UEFA-Cup Gruppenauslosung
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Zirü fiehrt 1:0...
Ticker vo uefa.com
Ticker vo uefa.com
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
wär Marseille mit DER HASSFIGUR für Basler live will gseh...20:55Uhr Live uf Eurosport: Marseille-Germinal Berschoot Hinspiel:0-0...
GC isch nachem 3-0 Sieg in^Finnland für dGruppephase qualifiziert...
FCZ im Momänt 0-0.
Egal was vieli anderi meine Ich hoff, dass alli wieterkömme inkl. Thun, denn wenn die gnueg Pünkt sammle und dr FCB mindestens sowit im UEFA-CUP chunnt wie letscht joor, simmer, vorusgsetzt mir wärde Meischter, in dr 3.Quali-Rundi gsetzt!
Denn heissts nit FCB-INTER oder FCB-Bremen, sondern FCB-Levski oder FCB-Bratislava und denn würde mir joor für joor gnueg Pünkt sammle für immer wieder gsetzt zsi und vom Standart här wäre mir uf einere Höchi mit Rosenborg, Brügge, Anderlecht etc.
GC isch nachem 3-0 Sieg in^Finnland für dGruppephase qualifiziert...
FCZ im Momänt 0-0.
Egal was vieli anderi meine Ich hoff, dass alli wieterkömme inkl. Thun, denn wenn die gnueg Pünkt sammle und dr FCB mindestens sowit im UEFA-CUP chunnt wie letscht joor, simmer, vorusgsetzt mir wärde Meischter, in dr 3.Quali-Rundi gsetzt!
Denn heissts nit FCB-INTER oder FCB-Bremen, sondern FCB-Levski oder FCB-Bratislava und denn würde mir joor für joor gnueg Pünkt sammle für immer wieder gsetzt zsi und vom Standart här wäre mir uf einere Höchi mit Rosenborg, Brügge, Anderlecht etc.
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
[quote="Captain Sky"]Hat keinen Einfluss für den FCB auf die Auslosung, allgemeine Resultate bitte im Uefa-Cup Thema im Fussball-Forum...
]
Aber auf die Auslosung nächstes Jahr für die 3.CL-Quali-Runde-Auslosung...Denn der UEFA-Koeffizient der Clubs besteht zu 1/3 der CH-Club-Resultate und dem zu 2/3 dem eigenen
]
Aber auf die Auslosung nächstes Jahr für die 3.CL-Quali-Runde-Auslosung...Denn der UEFA-Koeffizient der Clubs besteht zu 1/3 der CH-Club-Resultate und dem zu 2/3 dem eigenen
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uef ... c2005.htmlPyramus hat geschrieben:kann jemand mal kurz den link zu den setz-listen der uefa posten...
thx
Runter scrollen bis Round 1 (80 teams)
(Eine bessere Liste kenne ich leider nicht, bzw. ich habe immer die verwendet...)
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
93' 2:1 FCZ. Also 35,267 Pünkt für uns bis jetzt...brewz_bana hat geschrieben:dr fcb het jetzt bereits fascht soviel pkt wies die saison brucht hätti damit meh in dr cl-quali gsetzt gsi wär (hät ca. 36 pkt brucht).
jetzt sins scho:
wenn dr fcz verliert: 35,101
wenn dr fcz remis holt:35,184
wenn dr fcz gwünnt: 35,267
![]()
whatever...
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
ich bi dr meinig dass uns d mannschafte scho zueglost sin!
mir sin jo bi dr erste usslosig scho inere gruppe vo 10 mannschafte gsi. jetzt sin no 5 vo dene mannschafte derbi und die spiele au gege enander.
am dsischtig wird nur no ussglost ob du d nummere a,b,c,d oder e bisch und welle "buechstabe" wenn wo spielt weiss me scho vorher.
mir sin jo bi dr erste usslosig scho inere gruppe vo 10 mannschafte gsi. jetzt sin no 5 vo dene mannschafte derbi und die spiele au gege enander.
am dsischtig wird nur no ussglost ob du d nummere a,b,c,d oder e bisch und welle "buechstabe" wenn wo spielt weiss me scho vorher.
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
Das ist nicht so. Die Rinteilungen für die erste Runde waren irgendwelche Regioneneinteilungen, deren Sinn ich auch nicht ganz verstehe...shady hat geschrieben:ich bi dr meinig dass uns d mannschafte scho zueglost sin!
..ich bin der meinung letztes jahr wars so. in der 1 runde waren wir doch auch im selben topf wie schlake und feyenoord.....und wen hatten wir in der gruppe??Captain Sky hat geschrieben:Das ist nicht so. Die Rinteilungen für die erste Runde waren irgendwelche Regioneneinteilungen, deren Sinn ich auch nicht ganz verstehe...

dann wär rapid bukarest, samptoria und sevilla jetzt bei uns.
aber vielleicht täusch ich mich da auch..
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
dr johansson will dass die nordische teams grösseri chance hän zum in gruppephase koh! dört hesch nämmli viel e niedrigere koeffiziänt brucht um gsetzt zsy!Captain Sky hat geschrieben:Das ist nicht so. Die Rinteilungen für die erste Runde waren irgendwelche Regioneneinteilungen, deren Sinn ich auch nicht ganz verstehe...
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
[quote="shady"]..ich bin der meinung letztes jahr wars so. in der 1 runde waren wir doch auch im selben topf wie schlake und feyenoord.....und wen hatten wir in der gruppe?? ]
nai sisch so dass alli teams wo witerkömme nach koeffiziänt in 5 topf uffteilt wärde, so dass die beschte im topf 1 sind und die schlächtischte in topf 5.
nai sisch so dass alli teams wo witerkömme nach koeffiziänt in 5 topf uffteilt wärde, so dass die beschte im topf 1 sind und die schlächtischte in topf 5.
wenn du meinschbrewz_bana hat geschrieben:nai sisch so dass alli teams wo witerkömme nach koeffiziänt in 5 topf uffteilt wärde, so dass die beschte im topf 1 sind und die schlächtischte in topf 5.

denn hoff ich dass mir in topf 5 chömme, damit mir uns chönne war spiele gege die guete gegner für d 8tel finals

- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
- el presidente
- Erfahrener Benutzer