«Einmal rotblau - immer rotblau»

Diskussionen rund um den FCB.
salegh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von salegh »

aber hallo EFFE!
Peoples: "Du bist so glatt wie Teflon,... Scheiss Teflon N*****!"
Bild

fineline
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fineline »

Zum Thema Stinkefinger: "Wer ohne Sünde ist, werfe den ersten Stein" (1.Johannes 8) meh muessi nid sage dezue.

Är wär e absolute Traumspiiler für e FCB. Näbst däm är e geniale Fuessballer isch isch är au no eine wo sich mit sim Verein chönnt idendifiziere. Ändlich widr moll e Basler im Team...
Dänke dir, was dir wänd. Ich würd en mit offene Ärm empfange :cool:

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

[quote="Basic"]ou jä mach bitte bitte :D

das klingt mir doch aber ein bisschen sehr nach verschwörungstheorie bzw. paranoia ]
I müessts jo denn im Nochhinein nidemol dementiere denn es macht jo eh niemertem öbbis uss, so nachem Motto "Scheiss auf uns aber bring uns weiter"
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

fineline hat geschrieben:Zum Thema Stinkefinger: "Wer ohne Sünde ist, werfe den ersten Stein" (1.Johannes 8)
*10KGBrockengeworfenhab* und jetzt? :confused: :D
[/CENTER]

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

rotoloso hat geschrieben:Bin ich als FCB Fan schuld an dr Behandlig wo är vom FCB bekoh het? Aber dr Stinkfinger ha ich bekoh. Und sowieso... komischerwiis kunnt immer dr gliich Arugmänt...

au bim MP... wenn sie für die Wält (D'fuessballwält mein i) nid parat sin denn sölle sie no warte, denn dr grossi Batze bekömme sie nid numme zum uf e Ball ummehaue und sich grossi Autos kaufe sondern au um de andere e Bispil si und de "Gäldgäber" Respäkt entgege z'bringe.
Nein, natürlich kannst du nix dafür, aber das Beispiel war darum auf den Club bezogen, weil dieser einen Teil dazubegetragen hat dass ihm dieser Lapsus wohl passiert ist.Weitere dürften sein junges Alter, die Provokationen seitens der FCB Fans(das als Basler und FCB Fan in jungen Jahren..), der emotionale Moment des Tores und der schlechte Einfluss von Kubi sein( :rolleyes: :D )!All dies sind Faktoren, die die emotionale Reaktion nicht rechtfertigen, aber zumindest ein bisschen "verständlich" machen(dafür brauchts einen gewissen "Weitblick"... )!

Bei MP war es etwas anderes: Nach zwei, drei Cüpli auf einer Bühne den Max machen und der GC Family einen brennenden Anti Basel Schal zu präsentieren, hat nichts mit tiefer verbundenen Emotionen zu tun, sondern ist eine Dummheit sondergleichen, die Geilheit des Seins vor der GC Family und eine Unproffesionalität eines Profis in einer zwar emotionalen Situation, aber sicher nicht in gleichem Mass wie nach einem Tor gegen den Ex- und Lieblingsclub von dessen Fans man verhönt und dessen Club man aussortiert wurde...->Kein Vergleich, Punkt!

Zudem, warum fühlst du dich sooo angesprochen auf den Finger den er gezeigt hat.. ;) ?(auch ich würde in dem Moment ins Loch fallen wenn so was vorkommt, aber mit ein paar Jahren und einigen Gedanken dazu, kommt man vieleicht ein bisschen runter..)

