Bläzbums Chilbi
Bläzbums Chilbi
wer ist wo am start?
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
ooo...hight noon uff dr chilbi.....russe trifft rale - hänggsch sicher eh nur im FC zält ab!! ich uff all fäll...heheRALE BALE hat geschrieben:nadyyrlig awäsend, isches immer widr geil!! va de Heimwäg isches nid so wyt
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
[quote="RALE BALE"]wieso mit e weneli Glück?
PS Jungwacht Blauring isch Käse ]
Chasch dir di Priis mit 2 Würfel würfle! Mit Glück und 2 1er zahlsch 2 Franke. Wenn de halt emol Päch hesch, chasch di nach em Drink mit em beste Bier uff em Platz tröste!
Und nüd gege Jungwacht / Blauring do. Isch wohl s einzige Mol im Joor wos Motto "Saufen für die Kinder" stimmt!
PS Jungwacht Blauring isch Käse ]
Chasch dir di Priis mit 2 Würfel würfle! Mit Glück und 2 1er zahlsch 2 Franke. Wenn de halt emol Päch hesch, chasch di nach em Drink mit em beste Bier uff em Platz tröste!
Und nüd gege Jungwacht / Blauring do. Isch wohl s einzige Mol im Joor wos Motto "Saufen für die Kinder" stimmt!
isches mir zkompliziert, do verbring ich jo dr halb obig mit WürfleSpecht hat geschrieben:Chasch dir di Priis mit 2 Würfel würfle! Mit Glück und 2 1er zahlsch 2 Franke. Wenn de halt emol Päch hesch, chasch di nach em Drink mit em beste Bier uff em Platz tröste!

- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
word....immer di glichen grossen-nase-gelfrisur-keinschweinefleischesser habasche schliche umme und mache ghetto....truurig truurig. obwohl mit däm ufgebot an "böse buebe" im fc zält hätte sie vermutlich iiglueggt.RALE BALE hat geschrieben:scho shclimm, dass es immer widr zu Stress kunnt mit däne türkische Mitbürger. VOLLDIOTE das. Jedes Joor sinds die gliche Trottle. Penners, wäge däne hanis kei Bier me beko....

[quote="badcop"]word....immer di glichen grossen-nase-gelfrisur-keinschweinefleischesser habasche schliche umme und mache ghetto....truurig truurig. obwohl mit däm ufgebot an "böse buebe" im fc zält hätte sie vermutlich iiglueggt. ]
SSCHLIMME ISCH, DASS EINE E EHEMOLIGE JUNIOR VO MIR GSI ISCH.... LÄCK HAN ICH MI GNÄRVT WO SIE ZUE FLÄSCHE GRIFFE HÄN. ZEM GLÜCK HÄND E PAAR GANZ CLEVER REAGIERT, SUNNSCHT HÄTTIS MÄCHTIG TÄTSCHT
SSCHLIMME ISCH, DASS EINE E EHEMOLIGE JUNIOR VO MIR GSI ISCH.... LÄCK HAN ICH MI GNÄRVT WO SIE ZUE FLÄSCHE GRIFFE HÄN. ZEM GLÜCK HÄND E PAAR GANZ CLEVER REAGIERT, SUNNSCHT HÄTTIS MÄCHTIG TÄTSCHT
bad boys bad boys...watcha gonna do....badcop hat geschrieben:obwohl mit däm ufgebot an "böse buebe" im fc zält hätte sie vermutlich iiglueggt.
ha überhautp nüt vo puff mitbeko....komisch....ha eigentlich gar nüt me mitbeko......an was das wohl gläge isch??
isch eh e schweinerei nur 3.80.- für e bier z verlange.....isch jo unverantwortlich!!

- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer