopf aber vorem Goal uf Edu-Niveau!
Cordoba: Naja, zwar ä guete Atritt aber weiss nit ons für dr FCB längt (wenn das gmeint hesch!)
Zur Fans: Was erwartisch, dass jedi mannschaft us dr Region soviel Fans wie dr FcB het?

-
- Erfahrener Benutzer
frog mich nid, ich weis nur DAS er gsperrt gsi isch. isch wohl mol z luut worde.chinatown hat geschrieben:wieso isch dr Schälli gsperrt gsi?
jo me mues immer s positive gseh ]Cordoba: Naja, zwar ä guete Atritt aber weiss nit ons für dr FCB längt (wenn das gmeint hesch!)[/QUOTE]chinatown hat geschrieben:Zum Wätter: isch zwar für beidi scheisse gsi aber Congeli het wenigstens Ruckewind ka!
guet, me mues seh das es sis 1. pflichtspiel in europa gsi isch, aber was ich so gseh han het mr sehr guet gfalle. fcb... eher nid, im moment. wär au e unnötige kauf, aber e chliinere nati a verein chönt ich mir vorstelle wird sich im summer mälde. (immer vorusgsetzt är bestätigt de gueti idruck)
zum yasar: solang er sini goals macht.. mues sich aber scho no steigere, so längts nid.
nei dänk nid, aber s isch nid normal wenn es locarno (guet, die hän ke wirklich grosse verein in de nöchi) mit 10 fans me stimmig het.chinatown hat geschrieben:Zur Fans: Was erwartisch, dass jedi mannschaft us dr Region soviel Fans wie dr FcB het?![]()
oder winterthur. die hän au grad 2 nati a verein in de umgäbig und hän glich ke schlächti stimmig gmacht.
scho klar das congeli im schatte vom fcb stoht. s würd mr glaub au nid passe wenn sich congeli à la fcb würd entwickle.
aber so wies jez isch chas jo au nid das wahre si.
-> Vive Hervé Tum <-
-> Vive Hervé Tum <-