z Basel isch Herbstmäss!

Der Rest...
Antworten
maradoo
Erfahrener Benutzer

z Basel isch Herbstmäss!

Beitrag von maradoo »

ok, zwar erst morn abr trotzdämm...

was isch die besti bahn? wo sin die beste ständ zem ässe? was isch am beste zem ässe? wo stoht dr best boxkaste zem dr max usezhänge loh? wo isch die besti botschauti bahn zem mit em hüseyn und hassan go ahne stoh?
Basel ai Liebi!!!

Spalebärg
Benutzer

Beitrag von Spalebärg »

me goht nid an d mäss.
until the job is done!

Europäer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Europäer »

Es gibt nix schöneres als über den Petersplatz zu schlendern!
Ja, ich bin ein Europäer!
Ja, ich bin RSCA Supporter!

Fragen? Block D4, Reihe 1, Platz 328

http://www.mechelen.be
http://www.brugge.be
http://www.rsca.be

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Wenn mi ebber wett cho bsueche, y bi uf em Mässegländ bim Geischter-Schloss am Jetons isammle. Y mach das als Feriejebbli, si zahle 17.50 in dr Stund, isch no ganz ok.

Y hoff es chemme mi e paar vo eych cho bsueche?
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)

aber nid dr Josef

IP-Lotto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von IP-Lotto »

Ändligg isch wider Hääfelimäärt! Es git doch nüt befreyenders, als Gschirr an d'Wand z donnere.
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Spalebärg hat geschrieben:me goht nid an d mäss.
tssstssss....
Basel ai Liebi!!!

blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

Grga Mali hat geschrieben:Wenn mi ebber wett cho bsueche, y bi uf em Mässegländ bim Geischter-Schloss am Jetons isammle. Y mach das als Feriejebbli, si zahle 17.50 in dr Stund, isch no ganz ok.

Y hoff es chemme mi e paar vo eych cho bsueche?
und wo isch das geischter schloss?? :D :D und wie erkennt me di? am rosarote sälbergstrickte pullöverli vom mami? :p

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

blubb hat geschrieben:und wo isch das geischter schloss?? :D :D und wie erkennt me di? am rosarote sälbergstrickte pullöverli vom mami? :p
Uff dr Rosetalalag wenn me inelauft denn links und ebbe halbhinde, näb em Kettekarussel.

Y bi dängg dr einzig wo dert die Jetton isammlet, das isch nid so e grosses Schloss. E paar Wäägeli wo me drisizze cha und das isch es.

Chunsch verbi?

aber nid dr Josef

blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

Grga Mali hat geschrieben:Uff dr Rosetalalag wenn me inelauft denn links und ebbe halbhinde, näb em Kettekarussel.

Y bi dängg dr einzig wo dert die Jetton isammlet, das isch nid so e grosses Schloss. E paar Wäägeli wo me drisizze cha und das isch es.

Chunsch verbi?
hejo drno aber nur wenni eimol dörf gratis mitfahre *G*

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

blubb hat geschrieben:hejo drno aber nur wenni eimol dörf gratis mitfahre *G*
Sorry, abbr y weiss nonig ebb das meeglich wird si. Y muess zerscht emol d Laag abtschegge und wenn dr Scheff mir nid immer uf d Finger gseht, gohts pfillicht.

Abbr sunscht eher nid, mit dene Zigyyner isch nid z spasse.

aber nid dr Josef

Bajass
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bajass »

D'Mäss het fir mi friehner e Bedytig kha! Wo me no het kenne uf e'n'Achterbahn oder uf d'Gaischterbahn goh und drey Stutz anegleggt het und denn syy Spass kha het! Jetzt gang ych vielleicht e mol kurz an d'Herbschtmäss....aifach e mol go vrby schlendere....aber die Pryyse wo die hyt zu daag's heusche....das kha ych bim beschte Wille nymme'n'unterstytze!
John Jack Criminals

Top, die Wette gilt

Jesus war ein guter Mann,
der hatte einen Umhang an...

