Tote bei Massensturm
- Nur So...
- Erfahrener Benutzer
29.09.2005 | 09:45:13
Tote bei Massensturm
CEUTA (Spanien) u2013 Hunderte von Afrikanern haben heute Morgen verzweifelt versucht, in die spanische Nordafrika-Exklave Ceuta zu gelangen. Dabei fielen Schüsse.
Etwa 600 bis 700 Menschen hatten nach Angaben des spanischen Radios versucht, von Marokko aus die Grenzanlagen um die spanische Stadt an der Meerenge von Gibraltar zu überklettern. Dabei seien Schüsse gefallen. Wer die Schüsse abgegeben hat, ist noch unklar. Zwei Menschen starben.
Damit ist eine Situation eskaliert, die sich schon seit Tagen zuspitzte. Tausende Menschen hoffen in den beiden auf marokkanischem Territorium gelegenen spanischen Exklaven Ceuta und Melilla auf ihr Glück und versuchen, die Absperrungen rund um die beiden Territorien zu überwinden.
Die Exklaven gehören zum Schengen-Raum der EU. Wer einen Asylantrag bei den spanischen Behörden stellen kann, darf dann in EU-Länder weiterreisen.
Die Afrikaner können in der Regel von Spanien nicht abgeschoben werden, weil die Heimatländer ihre Aufnahme verweigern.
Konservative Politiker in Spanien warfen der marokkanischen Regierung vor, nichts zu unternehmen, um den Zustrom zu stoppen. Diese wehrt sich: Marokko allein sei überfordert; die EU müsse helfen, Auffanglager zu errichten und illegale Zuwanderer in deren Heimat abzuschieben.
http://www.blick.ch/news/ausland/artikel26009
Tote bei Massensturm
CEUTA (Spanien) u2013 Hunderte von Afrikanern haben heute Morgen verzweifelt versucht, in die spanische Nordafrika-Exklave Ceuta zu gelangen. Dabei fielen Schüsse.
Etwa 600 bis 700 Menschen hatten nach Angaben des spanischen Radios versucht, von Marokko aus die Grenzanlagen um die spanische Stadt an der Meerenge von Gibraltar zu überklettern. Dabei seien Schüsse gefallen. Wer die Schüsse abgegeben hat, ist noch unklar. Zwei Menschen starben.
Damit ist eine Situation eskaliert, die sich schon seit Tagen zuspitzte. Tausende Menschen hoffen in den beiden auf marokkanischem Territorium gelegenen spanischen Exklaven Ceuta und Melilla auf ihr Glück und versuchen, die Absperrungen rund um die beiden Territorien zu überwinden.
Die Exklaven gehören zum Schengen-Raum der EU. Wer einen Asylantrag bei den spanischen Behörden stellen kann, darf dann in EU-Länder weiterreisen.
Die Afrikaner können in der Regel von Spanien nicht abgeschoben werden, weil die Heimatländer ihre Aufnahme verweigern.
Konservative Politiker in Spanien warfen der marokkanischen Regierung vor, nichts zu unternehmen, um den Zustrom zu stoppen. Diese wehrt sich: Marokko allein sei überfordert; die EU müsse helfen, Auffanglager zu errichten und illegale Zuwanderer in deren Heimat abzuschieben.
http://www.blick.ch/news/ausland/artikel26009
Grüsse gehen an alle die es verdienen...
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
denn spänd mol e bitz an die verschiedene regierige damit die Lüt in dr lag sin in ihrem land e existänz ufzbaue....AJBS hat geschrieben:zuun no höher baue und denn no paar betonwänd und wassergräbe drzwüsche...! sölle si z afrika blibe
oder am beste gar nüt schriibe..mi amor.....
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
- woodpecker
- Benutzer
Ah jo super idee, ich würd au alles de regierige vo de afrikanische staate geh, denn chönne si chli paläst baue unds schön ha, isch das nid öbbis sozials??Nino Brown hat geschrieben:denn spänd mol e bitz an die verschiedene regierige damit die Lüt in dr lag sin in ihrem land e existänz ufzbaue....
oder am beste gar nüt schriibe..mi amor.....
Mit was sich d'bevölkerig e existenz cha ufbaue findi zwar chli unklar, aber egal.
Pro Spendentag für Afrikanische Regierungen!
- Basilea-1893
- Erfahrener Benutzer
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
ha mi nit grad super usdruggt...so ischs würklich e guete witz...
aber so meinis, isch grad vorhär au no im radio ko: me söt dene Lüt d Existänz in ihrem eigene Land ermögliche, wozue weder Maroggo no Spanie no anderi afrikanischi Länder in dr Lag sin...
so...
und dorum spändet an die versch. Organisatione vo eurem vertraue...
nit de regierige...
aber so meinis, isch grad vorhär au no im radio ko: me söt dene Lüt d Existänz in ihrem eigene Land ermögliche, wozue weder Maroggo no Spanie no anderi afrikanischi Länder in dr Lag sin...
so...
nit de regierige...

Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
DRS1 glost?Nino Brown hat geschrieben:ha mi nit grad super usdruggt...so ischs würklich e guete witz...
so...
nit de regierige...![]()
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
4 shoRinoceronte hat geschrieben:DRS1 glost?
dorum hani au gmerggt dasi agfiggt worde bi in däm thread...internetfame vo mir isch sowieso am bode...

Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
oh MennoNino Brown hat geschrieben:4 sho
dorum hani au gmerggt dasi agfiggt worde bi in däm thread...internetfame vo mir isch sowieso am bode...![]()

I mein, Internet isch jo nid eifach numme e Ziitvertrieb well me nüt anders ka mache, nei! Internetfame isch überläbenswichtig in dr hütige Ziit. I mein, wenn dr 50Rappe nid 24 Stund am Tag würd im Netz ummegeischtere würdi är überhaupt gar keini Platte verkaufe...
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
idee ja gut und recht: aber die erfahrung zeigt, am schluss geht der grossteil des geldes doch in die staatskasse des landes = an den diktator.Nino Brown hat geschrieben:ha mi nit grad super usdruggt...so ischs würklich e guete witz...
so...
nit de regierige...![]()
d amis würdet lieber in so länder goh als in irak, o wart dert sind nonid viel vörderahlage und co vorhande.
aber amerika wird noch em irak als nägsts in e afrikanischs land goh, wo zwar öl het aber nonid richtig gförderet wird. you'll see
Bier ist ein Grundnahrungsmittel
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
Messi vilmol für dini guete tips...Rinoceronte hat geschrieben:oh Menno. Machs wie dr Schniposagwaggli. Extra e Eröffnigsfred wenn de online gohsch. I ha jetzt au mit däm agfange unds funzt.
I mein, Internet isch jo nid eifach numme e Ziitvertrieb well me nüt anders ka mache, nei! Internetfame isch überläbenswichtig in dr hütige Ziit. I mein, wenn dr 50Rappe nid 24 Stund am Tag würd im Netz ummegeischtere würdi är überhaupt gar keini Platte verkaufe...
Internet Ziitvertriib? das isch puure ärnscht mann!!!

Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
wo gitz in afrika no öl?(ärnscht gmeinti frog jetz)Mindl hat geschrieben:idee ja gut und recht: aber die erfahrung zeigt, am schluss geht der grossteil des geldes doch in die staatskasse des landes = an den diktator.
d amis würdet lieber in so länder goh als in irak, o wart dert sind nonid viel vörderahlage und co vorhande.
aber amerika wird noch em irak als nägsts in e afrikanischs land goh, wo zwar öl het aber nonid richtig gförderet wird. you'll see
Dängg ehner das d Amis stress mit de chinese und Japaner afön will die ihne s gäld wägschnappe...
oder mit de nordkoreaner...oder wie wärs mit de vereinigte arabsiche emirate?
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Mindl hat geschrieben:idee ja gut und recht: aber die erfahrung zeigt, am schluss geht der grossteil des geldes doch in die staatskasse des landes = an den diktator.
Niger?
Aufgepasst. D Amis sin bereits eimol in e Afrikanisch Land marschiert und hän sich dört d Klatschi vo de 90ger Joor abghohlt...
@Nino: Todärnscht!!!!
apropos: An dr Afrikanische Weschtküschte hän si no defzig viel Öl am Start...
ha nienets Niger gschriebe (usert jetzt) und bi e richtige bünzli schwiezer mit wieser hut und soRinoceronte hat geschrieben:Niger?
Aufgepasst. D Amis sin bereits eimol in e Afrikanisch Land marschiert und hän sich dört d Klatschi vo de 90ger Joor abghohlt...
@Nino: Todärnscht!!!!
apropos: An dr Afrikanische Weschtküschte hän si no defzig viel Öl am Start...

die klatsche verdanken sie den franzosen

äbe westküste = ölvorhande, und d amies lönd sich das öl nid vo dä fanzose wägschnappe (elf isch jo eher stark im afrikanische rum), wenn sich dr irak stabilisiert het, währdets scho irgend e diktator vo somene land finde wo ihne nid passt und den: auf nach afirka...
natürlich wirds ganze als legali aktion verkauft, will mr jo e unterdugts volk befreit. tja kolonialismus der modernen art...
Bier ist ein Grundnahrungsmittel
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Die Klatsche bezog ich auf Somalia.
Niger? Ich habe nicht Nigger geschrieben. Ich meine das Land Niger
guckst du...
Noch am Rande: Vietnam den Franzosen anzulasten ist unnötig. Die Amis sind selber schuld...
Niger? Ich habe nicht Nigger geschrieben. Ich meine das Land Niger
guckst du...
Noch am Rande: Vietnam den Franzosen anzulasten ist unnötig. Die Amis sind selber schuld...
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Duen jetzt d Spanier nid grad wider e paar usschaffe?Nur So... hat geschrieben:http://www.spiegel.de/politik/ausland/0,1518,378259,00.html
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Faszinierend. Aber isch glaub besser so...Nur So... hat geschrieben:Jeps! Ussdäm hän mr d Armee überevrlegt!
Was baue si jetzt e 9 und e 6 Meter hoche Zun... zu hart...