countdown bis zum weekend
- f_i_u_e_FCB!!
- Erfahrener Benutzer
[quote="eleven"]
Scho scho, würd au gärn bis am Mittwuch frei ha... aber im Aargau wohne?
]
Im Aargau schaffe.......es bringt Dir e fiechte wenn Du im Aargau wohnsch und z'Basel schaffsch....
Scho scho, würd au gärn bis am Mittwuch frei ha... aber im Aargau wohne?

]
Im Aargau schaffe.......es bringt Dir e fiechte wenn Du im Aargau wohnsch und z'Basel schaffsch....

(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
[quote="mimpfeli"]Im Aargau schaffe.......es bringt Dir e fiechte wenn Du im Aargau wohnsch und z'Basel schaffsch.... ]
ahjo. sorry, fehlüberlegig... hehe. so umme chames verstoh.
ahjo. sorry, fehlüberlegig... hehe. so umme chames verstoh.

Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.
Ich bi au kei Workaholic und bi au froh, wenn Fürobe oder ebe Wuchenänd isch. Aber ich gang au (nid immer, zuegäh) gärn go schaffe. Und 's Weekend wär jo gar nüt speziells, wenn me drzwüsche nid würd go schaffe.mimpfeli hat geschrieben:Du läbsch vielleicht zum go schaffe, ich gang go schaffe zum Läbe.
Aber wenn me immer speziell muess betone, wie sehr me sich doch ufs Weekend freut und sogar muess e Countdown mache, denn hani dr Idrugg, dass dr räscht vo dr Wuche zimli besch...eide muess si. That's what i mean!
's Runde muess ins Eggige!
Also nonemol.penalty hat geschrieben:Ich bi au kei Workaholic und bi au froh, wenn Fürobe oder ebe Wuchenänd isch. Aber ich gang au (nid immer, zuegäh) gärn go schaffe. Und 's Weekend wär jo gar nüt speziells, wenn me drzwüsche nid würd go schaffe.
Aber wenn me immer speziell muess betone, wie sehr me sich doch ufs Weekend freut und sogar muess e Countdown mache, denn hani dr Idrugg, dass dr räscht vo dr Wuche zimli besch...eide muess si. That's what i mean!
Es hett bi de meischte nütt dodrmit ztue dass d'Arbet Müll isch (kah's au gäh...), sondern dodrmit dass die meischte Lütt mit Ihrer Zytt wäsentligg bessers afoh könnte als go schaffe.
Und genau dorum freu ICH MI persönligg immer sehr uff s'Weekend. Ich kah mit minere Zytt mache was ich will, kah au numme emol umesitze und nütt mache etc etc
D' Frog isch wie lang... Frog mol Langzytarbetslosi, ob si nur wägem Gäld wider wänn go schaffe...mimpfeli hat geschrieben:dass die meischte Lütt mit Ihrer Zytt wäsentligg bessers afoh könnte als go schaffe.
Und irgendwie isch es doch trurig, wenn me sich vo 7 Dääg in der Wuche nur uf 2 cha freue.
Verbind nitt Existänzängscht und s'Gfühl vo Unzuelänglichkeit wo halt leider jede Arbetsloose irgendwenn hett mit em Gfühl vo Freizytt.penalty hat geschrieben:D' Frog isch wie lang... Frog mol Langzytarbetslosi, ob si nur wägem Gäld wider wänn go schaffe...
Und irgendwie isch es doch trurig, wenn me sich vo 7 Dääg in der Wuche nur uf 2 cha freue.
Dass sinn wie Öpfel und Biire verglyche.
Wo isch Di Problem drmitt dass sich halt viele Mensch uff's Weekend mehr freue als uff d'Arbetsdääg?
Schaffe isch jo eigentlich gar nid eso schlimm. Git nur einzellni Täg wome halt dr gröscht Scheiss mues mache. Was mi vill mehr akotzt isch s uffstoh.... ich hass glaub nüt mehr als früeh uffstoh... aarrrggh

Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.
-
- Neuer Benutzer
3 vo 7 dag (80%-stell)penalty hat geschrieben:D' Frog isch wie lang... Frog mol Langzytarbetslosi, ob si nur wägem Gäld wider wänn go schaffe...

und freue duen ich mich nur uf die 3 dag... die räschtliche 4 sind au i.o., aber freue? neee
-
- Neuer Benutzer
Nei, klar chames nid vergliche. Aber meinsch, Du hättsch immer no so vill Spass an Dinere Freizyt, wenn de nur no Freizyt hättsch?mimpfeli hat geschrieben:Verbind nitt Existänzängscht und s'Gfühl vo Unzuelänglichkeit wo halt leider jede Arbetsloose irgendwenn hett mit em Gfühl vo Freizytt.
Ich ha kei Problem drmit, dass me sich ufs Weekend freut. Nur, dass me's eso muess betone, dass ich 's Gfühl ha, dass dr Räscht vom Läbe zimli beschisse muess si.mimpfeli hat geschrieben:Wo isch Di Problem drmitt dass sich halt viele Mensch uff's Weekend mehr freue als uff d'Arbetsdääg?
Jänu, jedem si Meinig. Ich freu mi au ufs Weekend. Aber ohni Countdown und ohni 's müesse an die grossi Glocke hängge.
Und ich freu mi aber au uf e Zischtig. Wiso? Will 's denn am lengschte goht, bis wider Mäntig isch...

-
- Erfahrener Benutzer