kleine frage
wie lange hat wohl ein brief/paket von berlin ganz normal versendet bis er in basel ankommt?
grues
Unsere Post und die deutsche post.
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Ein Brief sollte innert 2-3 Tagen eintreffen, bei Packeten kann es etwas länger dauern, je nachdem was der Zoll davon hält.....team17 hat geschrieben:jo was jetzt?![]()
PS: Wenn du oft Briefe/Packete von/nach Deutschland versenden musst, rate ich Dir eine Postadresse in Deutschland zu eröffnen. Unsere Firma hat viel Waren/Dokumenteaustausch mit Deutschland. Fast alles, was wir in Lörrach oder Weil aufgeben, kommt am nächsten Tag an - egal ob in Hamburg, Berlin oder weiss der Teufel wo.
PPS: Die liebe Schweizer Post schafft es mit aller Regelmässigkeit nicht, A-Post Briefe am nächsten Tag auszuliefern. Wir haben schon mehrfach reklamiert und erhielten immer als Antwort, dass 97 % der Sendungen termingerecht eintreffen würden - TOLL wenn ich regelmässig zu den anderen 3 % gehöre...
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
würdisch du eimol e korräkti adrässe druff due, denne hättisch das problem nid.Lou C. Fire hat geschrieben:Ein Brief sollte innert 2-3 Tagen eintreffen, bei Packeten kann es etwas länger dauern, je nachdem was der Zoll davon hält.....
PS: Wenn du oft Briefe/Packete von/nach Deutschland versenden musst, rate ich Dir eine Postadresse in Deutschland zu eröffnen. Unsere Firma hat viel Waren/Dokumenteaustausch mit Deutschland. Fast alles, was wir in Lörrach oder Weil aufgeben, kommt am nächsten Tag an - egal ob in Hamburg, Berlin oder weiss der Teufel wo.
PPS: Die liebe Schweizer Post schafft es mit aller Regelmässigkeit nicht, A-Post Briefe am nächsten Tag auszuliefern. Wir haben schon mehrfach reklamiert und erhielten immer als Antwort, dass 97 % der Sendungen termingerecht eintreffen würden - TOLL wenn ich regelmässig zu den anderen 3 % gehöre...
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
2-3 Dääg nach Dütschland...dass ich nit lach!!!! Ha do scho gaaanz anderi Erfahrige gmacht mit dr dütsche Poscht! Bi mir isches öfters Mol sage und schreibe 1-2 Wuche gange bis e Brief acho isch...ok, s isch kei Grossstadt wie Berlin oder Hamburg gsi, ...s isch irgendwo in dr Pampas bi Schwerin gsi...aber trotzdäm ha ich mi gwunderet, dass fangs noch zwei Wuche dr Brief zuegstellt worde isch! Erschtens sin nit irgendwelchi dütschi Fiirtige derzwüsche gsi und zweitens isch das nit nur eimol dr Fall gsi, sondern öbbe 6 Mol...nit immer an gliiche Ort, aber immer in irgendwelchi abglägene Ortschafte wo e mittelgrossi Stadt in dr Nöchi gsi isch!
...diesbezüglich sag ich nur, die dütschi Poscht isch absolut unzueverlässig was d Uslieferigszyte betrifft!
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Und wer sagt Dir, dass Deine Post nicht vor/an der Grenze hängenblieb?Fire of Basle hat geschrieben:2-3 Dääg nach Dütschland...dass ich nit lach!!!! Ha do scho gaaanz anderi Erfahrige gmacht mit dr dütsche Poscht! Bi mir isches öfters Mol sage und schreibe 1-2 Wuche gange bis e Brief acho isch...ok, s isch kei Grossstadt wie Berlin oder Hamburg gsi, ...s isch irgendwo in dr Pampas bi Schwerin gsi...aber trotzdäm ha ich mi gwunderet, dass fangs noch zwei Wuche dr Brief zuegstellt worde isch! Erschtens sin nit irgendwelchi dütschi Fiirtige derzwüsche gsi und zweitens isch das nit nur eimol dr Fall gsi, sondern öbbe 6 Mol...nit immer an gliiche Ort, aber immer in irgendwelchi abglägene Ortschafte wo e mittelgrossi Stadt in dr Nöchi gsi isch!...diesbezüglich sag ich nur, die dütschi Poscht isch absolut unzueverlässig was d Uslieferigszyte betrifft!
Wie gesagt, bei Aufgabe in Lörrach oder Weil haben wir zu 99% beste Erfahrungen gemacht. Nun was meinst Du, warum geben wir alles "drüben" auf?
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!