allerdings: bezüglich verbot des wortspiels etc. im OT müsste man nochmals über die bücher ... ; [sing] wortspiel-pack hört die signale, auf zum letzten gefecht, ...

Was hett das mit dr meinig z'tue, au e Anti-Petric ka für Ornig im Forum luege, het doch absolut nütt mitenand z'tue, übrigens isch au dr Angelo Anti-Petric, eifach e bitz moderater als ich...Varela-8 hat geschrieben:lüt wo integer sin was Meinige aagoht (also nid grad dr rotoloso)
Temporäres Forum
Solange der Tiscali-Server down ist, läuft das Forum unter http:://fcbforum.magnet.ch
Bitte keine Diskussionen über Layout und Farben. Dies ist nur eine temporäre Massnahme!
Do ich bis hüt kei plausibli Erklärig für my Frog bekoh ha, nimm ich ah, dass es au keini git. . . Wichtigi Theme und Informatione göhnt eifach unter, well nur die wenigschte beidi Fore verfolge und es isch üsserscht myhsam, sich wäge dämm immer wieder z'wiederhole. Das führt zue redundante Date und unnötiger Platzverschwendig.Edberg hat geschrieben:Kah mr emol öpper erkläre, wieso jetzt FCB und Fussball trennt isch? So viel gschyds git's au nid z'brichte, dass me das muess trenne (wenn mr's überhaupt kah trenne, denn dr Uebergang isch jo fliessend).
Schlag mal in der Windows-Hilfe nach, was du unter dem Stichwort "Favoriten" so findest. Du wirst überrascht sein...xgate hat geschrieben:mir würde es schon reichen, die alte domäne zu verwenden statt dieses magnet scheiss ding
seh ich genauso, ein Hoch auf MAGNET!!!Gevatter Rhein hat geschrieben:Ausserdem würd ich sagen, wenn Magnet schon den Webspace gratis zur Verfügung stellt, ist die Benamsung mE ganz okay so...
Rony hat geschrieben:Basel ist ein bevölkertes Museum mit museumsreifer Bevölkerung.