Ausscheiden macht frei!
© sek. WM 2006: Alle ausser Deutschland

Gollum
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gollum »

maradoo hat geschrieben:ok, zwar erst morn abr trotzdämm...

was isch die besti bahn? wo sin die beste ständ zem ässe? was isch am beste zem ässe? wo stoht dr best boxkaste zem dr max usezhänge loh? wo isch die besti botschauti bahn zem mit em hüseyn und hassan go ahne stoh?
Beschti Bahn? Kei Ahnig, aber bi dr Kasärne hetu2019s letscht u2013oder vorletscht Joor e Bahn gha, wo di so zimmlich in alli Richtige duuregschüttlet het. Die isch heftig. D Kääskiechli uf em Petersplatz (in dr Mitti) sin dr Hammer. Boxkaschte? Kei Ahnig, i schloh lieber richtigi Albaner! Die beschte (well schnällschte) Botschautelis sin friener uf em Petersplatz gschtande, jetz weissi au nümm...

Friener haniu2019s zwor immer gu2019hasst, wenn i mit de Eltere uf e Häfelimärt ha miesse mitgoh, aber mittlerwyle iebt dr Petersplatz au uf mi e gwüsse Charme us. So ändere sich d Prioritäte...

blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

Grga Mali hat geschrieben:Sorry, abbr y weiss nonig ebb das meeglich wird si. Y muess zerscht emol d Laag abtschegge und wenn dr Scheff mir nid immer uf d Finger gseht, gohts pfillicht.

Abbr sunscht eher nid, mit dene Zigyyner isch nid z spasse.
als ob ich uf das scheiss gaischterschloss wött ;)

aber jo mol luege das joor muessi and mäss mit dr fründin, sin letschtjoor scho nit gange und jetzt muessi halt ahnehebe *g*

aber jo eifach e zigüner sueche bim gaischterschloss denn wirdi di scho finde :D

blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

Bajass hat geschrieben:D'Mäss het fir mi friehner e Bedytig kha! Wo me no het kenne uf e'n'Achterbahn oder uf d'Gaischterbahn goh und drey Stutz anegleggt het und denn syy Spass kha het! Jetzt gang ych vielleicht e mol kurz an d'Herbschtmäss....aifach e mol go vrby schlendere....aber die Pryyse wo die hyt zu daag's heusche....das kha ych bim beschte Wille nymme'n'unterstytze!
hejo und wo d achtibahn no e looping gha het :mad: *vermiss*

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Schaff grad bim Mässeplatz näbedrah...2 Wuche lang vollfrässe!!! :D

blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

Pascilicious hat geschrieben:Schaff grad bim Mässeplatz näbedrah...2 Wuche lang vollfrässe!!! :D
wacker & schwob? döt hani au mol gschafft :D het no rentiert

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Gollum hat geschrieben: Friener haniu2019s zwor immer gu2019hasst, wenn i mit de Eltere uf e Häfelimärt ha miesse mitgoh, aber mittlerwyle iebt dr Petersplatz au uf mi e gwüsse Charme us. So ändere sich d Prioritäte...
macht au mehr spass mit dr fründin als mit de eltere... ;)

wär will scho uff bahne!? ässe isch agsait!!!!!!!!!!!!
Basel ai Liebi!!!

bricktop
Benutzer

Beitrag von bricktop »

maradoo hat geschrieben:wär will scho uff bahne!? ässe isch agsait!!!!!!!!!!!!
Ganz mini Meinig. Schad dass i nümm an dr Uni bi, dört isch es ame fascht e weeneli extrem worde wägem Petersplatz... :D

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

bricktop hat geschrieben:Ganz mini Meinig. Schad dass i nümm an dr Uni bi, dört isch es ame fascht e weeneli extrem worde wägem Petersplatz... :D
d gwärbschuel het au sini vorteil kha an dr mäss... ;)
Basel ai Liebi!!!

schniposa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schniposa »

die herbstmesse ist was für nostalgiker, die dort den guten alten zeiten als die welt noch in ordnung war nachtrauern..................
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.

ja, ich bin huber!

Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122

bricktop
Benutzer

Beitrag von bricktop »

schniposa hat geschrieben:die herbstmesse ist was für nostalgiker, die dort den guten alten zeiten als die welt noch in ordnung war nachtrauern..................
Aso für mi isch d Wält in Ordnig.

