chemieunfall?

Der Rest...
Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fire of Basle »

Basic hat geschrieben:tue nit heikel, schnäll es azügli montiere und denne lauts ]http://www.feuerwehr-pichling.at/schutzanzug-schst2.jpg[/IMG]
So eine hani au no nöime, isch aber glaub nit so dicht... :D

CHEF hat geschrieben:Worum hüüüle den die verdammte Sirene nid? Ich ha das nur per zufall mitbecho.
Zum s ganze chli spannend mache... :rolleyes:
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

CHEF hat geschrieben:Schiens isch dr Rauch harmlos.... *hust**hust*
Erinneret mi entfärnt an Rauch bi Basel-Spartak. E feyni Mischig, aber zweenig Farbig. E weeneli herb im Abgang, aber als Ersatz fir e Haimspiilfeeling nid z'verachte!! Git glaub e guete Johrgang. :D
---------------------------
FCB, la raison d'être!

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

Nathan hat geschrieben:20 m hohi flammene, führwehr vrsuecht dr brand z'lösche. imene erschte messergebnis ageblig no keini giftstoff odr so, abr no nüd definitiv und wäge dem immer no fenschter und türe gschlosse lo.
gseht wohl so us als ob Basel und die ganz Region MOLL WIEDER anere Katastrophe verbigschrammt isch...
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

The Heckler hat geschrieben:Wuaas, fahre d'Schlümpf durs gundeli? Händ hoffentilch zäh übersetzigswaage drbi... :D
hehehehe

no öbbis anders. mit ere lüftig schmecksch nid zwangsläufig was dusse für grüch het... chunnt druff ah was füre filter ibaut isch. aber ich nimm mol a es wird e normale fiinstaubfilter si... usser du schaffsch imne op ruum oder sunscht neume wome reini luft bruucht.
Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.

Stadtbasler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stadtbasler »

Durch die Nauenstrasse fuhr soeben der Fw-Messwagen. (Stadteinwärts)

freestate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von freestate »

Solang das Zeug nicht rheinaufwärts fliesst...
Zitat des BAZ-Journalisten Georg Heitz im Dokumentarfilm «Der Topf im Kopf» aus dem Jahr 2002:
«Die letzten paar Jahre zeigen, dass die Zuschauer kommen wegen den Emotionen und aus Verbundenheit dem Verein gegenüber, aus Neugier oder vielleicht auch um zu lästern über diese Mannschaft. Aber auf die Länge denke ich schon, dass man muss einen Schuss Unterhaltung drin haben im Spiel einer Fussballmannschaft, sonst kommen die Zuschauer nicht mehr. Siegen alleine reicht auf die Länge nicht.»

alter sack
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alter sack »

blubb hat geschrieben:und no e anderi froog:

immer teschte sie die scheiss sirene... me weiss nitmol wenns e tescht isch und wenn nit.. aber wenn mol öbbis lauft und me die sirene bruche könnt lönn sie d schlümpf durchs gundeli fahre und lo usriefe me söll fänschter zuemache ???

binis bitz im falsche film?
ist doch vor allem toll,wenn man das gequäkr nicht versteht, darum das fenster aufmacht, und dann hört, mann soll das fenster schliessen... ist die gleiche scheisse wie bei der Schweizerhalle... :mad: :mad: :eek:

der alte sack
Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)

The Heckler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Heckler »

Raul_22 hat geschrieben:hey heckler wirdsch doch langsam nervös..??? :rolleyes:
Humbug, mich erschüttert nüt, ich gang jetzt an Kiosk eins go rauche, ich sag euch denne wies gsi isch...will be back

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Lou C. Fire hat geschrieben:Aha alles ungiftig und worum fahrt denn jezz grad e Kranggewaage wie ne Gsterrte durch Blätzbums....
Wills villicht Verletzti Cibamitarbeiter gä hett bi de Explosione/bim Brand???
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

joggeliwurscht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von joggeliwurscht »

Das Schundblatt titelt auch schon :rolleyes:

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

het hüt über e mittag nid ein gschribe, es laufi nix im forum??? :rolleyes:

The Heckler
Erfahrener Benutzer

eleven hat geschrieben:hehehehe

no öbbis anders. mit ere lüftig schmecksch nid zwangsläufig was dusse für grüch het... chunnt druff ah was füre filter ibaut isch. aber ich nimm mol a es wird e normale fiinstaubfilter si... usser du schaffsch imne op ruum oder sunscht neume wome reini luft bruucht.
Nö, schaff im normale Laborrum, kei ahnig was do für filter dinne sind, aber es goht mr nit schlechter als suscht *BluetSpuck*

Raul_22
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Raul_22 »

Fire of Basle hat geschrieben:So eine hani au no nöime, isch aber glaub nit so dicht... :D

Zum s ganze chli spannend mache... :rolleyes:
do chasch jo grad dr c-vollschutz erstelle... :D c-aaaaaaaaaaaaaaaaaaaalarm

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

13:54
blubb hat geschrieben:¨... do z glayhyynige sehni nur blaue himmel ...
13:56
blubb hat geschrieben: ... lönn sie d schlümpf durchs gundeli fahre ...

binis bitz im falsche film?
im falsche Film und in mindeschtens eim falsche Quartier ... :rolleyes:
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***

aber nid dr Josef

blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

alter sack hat geschrieben:ist doch vor allem toll,wenn man das gequäkr nicht versteht, darum das fenster aufmacht, und dann hört, mann soll das fenster schliessen... ist die gleiche scheisse wie bei der Schweizerhalle... :mad: :mad: :eek:

der alte sack
jo mein ich ja deswegen sollten die doch die scheiss sirenen laufen lassen.. getestet werden die ja oft genug, müssten also laufen...