Das man als Fussballer eine Vorbildfunktion hat, da gebe ich dir absolut recht und dass man seinem Arbeitgeber Respet entgegenbringt(bist du nicht einer derer die Gimenez' Aktion"nicht so schlimm"finden...?), nur darf man dies auch von den Clubs erwarten!Und das mit dem warten wenn sie noch nicht reif sind... :rolleyes: , also bitte, wie sollen sie wissen wann sie bereit sind, wenn sie nicht damit konfrontiert würden..?Zudem, im heutigen Spitzensport bedeutet Stillstand soviel wie Rückschritt..Und das nimmt keiner, auch nicht für das Risiko eine dummen Aktion im jugendlichen Leichtsinn, an der Jahre später, nur die absoluten Sturköpfe einen Weltuntergang sehen, in Kauf!
SCONVOLTS BASILEA 98

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

fineline hat geschrieben:Ich würd en mit offene Ärm empfange :cool:
...ebbe...
rotoloso hat geschrieben:...so nachem Motto "Scheiss auf uns aber bring uns weiter"
[/CENTER]

fineline
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fineline »

rotoloso hat geschrieben:...ebbe...
ich glaub du raffsch es nid ganz. wenns nach däm motto würdi go würdi sage "holdet doch de ronaldo oder weiss nid wär". aber es goot definitiv nid nur um das. muesch halt mängisch alles läse. so vill hani au nid gschriibe.

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

SCAR hat geschrieben:(bist du nicht einer derer die Gimenez' Aktion"nicht so schlimm"finden...?),
Bin i, jä, denn i bezieh mi uff d'Ussag vom CG wo im Live-interview uff SAT1 vorem Spiel gseit het, d'Gschäftsleitig und är sälber sige scho länger informiert gse, dass wenn OM wytterkunnt, würdi är nid spiele denn dr Jimmy het e Vorvertrag unterschriebe ka mit dere Bedingig... wenn jetzt die Ussag vom Gross glooge isch, denn isch das natürlich anderscht aber i frog mi wieso är eso öbbis hät müesse sage wenns nid wohr gse isch, är hätt eifach könne sage dass die Aaglägeheit erledigt isch und das jetzt Breme im Vordergrund stoht... und bim Jimmy kunnt no drzue dassr bi mir e Bonus het (wie au dr Haki) willr z'erscht emol e paar Johrlang krampft het für dr FCB bevor das passiert isch...aber au do drüber isch scho meh als gnueg diskutiert worde und au dört wirdme sich nie träffe vo dämm här...
[/CENTER]

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

rotoloso hat geschrieben:Bin i, jä, denn i bezieh mi uff d'Ussag vom CG wo im Live-interview uff SAT1 vorem Spiel gseit het, d'Gschäftsleitig und är sälber sige scho länger informiert gse, dass wenn OM wytterkunnt, würdi är nid spiele denn dr Jimmy het e Vorvertrag unterschriebe ka mit dere Bedingig... wenn jetzt die Ussag vom Gross glooge isch, denn isch das natürlich anderscht aber i frog mi wieso är eso öbbis hät müesse sage wenns nid wohr gse isch, är hätt eifach könne sage dass die Aaglägeheit erledigt isch und das jetzt Breme im Vordergrund stoht
cg wollte einfach nicht mit heruntergelassenen hosen dastehen und sich so aus der kritik nehmen
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Basic hat geschrieben:cg wollte einfach nicht mit heruntergelassenen hosen dastehen und sich so aus der kritik nehmen
Mit dere Ussag hetr aber zuegeh dass dr FCB scho lang gwüsst het und d'Fans nid informiert het, wenn das glooge isch denn stoht dr FCB und au är zimmli schlächt do... meinsch wirklich dass das sini Absicht gse isch?
[/CENTER]

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

rotoloso hat geschrieben: und bim Jimmy kunnt no drzue dassr bi mir e Bonus het (wie au dr Haki) willr z'erscht emol e paar Johrlang krampft het für dr FCB bevor das passiert isch...aber au do drüber isch scho meh als gnueg diskutiert worde und au dört wirdme sich nie träffe vo dämm här...
Denn kasch nur hoffe dass lut dene Kriterie, dr Mladen nit no 3 Joor bim FCB isch, wil dene heschs Problem dass dr Petric in dr gliche Liga spielt wie die andere 2 :D ;) , nämmlig in dr"Ich schiess Böck, wird aber vom Rotoloso nach e paar Joor akzeptiert, do ich min Fehler abgarbeitet ha" Liga... :D

