chemieunfall?

Der Rest...
Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Gem Andrey Auderset sin bis jezz keini giftige Stoff entdeggt worde...
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

Rankhof hat geschrieben:hüt zobe isch Basel tot und mir Baselbieter übernämme d Stadt! :p
do legge mir zerscht no alles in schutt und asche.... wenn d'baselbieter vorugge selle si nur no wieschte vor sich ha! :D :cool:

blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

Schlafstadt hat geschrieben:I cha vo mir drhei schön die Rauchwolke beobachte i lueg mol das i fötteli chan mache.
¨jo mach mol wär no interessant wies usgseht do z glayhyynige sehni nur blaue himmel (seh aber nur richtig rhy nit richtig stadt ;) )

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rinoceronte »

Rankhof hat geschrieben:hüt zobe isch Basel tot und mir Baselbieter übernämme d Stadt! :p
ha, hätsch gärn, wenn Basel untergoht, denn isch die ganzi Region nüt me wärt...

Br letscht machts Liecht ab und jagt die andere Fabrike grad mit ind Luft. Verbrannte Erde, sozusage...
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

[quote="blubb"]¨jo mach mol wär no interessant wies usgseht do z glayhyynige sehni nur blaue himmel (seh aber nur richtig rhy nit richtig stadt ]

wenn de vom bachlette richtig rhy luegsch sehts so uss als ob schlächts wätter kunnt... ich aifach e graue dunst im himmel

blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

und no e anderi froog:

immer teschte sie die scheiss sirene... me weiss nitmol wenns e tescht isch und wenn nit.. aber wenn mol öbbis lauft und me die sirene bruche könnt lönn sie d schlümpf durchs gundeli fahre und lo usriefe me söll fänschter zuemache ???

binis bitz im falsche film?

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Aha alles ungiftig und worum fahrt denn jezz grad e Kranggewaage wie ne Gsterrte durch Blätzbums....
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

Schlafstadt hat geschrieben:I cha vo mir drhei schön die Rauchwolke beobachte i lueg mol das i fötteli chan mache.
katastrophetourischt! :D
Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

blubb hat geschrieben:und no e anderi froog:

immer teschte sie die scheiss sirene... me weiss nitmol wenns e tescht isch und wenn nit.. aber wenn mol öbbis lauft und me die sirene bruche könnt lönn sie d schlümpf durchs gundeli fahre und lo usriefe me söll fänschter zuemache ???

das hami au gfroogt...

The Heckler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Heckler »

Grrr!! Ich ha no e grösseri Wuet!!

blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

eleven hat geschrieben:katastrophetourischt! :D
pscht ich will au fettli seh

Raul_22
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Raul_22 »

jo mach emol e föteli.. in rynach seht me nüt..

Magoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Magoo »

ab ind läde go plündere :eek:

blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

Magoo hat geschrieben:ab ind läde go plündere :eek:
AUF JETZT!
TANKSTELLESHOPPPPPPINNNGGGGGG gäll schranz *lach*

CHEF
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CHEF »

Worum hüüüle den die verdammte Sirene nid? Ich ha das nur per zufall mitbecho.
¡Hasta la victoria siempre!

It's a Motherfucker
Being here without you
thinking 'bout the good times
thinkin 'bout the bad
And I won't ever be the same

It's a Motherfucker
Getting through a Sunday
Talking to the walls just me again

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

Genau was söll die scheisse...!!!!!!! :mad:
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

The Heckler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Heckler »

Wuaas, fahre d'Schlümpf durs gundeli? Händ hoffentilch zäh übersetzigswaage drbi... :D

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

Magoo hat geschrieben:ab ind läde go plündere :eek:
hey nei, dass mr das nid in betracht zoge hend...
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

Raul_22
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Raul_22 »

The Heckler hat geschrieben:Hey witsch behaupte ich erfind das? Ohni Kohl, das het dr Typ gseit (d'Frau isch am moderiere, eine isch bim Cibawerk, dr Andre odersett vo de Bulle oder so)! Und jetzt grad hei si die erschte messige gmacht und au nüt gmesse!
Ich nix lügen
hey heckler wirdsch doch langsam nervös..??? :rolleyes:

Magoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Magoo »

CHEF hat geschrieben:Worum hüüüle den die verdammte Sirene nid? Ich ha das nur per zufall mitbecho.
bi uns isch im gschäft ä mitteilig cho.. anschinend isch jetzt mobilmachig, isch ä agriff vo aliens gsi...

