...und wehe du gosch uf ä Platz bevor är fertig gsuugt het! uuuuhhh.... denn chunnt dr maischter hunziker aber zrenne

Aesch Allez
das isch nid wohr!!!! ich bi 1995 (ok, villicht lieg ich um e jöörli oder so drnäbe) ufem löhrenacker amene spiel aesch - fcb gsi, dängg, du hesch es eifach vrpasst...baslerstab hat geschrieben:zerbombt den löhrenacker!!!!!!!!!!!!!!!!!!
anlässlich des 75-jahr jubiläums (1995?) dieses dreckskaffes war man sich noch zu schade für einen promigingg gegen den fcb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAZZ HAZZ HAZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
anlässlich des 75-jährigen scheissvereinsjubiläum 1996 spielte der fc aesch gegen den grasshoppers-club!Marylou hat geschrieben:das isch nid wohr!!!! ich bi 1995 (ok, villicht lieg ich um e jöörli oder so drnäbe) ufem löhrenacker amene spiel aesch - fcb gsi, dängg, du hesch es eifach vrpasst...aesch het öpe 7-0 oder so vrlore...
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
viel Spass i gang früehstens am Di in ere Wuchebulldogu2122 hat geschrieben:us aggtuellem grund uffeschieb ... ]http://www.streetsoccer.ch/2003/Images/ ... _klein.jpg[/IMG]
von aesch aus richtung ettingen der hauptrasse entlang ca 500m.stargate hat geschrieben:Nei endstation vom 11 Trämli in Aesch. Den laufsch de Tramschiene entlang öpe 100m retour bis zur Barriere (Kantonalbank isch au grad dörte) und den links alles grad us.
Die Station gits nüm... jetzt isch d Station wiiter vorne (gege Reinach) und heisst Arlesheimerstrassebeatle hat geschrieben:zweitletschti 11-er Station usstige (Herrenweg) . Denn laufsch dr Herrenweg entlang bis an die 'grossi Stroos'. Dört links dr Stross entlang und du gsehsch es scho blad äne an dr Stroos.
dachte ich mir auch als ich den Namen las, kenn da so ne Nase, die mir auch schon sowas erzählt hatpluky hat geschrieben:ich kenn keinen dominik mohler. kann es sein, dass von dominic moser die rede ist?
ah jo! Aber ebe me chönnt au vo de Arlesheimerstr. laufebeatle hat geschrieben:Natürlich git's die! Arlesheimerstross isch d'Station vor em Herrewäg! Lueg emol dr Fahrplan a!!!! Aber wenn de wotsch, kasch jo witer laufe als de muesch.
Am einfachsten wäre es via Endstation. (Falls es via Herrenweg näher ist, dann höchstens "5 Meter")Dave hat geschrieben:ALSO, gemäss BVB-Fahrplanauskunft isch wohrschienlich d'station "herrenweg" die am nögscht glegeni haltstell.
kuckst du anhänge, uf dr linke site isch dr sportplatz ihzeichnet.