nimmt mich wunder ob das offiziell auch diskutiert wird

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

*klingel**klingel*
Hallo spreche ich mit Herr Petric? Guten Tag, Sie sind als "Opinion-Leader" der Basler Bevölkerung *kotz* ausgewählt worden und wir wollten sie bitten alle Fenster ihrer Wohnung zu öffnen um der Bevölkerung zu zeigen wie richtig gelüftet wird, besten Dank!
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

The Heckler
Erfahrener Benutzer

Goofy hat geschrieben:Wills villicht Verletzti Cibamitarbeiter gä hett bi de Explosione/bim Brand???
Luut Basilisk hets kein Verletzet gäh. Aber ebbe, luut basilisk...Luut basilisk sind au dämpf ungiftig wenn niemerts e Gasmaske a het!

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

Barty hat geschrieben:het hüt über e mittag nid ein gschribe, es laufi nix im forum??? :rolleyes:
er ist auch mein tatverdächtiger nummer 1 !!
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

Zemdil hat geschrieben:13:54

13:56

im falsche Film und in mindeschtens eim falsche Quartier ... :rolleyes:
das hän do vorhär 2 user im forum gschriebe das im gundeli d bulle durefahre...

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Digg.....

.....mir wärde z'Kaiseraugst vo dr Firma uffgforderet Türe und Fänschter gschlosse z'halte!

Nei......das Züüg isch sicher absolut ungföhrlig und so..... :rolleyes:

ced
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ced »

Luut Radio Basilisk sigi soebe s'Rauche vu Zigarette fuer _nit_ gsundheitsschaedlich deklariert worde, da d'Basilisk-Reporter no keini Raucher tot umfalle gseh het...

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

The Heckler hat geschrieben:Luut Basilisk hets kein Verletzet gäh. Aber ebbe, luut basilisk...Luut basilisk sind au dämpf ungiftig wenn niemerts e Gasmaske a het!
naja, lut mir und andere chemiker (doktortitel) beruhrt die these vo basilisk uf e eifachi erkenntnis dass wenn e mensch nid umkippt, d dämpf nid imene starke grad gföhrlich isch..

wenns natürlich e schlichende tod isch, isches öppis anderes, nur sowiet bini bi mim kaufte doktortitel nonig koh :D
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

hamphry
Benutzer

Beitrag von hamphry »

rotoloso hat geschrieben:*klingel**klingel*
Hallo spreche ich mit Herr Petric? Guten Tag, Sie sind als "Opinion-Leader" der Basler Bevölkerung *kotz* ausgewählt worden und wir wollten sie bitten alle Fenster ihrer Wohnung zu öffnen um der Bevölkerung zu zeigen wie richtig gelüftet wird, besten Dank!
:D :D Zu geil, ich verregg :D

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

blubb hat geschrieben:jo mein ich ja deswegen sollten die doch die scheiss sirenen laufen lassen.. getestet werden die ja oft genug, müssten also laufen...

nimmt mich wunder ob das offiziell auch diskutiert wird
villicht hüle e kei Sirene will e kei konkreti Gfoor bestoot? Bi Schwizerhalle isch das andersch gsi.

Zuedäm bringsch s öffentliche Läbe miteme Sirene-Alarm zum Erliege, e Chaos entstoht. Und das nur wills e bizz stinggt?

Wenns würkli gföhrlich isch hüle die denn scho...
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

Nathan
Benutzer

Beitrag von Nathan »

i lieb das forum! :cool:

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Rankhof hat geschrieben:gseht wohl so us als ob Basel und die ganz Region MOLL WIEDER anere Katastrophe verbigschrammt isch...
Pfft. Röggli. Wäge däm bitzeli Chemie. Und denn grad mit Sirene dryyfahre. Das stinggt ebitz. dasch alles.
---------------------------
FCB, la raison d'être!

bs_eagle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bs_eagle »

SEK.HLR hat zugeschlagen... :eek:

Gegen Ciba
Gegen Novartis

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

CHEF hat geschrieben:Worum hüüüle den die verdammte Sirene nid? Ich ha das nur per zufall mitbecho.
Ich has mitbekoo, will ich vorhär grad z Gränzach gsi bii, e paar Hundertmeter Luftlinie, zerscht hämmer die ganz Zyt dr Alarm ghört und mir uns gfroogt hän, was ächscht wieder los isch im Wärgg, d Rauchwolke isch nämmlig erscht öbe 10 Minute spöter sichtbar gsi und nochhär ha ich sogar faschts Gebäude gseh wo brennt hett. Und wo dr Auderset grad zerscht mol duregäh hett wäg de Fänschter sin grad 2 Explosione losgange.
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Stadtbasler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stadtbasler »

The Heckler hat geschrieben:Luut Basilisk hets kein Verletzet gäh. Aber ebbe, luut basilisk...Luut basilisk sind au dämpf ungiftig wenn niemerts e Gasmaske a het!
Radio Basilisk ist auch nicht mehr das, was es früher mal war. Anständige und seriöse Informationen kannst heute vergessen.

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Y wohn grad an dr Grenzacher-Gränze. Es stinkt e bitz, abr y weiss nid, wo do gwüssi Lüt Rauch wänn gseh...
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

Antworten