Milkman
Benutzer

Beitrag von Milkman »

lönn sie d schlümpf durchs gundeli fahre und lo usriefe ???

Hehe, so chöne sie nit glichzytig uf d'Velofahrer los! Ich finds guet.

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Pffft. Ihr kenntet jo nid emool ellai en Ueli us em Hahne looh, und drummle kennet ihr au nid = Wärtlosi Mensche! :D
---------------------------
FCB, la raison d'être!

Razer
Benutzer

Beitrag von Razer »

Die schwarzi Rauchwolke goht uff Basel und Birsfelde zue, bi dr Muttenzergränze macht si denn halt und Prattele isch au nüt.. hehe

jäjä..

dr Kärli Blätz, cha dämfall grad direkt ind Blueme go hogge und het Fürobig

Nathan
Benutzer

Beitrag von Nathan »

"Produkte für Zwischenproduktion" wärde dört ageblich hergstellt...

CHEF
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CHEF »

Schiens isch dr Rauch harmlos.... *hust**hust*
¡Hasta la victoria siempre!

It's a Motherfucker
Being here without you
thinking 'bout the good times
thinkin 'bout the bad
And I won't ever be the same

It's a Motherfucker
Getting through a Sunday
Talking to the walls just me again

Raul_22
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Raul_22 »

Magoo hat geschrieben:bi uns isch im gschäft ä mitteilig cho.. anschinend isch jetzt mobilmachig, isch ä agriff vo aliens gsi...
wäääääääss??? i ha immer dänggt die nexti mobilmachig sig wenn d merkel kanzerlin wird.. :rolleyes:

Nathan
Benutzer

Beitrag von Nathan »

20 m hohi flammene, führwehr vrsuecht dr brand z'lösche. imene erschte messergebnis ageblig no keini giftstoff odr so, abr no nüd definitiv und wäge dem immer no fenschter und türe gschlosse lo.

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

Raul_22 hat geschrieben:wäääääääss??? i ha immer dänggt die nexti mobilmachig sig wenn d merkel kanzerlin wird.. :rolleyes:
also, was wotsch denn?

Nathan
Benutzer

Beitrag von Nathan »

Grenzach. SDA/baz. Bei der Ciba Spezialitätenchemie im deutschen Grenzach ist am Dienstagmittag ein Grossbrand ausgebrochen. Die Bevölkerung in der umliegenden Region und auch in der Stadt Basel wurde aufgefordert, Türen und Fenster zu schliessen, da zunächst nicht feststand, ob giftiger Rauch entwich.
Laut einer Mitteilung der deutschen Ciba Spezialitätenchemie GmbH kam es gegen 12.40 Uhr im Produktionsgebäude zur Herstellung von Zwischenprodukten zu einer Verpuffung und anschliessend zu einem Brand. Die sofort alarmierten Werksfeuerwehren von Ciba Spezialitätenchemie, DSM Nutritial Products sowie die Gemeindefeuerwehr Grenzach-Wyhlen standen im Einsatz. Ebenfalls aufgeboten wurden der werksinterne Ereignisdienst sowie die Industrie-Messgruppe.

Ein Sprecher der Leitstelle des Landkreises Lörrach sagte auf Anfrage, ein Verwaltungs- und ein Produktionsgebäude stünden in Brand. Zahlreiche Feuerwehrleute seien im Einsatz. Mehr wollte er zunächst nicht sagen, weil sich die Feuerwehr noch in der Alarmierungsphase befinde. Über Schweizer Radio DRS wurde die Bevölkerung der Stadt Basel aufgerufen, Türen und Fenster zu schliessen und sich nicht unnötig ins Freie zu begeben. Der vom Brand herrührende Rauch trieb über die Stadt Basel hinweg. Die Warnung an die Bevölkerung erfolgte, weil zunächst nicht feststand, ob der Rauch giftig sei oder nicht.

Quelle: baz

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Noch Insider Infos Stoht Do Drmario Rupp Dehinter. är Het Well är Zwenig Ufmerksamkeit Mehr Bekunnt In Negativer Form Do In Däm Forum E Lagerhalle Vo Dr Ciba Azündet In Gränzach

Achtung Das Isch Nid Mini Meinig, Bzw,. Ussag, Sondern Dinfo Vonere Andere Person

Antworten