eli lebt!!!!Elitef hat geschrieben:Hm kasch denn eine vo mine ha wenni abgnipplet bi..![]()
chemieunfall?
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
kuul. Messi...Elitef hat geschrieben:Hm kasch denn eine vo mine ha wenni abgnipplet bi..![]()
rauchsch, suffsch, nimmsch Droge?
Das muesi scho wüsse, damit i sicher bi as sich di Lunge denn bi mir wohl fühlt...
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
was het suffe mit dr lunge z'tue?Rinoceronte hat geschrieben:kuul. Messi...
Das muesi scho wüsse, damit i sicher bi as sich di Lunge denn bi mir wohl fühlt...
Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.
-
The Heckler
- Erfahrener Benutzer
-
The Heckler
- Erfahrener Benutzer
-
The Heckler
- Erfahrener Benutzer
-
The Heckler
- Erfahrener Benutzer
-
The Heckler
- Erfahrener Benutzer
Aber me weiss nit mit was sich das alles vermischt het....Magoo hat geschrieben:also i frog mi scho wieso die schriibe, dass s'löschwasser evt. giftig si chönt.. mr weisses nonig.. sone müll.. mr weiss doch was mr absprützt...
Viellicht au eifach panikmache alla Blick (dorum au dr verglich mit dr Schwizerhallekatastrophe)
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
-
Pascilicious
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
-
The Heckler
- Erfahrener Benutzer
Riehen wurde soeben zum absoluten Sperrgebiet erklärt !Pascilicious hat geschrieben:Het's bis zum Mässeplatz gschmöckt.... i hoff doch stark, dass wenni heimchum inere Stund, MEIN Riehen, frei jo jeglichem gstank isch!!!![]()
Es wimmelt dort von Leuten in weissen Hochsicherheitsanzügen und es geht das Geücht um, dass ganz Riehen bis auf eine Tiefe von 10 m abgegraben werden muss und in einem Hochsicherheitsofen entsorgt werden soll .....
- Nur So...
- Erfahrener Benutzer
Mit Rieche würd mi nit alege..!Kawa hat geschrieben:Riehen wurde soeben zum absoluten Sperrgebiet erklärt !
Es wimmelt dort von Leuten in weissen Hochsicherheitsanzügen und es geht das Geücht um, dass ganz Riehen bis auf eine Tiefe von 10 m abgegraben werden muss und in einem Hochsicherheitsofen entsorgt werden soll .....
Grüsse gehen an alle die es verdienen...
-
Pascilicious
Nichtraucher - (fast) keini Droge.. weiss nit oeb si bi dir lang ueberlaebe wuerdRinoceronte hat geschrieben:kuul. Messi...
So.. fertig gspammt.. bierli kaufe und ab nach aesch neume in d sunne go chille...
-
Pascilicious
Kurz bevors im Radio duregäh worde isch zum erschte mol.. hänt scho dänkt, es brennt neume bi uns im Raucherrüümli oder so.. den ischs im Radio cho und mir hänt mol s Fänschter rasch ufgmacht und tatsächlich e verbrennte Gschmack in dr Luft. Jetzt isch alles wieder bene!Roonaldo hat geschrieben:Wenn hett mes am Mässeplatz geschmeckt? Bi am zwei dört abgfahre und ha nüt geschmeckt... Oder hesch es dr viellicht e bitz ibildet?