Rotoloso hat somit offiziell bekanntgegeben, seine Signatur in 4 Jahren zu löschen und Petric zu vergeben :D !
SCONVOLTS BASILEA 98

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

rotoloso hat geschrieben:Mit dere Ussag hetr aber zuegeh dass dr FCB scho lang gwüsst het und d'Fans nid informiert het, wenn das glooge isch denn stoht dr FCB und au är zimmli schlächt do... meinsch wirklich dass das sini Absicht gse isch?
gross' absicht ist immer niemanden die möglichkeit zu geben ihn zu kritisieren.

er wollte (mE) nicht zugeben, dass er jimmy aus sturheit und profilierungsneurose im werder heimspiel nicht auflaufen liess

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

[quote="SCAR"]Denn kasch nur hoffe dass lut dene Kriterie, dr Mladen nit no 3 Joor bim FCB isch, wil dene heschs Problem dass dr Petric in dr gliche Liga spielt wie die andere 2 :D ]
Genau s'Gegeteil... dr MP hett ebbe scho bevor är aagfange hett alles verspielt... dä wird sich nie e Bonus könne uffbaue.
[/CENTER]

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Basic hat geschrieben:gross' absicht ist immer niemanden die möglichkeit zu geben ihn zu kritisieren.

er wollte (mE) nicht zugeben, dass er jimmy aus sturheit und profilierungsneurose im werder heimspiel nicht auflaufen liess
Wenns eso isch, isch dr Schuss brutal hinde uuse... glaub nid dass dr Gross eso blöd isch und dr FCB und sich sälber dur e Dräck zieht um dr Jimy uss dr Schusslinie z'neh wenns käi Grund drzue het...
[/CENTER]

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

rotoloso hat geschrieben:Wenns eso isch, isch dr Schuss brutal hinde uuse... glaub nid dass dr Gross eso blöd isch und dr FCB und sich sälber dur e Dräck zieht um dr Jimy uss dr Schusslinie z'neh wenns käi Grund drzue het...
wies halt so ist, wir werden nie die volle wahrheit erfahren und ausserdem traue ich gross alles zu :rolleyes:

erha
Erfahrener Benutzer

Beitrag von erha »

rotoloso hat geschrieben:Genau s'Gegeteil... dr MP hett ebbe scho bevor är aagfange hett alles verspielt... dä wird sich nie e Bonus könne uffbaue.
ich nimm aa das isch au scho 100mol besproche worde, aber ich weiss es nümm ganz genau : Für dr MP git's "no way" bi dir akzeptiert z'wärde bzw. Gnade zu erlangen ?
.
.
[CENTER]" Wünsche und Leidenschaften sterben an ihrer Erfüllung."[/CENTER]

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

erha hat geschrieben:ich nimm aa das isch au scho 100mol besproche worde, aber ich weiss es nümm ganz genau : Für dr MP git's "no way" bi dir akzeptiert z'wärde bzw. Gnade zu erlangen ?
ich glaube da friert eher die hölle zu :D :D

fineline
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fineline »

erha hat geschrieben:ich nimm aa das isch au scho 100mol besproche worde, aber ich weiss es nümm ganz genau : Für dr MP git's "no way" bi dir akzeptiert z'wärde bzw. Gnade zu erlangen ?
ungefähr gliich gross, wie dass de nöchschti papscht wiiblich wird si.

