Nur wirst du nicht sicher angenommen, wenn siche iner mit höherem Dienstgrad beworben hat, wie schon gesagt.
Wie erhält man einen höheren Dienstgrad????big_fish hat geschrieben:Ich denke so weit ist er auch schon.![]()
Nur wirst du nicht sicher angenommen, wenn siche iner mit höherem Dienstgrad beworben hat, wie schon gesagt.
Wo schriebt er das!big_fish hat geschrieben:Ich denke so weit ist er auch schon.![]()
Bajass hat geschrieben:Die scheiss type haue jo am afang immer ab! .....kämpfis mi immer elai duure! Ego bisches!
Bajass hat geschrieben:Die scheiss type haue jo am afang immer ab! .....kämpfis mi immer elai duure! Ego bisches!
Rinoceronte hat geschrieben: Denn bringsch es in däm Game aber nid würklig wiit...
Jo logisch das scho han natürlich nid gwüsst das er neu debi isch! Userdem isch Clan läbe sowiso nüd für mich. Ok mir händ e spassclan ohni verpflichtige. Im moment chan ichs sowiso nid game aber wenns wieder lauft chöne mir jo mol zämme eine dure gehRinoceronte hat geschrieben:Online ischs einzig wohre.
Mit Bots wirds mit dr Ziit so abartig langwilig, well de eh immer gwünsch
Online isch s einzig richtige bi so Spiel. Usser für Maps kennelehre und basis-training bingts offlein rein gar nüt...
@DC: Wenn des game grad neu afangsch bringts doch nüt wenn de eifach zum drbi si ine Nuwb Clan gosch. Lieber warte, üebe und denn in e richtige Clan ufgnoh wärde. Numme für die bezeichnig hinterem Nick bringts es nid in irgend e Gwaggliverein z go...
I like to move it, move it.....smith hat geschrieben:Für Battlefield2 Spieler sehr interessant...
http://whiler.free.fr/bf2/demos/Mine.wmv
so geil....oscarwürdigsmith hat geschrieben:Für Battlefield2 Spieler sehr interessant...
http://whiler.free.fr/bf2/demos/Mine.wmv
Find de Patch guet, gwüssi Teamkillsache sin aapasst worde (z.B. wenn e Fahrzüüg explodiert)drmichi hat geschrieben:was haltet dir vom neue patch vo battliefield 2?
ich ha sit här nur problem :S
Ich nehme an, du hast Euro Force nach Patch 1.41 installiert.big_fish hat geschrieben:isch en alte fred, i know.
aber han e problem, ich ha mr euro force booster pack kauft und installiert und so(), wenn ich sBF2 start, zeigts mr zwar die neue maps ah, aber es isch kei sau druff. und wenn ich connect, gohts und ganz am schluss heisst ich han mis bf2 modifiziert ich mues es in urzuestand zruggsetze...
und fertisch...nix geht. und die neue waffe sin au nit ume...
![]()
help..
Von Euro Force kannst du keine Waffen im Hauptspiel benutzen.big_fish hat geschrieben:Hürde eins scheint überwunden. Jetzt gehts aber weiter...![]()
![]()
Muss ich die Waffen vom Euroforce erst für die normalen BF2 Maps freischalten oder so? Ich seh die immer bei anderen, bei mir gehts (noch) nicht!?
Hab bisher nur Online gespielt, aber ja, extrem gute Grafik. Splitter die einem um die Ohren fliegen wenn der Panzer wieder mal ein Gebäude einreisst, Levels an sich sind toll gemacht..etc etc..Reacher hat geschrieben:Spielte jetzt eine Stunde Kampagne modus und muss sagen brutal gute Grafik..
Moin Moin...Rooney hat geschrieben:Battlefield 3 Release Termin 27.10.2011
Kaufe? Oder isches zbrutal und me wierd im RL zum Amok?