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

schniposa hat geschrieben:die herbstmesse ist was für nostalgiker, die dort den guten alten zeiten als die welt noch in ordnung war nachtrauern..................
2te wältkrieg? 1te wältkrieg? 30jährige krieg? etc etc....

wen isches mol in ordnig gsi?
Basel ai Liebi!!!

schniposa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schniposa »

bricktop hat geschrieben:Aso für mi isch d Wält in Ordnig.
für mich auch, aus diesem grund muss ich nicht auf die herbstmesse. höchstens mal so drüberschlendern, aber nicht als "seelenmassage"

ich präzisiere meine aussage: leute mit schwermütigen charakterzügen, z.t. oft auch depressive und alleinstehende, finden in der herbstmesse eine art heile welt vor, die sie daran erinnert wie schön es früher mal war/gewesen sein muss ( je nach alter). dort finden sie längst vermisste soziale und positive gruppenemfpindungen vor und ergözen sich dort am duft der esswaren in hülle und fülle (zuhause ist der kühlschrank leer), den bahnen, den meist friedlichen leuten und dem "sozialen kuchen" der dort vorgefunden werden kann.

ich gehe noch weiter: ist der aufenhalt im messegetümmel für gewisse leute nicht ein ersatz für den nicht mehr zugänglichen aufenthalt im warmen mutterleib, den sie aus ihrer fötalen her zeit kennen und so stark vermissen?
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.

ja, ich bin huber!

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Isch nümm s'glych wie zu miner Jugendzytt.
Damals hesch könne an d'Mäss ohni miesse e Kredit uffznäh.....

Ich gang immer no gärn, aber mittlerwyyle halt praktisch nur no uff e Häfelimäärt. Dört dunggts mi no am ehnschte so wie friehner.

Maagebrot und brennti Mandle vo dr Conf. Jonasch......*yammy*
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

schniposa hat geschrieben:für mich auch, aus diesem grund muss ich nicht auf die herbstmesse. höchstens mal so drüberschlendern, aber nicht als "seelenmassage"

ich präzisiere meine aussage: leute mit schwermütigen charakterzügen, z.t. oft auch depressive und alleinstehende, finden in der herbstmesse eine art heile welt vor, die sie daran erinnert wie schön es früher mal war/gewesen sein muss ( je nach alter). dort finden sie längst vermisste soziale und positive gruppenemfpindungen vor und ergözen sich dort am duft der esswaren in hülle und fülle (zuhause ist der kühlschrank leer), den bahnen, den meist friedlichen leuten und dem "sozialen kuchen" der dort vorgefunden werden kann.

ich gehe noch weiter: ist der aufenhalt im messegetümmel für gewisse leute nicht ein ersatz für den nicht mehr zugänglichen aufenthalt im warmen mutterleib, den sie aus ihrer fötalen her zeit kennen und so stark vermissen?
schniposa aka, Dr. S. Freud.... :D
Basel ai Liebi!!!

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

Nur zum dr Maradoo ärgere :

ES GIT SCHO E FRED DU SCHBACK!

http://fcbforum.magnet.ch/showthread.php?t=10012

:p
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Nur zum dr Maradoo ärgere :

ES GIT SCHO E FRED DU SCHBACK!

http://fcbforum.magnet.ch/showthread.php?t=10012

:p
dä zählt nit, dä isch nit vo mir!! :D ;)
Basel ai Liebi!!!

Suffbrueder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Suffbrueder »

beschts ässe ohni diskussion - Jeffreys ufem Petis! Hammerfleischgrill! SCHARF!
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!

schniposa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schniposa »

maradoo hat geschrieben:schniposa aka, Dr. S. Freud.... :D
danke, der ehre, nein.

richtigstellung

ich habe einen

Ph.D. Mathematical Principles in Feng Shui

ja, ich bin huber!

baslerin
Benutzer

Beitrag von baslerin »

i gang nume ufe Petersplatz und villicht no ind Messehalle,
isch mir doch z`dumm fürä Bahn sovill stutz uszgä!!! :rolleyes:
acab

Antworten