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

rotoloso hat geschrieben:Genau s'Gegeteil... dr MP hett ebbe scho bevor är aagfange hett alles verspielt... dä wird sich nie e Bonus könne uffbaue.
Unglaublich...Ab soviel Sturheit muess i sogar schmunzle... :D :p :rolleyes: !I mein, das muess me zerscht mol anebecho.. :D !I seh dr Unterschied obe nit ganz, aber i will s au gar nit usdiskutiere, mr wüsse jo wo s suscht ändet...!
SCONVOLTS BASILEA 98

Taylor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taylor »

rotoloso hat geschrieben:Alex wie Mladen, einmal Baslerhasser - immer Baslerhasser! (erscht rächt wennme sälber vo dr Region isch!) Dä söll sich nid do aane wage, d'Behandlig wo dr Mladen beko het isch grad nütt...
Bravo Rotoloso!! Obwohl ich nit glicher meinig bi, du blibsch dinere linie treu (was me nit vo jedem do im forum ka behaupte) eigentlig müesste jo alli petric gegner au gege dr frei si!!
"Wenn der letzte Strohhalm, an den man sich klammert, in einem Gin Tonic steckt, geht's eigentlich"

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Ihr sind doch eifach Krank :p

Ich verglich das jetzt emol mittere andere Gschicht...ussem Privatläbe wo vielne vo uns wohrschinlich au scho passiert isch:

gosch zobe go suffe, noch e paar Bier bechunsch mitteme andere Lämpe, zeiged eneand dr Stinkefinger und no e paar bösi Wort und denn gits noch e Hauerei....und nochdäm die Hauerei fertig isch und alli sich wieder beruhigt hän, trinkt me zämme e Bier und lacht drüber.....
So ischs mir uffallifäll scho paarmol passiert.....

Weiso got das im Privatläbe eso, aber als FCB Fan chamme nie drüber stoh und verzeihe?
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Alcatraz
Benutzer

Beitrag von Alcatraz »

Angelo hat geschrieben:So wie ich es in Erinnerung habe, hat sich das Basler Publikum in Luzern gar nicht gross gegen Frei geäussert. Auf jeden Fall ist Frei nach seinem Tor zusammen mit Kubi Richtung Fansektor gelaufen und hat den Stinkefinger gezeigt.

Naja, für mich eine weitere unerwünschte Person beim FCB. Zum Glück ist das noch kein Thema.
Provoziert worde isch er scho vo de Basler! Halt mit de Liedli vo Friehner. "Alex der Schnelle....." oder au "Alex wir wissen dass du Strapsen trägst,....".

Wäge däm isch er einewäg nit entschuldigt. Wenn du in däm Gschäft bisch, muesch mit so öbisem könne umgoh. Kasch jo nit Stricheleinheite erwarte, wenn de bi Luzärn spielsch.

Raul_22
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Raul_22 »

mol e generelli frog an alli do inne wo mitdebattiere: hän dir in euerem läbe no nie e fähler gmacht wo ihr spöter bereut händ?? wenn ihr alli chönned nei sage denn nur weiter druf los debattiere und wenn ihr au chönned jo sage vilicht mol überlege und gseh dass die 2 spieler über die jetzt immer gredet wird au so e fähler gmacht händ.. sigs jetzt in jugendlichem liechtsinn oder nid.. will das ewige dä het öppis gege uns basler gseit/gmacht und isch dorum e depp oder e arschloch goht mir persönlich nämlig defitig uf e sack!!

Alcatraz
Benutzer

Beitrag von Alcatraz »

Raul_22 hat geschrieben:mol e generelli frog an alli do inne wo mitdebattiere: hän dir in euerem läbe no nie e fähler gmacht wo ihr spöter bereut händ?? wenn ihr alli chönned nei sage denn nur weiter druf los debattiere und wenn ihr au chönned jo sage vilicht mol überlege und gseh dass die 2 spieler über die jetzt immer gredet wird au so e fähler gmacht händ.. sigs jetzt in jugendlichem liechtsinn oder nid.. will das ewige dä het öppis gege uns basler gseit/gmacht und isch dorum e depp oder e arschloch goht mir persönlich nämlig defitig uf e sack!!
Du kasch doch nit die Fähler vo dene mit de Fähler vomene Otto-Normalverbraucher vergliche! Dä Fähler, dass ich vor e Kurve stand und dr Mittelfinger zeig oder sunscht dr Max mach, ha ich sicher no nie.

