Fuck jetzt iss ich scho extra weniger!

iRiver sind tüür...Mindl hat geschrieben:iriverwürdi behaupte #1 in sache mp3 player
den chunt Creative
und den archos, samsung
also in ächt (zu bewundern im interdiscount, aber wird wohrschienlich nurd 5gb variante ha i däm lade) gseht är besser us als dr ipod mini...
i würdi mol sämtlichi tests go ahluege vom H10 im vergliech mit em ipodNamelos hat geschrieben:bisch e schnuuri
Dark Coyote: AIGHT digge
ok sid iRiver ihre name händ, sind sie sacke tür wordechickens**t hat geschrieben:iRiver sind tüür...
Creative händ e scheiss bedienig...
Ipods händ scheiss batterie....
sind alli nit perfekt, aber mi dungge d'ipods immer no die beschte produkt... und jä, ich ha mit allne drei erfahrige gmacht.
Defür gits anderst geili Covers für e Ipod und wer glaubt scho im Test?Namelos hat geschrieben:ich glaub nid.. sin sogar verschweisst!![]()
egal.. IPOD RULES!
nei nei, aso mi kolleg het e creative. so e mp4. isch scho nid schlächt
ipod = lifestyle produkt, han i doch scho immer gsaitDark Coyote hat geschrieben:Defür gits anderst geili Covers für e Ipod und wer glaubt scho im Test?
ich läb unterem Motto! Einmal Ipod immer Ipod
usserdem fühl mit so richtig geil mit dem Teil!![]()
shiiiiit nei man das isch mit 2 tag schaffe nach 3 mönet nüd macheNamelos hat geschrieben:gäll, cha me richtig go blöffe! hehe
seisch heshc immerno SUVA?`![]()
hindenochehinke isch bezuge uff qualität und inovation...sergipe hat geschrieben:die umsatzzahlen sagen was anderes.
iriver isch die gröschti Kacke!!!Mindl hat geschrieben:ipod = lifestyle produkt, han i doch scho immer gsait
iRiver = qualitätsprodukt
aber s gitt au lüt wo ferraris kaufet, wenn mr für dä gliechi pries e aston martin kriegt![]()
tja i würdi iriver au nid im interdiscount kaufe, wos die kapute grät wieder in schachtle machet und den wieder verkaufet *g*toaster hat geschrieben:iriver isch die gröschti Kacke!!!
Ha ihr MP3 CD Player kauft: Dr antischock (agäblich 45 sek) isch schrott, dr Aku isch scho nocheme Joor (mit wenig Nutzig) hi (vollkomme hi), etc.
Mi Empfälig: NID KAUFE
Mi ipod hingege (woni jetzt ha) isch zwar tüür aber super und jede Rappe wärt!