bringt uns vielleicht aber dem Gesetzt-sein nächste Saison auch ein wenig näher falls es knapp würde von daher könnte ich mit GC in der Gruppenphase leben
Hans Michel hat geschrieben:tromsö, stavanger und bergen könnte hüt au usegheie, bergen brucht no e 2. goal in moskau und valerenga chunnt sicher nid witer
bergen het im hispiel 2-2 gmacht und führt jetzt 1:0... die bruche kai goal meh!
stavanger het gege austria wien au sehr gueti chance, sin nachem hispiel im vorteil und austria isch im mom nid in form.
edit nai hesch rächt. lok het in norwege 2:1 gwunne. bergen brucht no e goal...
ebbis guets hets no, dass grasshoppers witerkoh sin:
unseri chance stiege dass mr uff palermo oder sampdoria (sotte die witerkoh!) träffe, do gc im gliche topf wär! chance stöhn bi 2:7 dass mr uff palermo oder sampdoria träffe
was het belgrad gege israelischi verträtter im hispiel gmacht?
maccabi führt mit 2:1! das wär schissi denn israel isch uffem 15. platz grad vor dr schwiz
Basel isch jetzt im 2Topf für Gruppephase-Usloosig!
Auxerre dusse, Feyenoord dusse, und Leverkusen dusse! und wär Marseille mit DER HASSFIGUR für Basler live will gseh...20:55Uhr Live uf Eurosport: Marseille-Germinal Berschoot Hinspiel:0-0...
GC isch nachem 3-0 Sieg in^Finnland für dGruppephase qualifiziert...
FCZ im Momänt 1-0.
Egal was vieli anderi meine Ich hoff, dass alli wieterkömme inkl. Thun, denn wenn die gnueg Pünkt sammle und dr FCB mindestens sowit im UEFA-CUP chunnt wie letscht joor, simmer, vorusgsetzt mir wärde Meischter, in dr 3.Quali-Rundi gsetzt!
Denn heissts nit FCB-INTER oder FCB-Bremen, sondern FCB-Levski oder FCB-Bratislava und denn würde mir joor für joor gnueg Pünkt sammle für immer wieder gsetzt zsi und vom Standart här wäre mir uf einere Höchi mit Rosenborg, Brügge, Anderlecht etc.