Raul_22
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Raul_22 »

Alcatraz hat geschrieben:Du kasch doch nit die Fähler vo dene mit de Fähler vomene Otto-Normalverbraucher vergliche! Dä Fähler, dass ich vor e Kurve stand und dr Mittelfinger zeig oder sunscht dr Max mach, ha ich sicher no nie.
ich find das chan me sehr wohl vergliche.. wenn du nämlig dört ahne stoh würdsch, denn würd das kei sau interessiere was du machsch.. aber heisst die person petric oder frei isch es grad e verschwörig gege alli basler.. und wenn du bi dir in dr budi e mail an alli machsch mit em inhalt "ihr seid doch alles arschlöcher" denn chunnts öppe ufs gliche use wie bi dene zwei! denn seisch sigsch jo die ganzi zyt provoziert worde dass es gmacht hesch und scho weisch worum die andere vilicht so e fähler gmacht händ..

was ich denn eifach nid verstand isch, dass e chimenez vo gwüsse lüt immer no als held agluet und verehrt wird, was er gmacht het isch meiner meinig noch grad eso schlimm wenn nid sogar no schlimmer.. er isch nur wege em geld gange marseille isch jetzt sportlich definitiv nid die besseri station!! ich persönlich fühl mich vo eim wie em jimmy um einiges mehr verarscht oder beleidigt als vo eim wo an enere meisterfyr mol schal verbrennt het (zum allem ahne jo no e anti basel) oder eim wo nach 70 minute provokation emol dr finger zeigt..!! das isch inetwa eso wie nach em letschte nati match, wo dr zubi emol dampf abglo het gege d medien..

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Raul_22 hat geschrieben:mol e generelli frog an alli do inne wo mitdebattiere: hän dir in euerem läbe no nie e fähler gmacht wo ihr spöter bereut händ??
http://fcbforum.magnet.ch/showpost.php? ... stcount=60
[/CENTER]

Raul_22
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Raul_22 »

und wieso sött oder isch das im fuessball e bitz extremer.. chan me dene keini fähler vergä??

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Raul_22 hat geschrieben:und wieso sött oder isch das im fuessball e bitz extremer.. chan me dene keini fähler vergä??
Wenn dini Frau oder Fründin emol öbbis guets für di macht duesch jo au nid grad uffspringe und gumpsch in dr Wohnig ummenand und schreisch "GOOOOOOOOL" oder? Oder wenn si dir uff e Fuess trampt schreischere jo au nid grad "GELBE KARTE, ROTE KARTE, RAUS DIE SAU!" pfiffsch sie us und zeigschere dr Finger oder? Fuessball isch Liedschaft, Liebi, Hass, Freud und Trauer alls in 90Min. wo findsch das?
[/CENTER]

teutone
Erfahrener Benutzer

Beitrag von teutone »

Alcatraz hat geschrieben:Du kasch doch nit die Fähler vo dene mit de Fähler vomene Otto-Normalverbraucher vergliche! Dä Fähler, dass ich vor e Kurve stand und dr Mittelfinger zeig oder sunscht dr Max mach, ha ich sicher no nie.
logisch du bisch wohl au nie vor einere gschtande :rolleyes:

zum thema:
ich bi au in luzern gsi und möcht dr frey au nid in rotblau gseh --->
aber ich könnte unterdessen damit leben, ausserdem haben wir ihn
damals auch ziehmlich provoziert (Womit ich den Stinkefinger natuerlich
nicht entschuldige)

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Raul_22 hat geschrieben: (zum allem ahne jo no e anti basel)
:eek: DAS relativiert das Ganze natürlich........(hanis au mol welle :cool: :p )
SCONVOLTS BASILEA 98

Antworten