@Höllehund.. hmm..naja.. isch jo scho schmeichelnd..aber me kas au übertriebä.. ha scho ganz rooti Bagge.. (aso die im Gsicht)
was isch fir euch DICK?
- Hoellenhund
- Benutzer
[quote="Mayor"]So kumm jetzt. So schlimm isch de Mäntig jo au nidd. Und wenn jo, denne fühl ych mi geeht, dass Du Di geehrt fühlsch, dass... oder so ]
gnau gnoo hassi Mäntig.. immer und immer wieder.. jedi Wuche eimol..
und i ha e neus Motto..speziell füre Mäntig..
i ka nid.. i will nid.. und überhaupt..i bi gar nid doo...
häm und zum geehrt fühle... i glaub das lömmer jetzt..
gnau gnoo hassi Mäntig.. immer und immer wieder.. jedi Wuche eimol..
i ka nid.. i will nid.. und überhaupt..i bi gar nid doo...
häm und zum geehrt fühle... i glaub das lömmer jetzt..
- Hoellenhund
- Benutzer
[quote="Häx"]gnau gnoo hassi Mäntig.. immer und immer wieder.. jedi Wuche eimol..
und i ha e neus Motto..speziell füre Mäntig..
i ka nid.. i will nid.. und überhaupt..i bi gar nid doo... ]
Wieso? Mäntig isch doch toll! s Forum isch widr voll mit nätte Lüt, d Läde hän widr offe und abgseh devo isch glyy widr Wuchenänd...
Also für mi Wird e Mäntig ab hütt immer e tolle Daag blyybe: An däm Daag ha-n-y nämlig feschtgstellt dass s Pimboli no exischtiert...
i ka nid.. i will nid.. und überhaupt..i bi gar nid doo... ]
Wieso? Mäntig isch doch toll! s Forum isch widr voll mit nätte Lüt, d Läde hän widr offe und abgseh devo isch glyy widr Wuchenänd...
Also für mi Wird e Mäntig ab hütt immer e tolle Daag blyybe: An däm Daag ha-n-y nämlig feschtgstellt dass s Pimboli no exischtiert...
- Hoellenhund
- Benutzer
-
art-of-football
- Erfahrener Benutzer
rotoloso hat geschrieben:Es muess jo nid für mi zueträffe aber was mi betrifft... ich persönlig find eso e Körpernid schön... i has lieber e bitz mit kurve...
Aber lueg wievill sytte du im www findsch mit BBW (Big Beautigul Women) das sinn denn die so ab 150kg, wenn e Aagebott do isch, muess au e nochfroog do si...
gfallt mir jo au nid, mollig isch jo ok aber richtig dick (siehe die Site) NEEEEE
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Als model söttisch d grössi 36 ha (jedefalls in dr Schwitz) denn alli chleider an de Modeschaue wärdä natürlich nid in 100 verschiedene chleidergrössene agliferet sondern nume in einere ... 36 ...
... 38 isch defintiv nid dick ... das isch no super schlank
... 38 isch defintiv nid dick ... das isch no super schlank
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave
-
art-of-football
- Erfahrener Benutzer
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
frauen werden uns männern erst ebenbürtig sein, wenn sie mit glatze und bierbauch die strasse runter schlendern, und sich für unwiderstehlich halten!RALE BALE hat geschrieben:finds au no e Unterschied zwüsche Ma und Frau, E Ma dörf durchus e Bierranze ha (nid zuuuuu gross) e Frau doch eher nid..
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
Fraue luege halt mehr uf die Innere Wärt etc. mir Männer sinds do doch eher Oberflächlig. Isches jo e Komplimänt fir dFrauebaslerstab hat geschrieben:frauen werden uns männern erst ebenbürtig sein, wenn sie mit glatze und bierbauch die strasse runter schlendern, und sich für unwiderstehlich halten!![]()
![]()
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
[quote="art-of-football"]Kunnt aber au no uf d'Körpergrössi a... ]
ha -ha halt .... in dr schwitz sind d Models nid nume hut und chnoche das isch typische Mailand Style (teilwiis au, Paris u. London) bi uns müesse d Fraue scho wiblichi Rundige ha ...
.. kennet ihr d Nadine Strittmatter ? E Schwitzer Topmodel ... nume si hett in dr Schwitz kei Erfolg kah ... wiso? Weil si eifach z dünn isch (und wie ich find au nid guet usgseht .. aber lömmer das) ... bi uns gseht me halt so chnochegstell nid gern und das findi au guet so ... btw. Kate Moss isch au so e bispil ...
ha -ha halt .... in dr schwitz sind d Models nid nume hut und chnoche das isch typische Mailand Style (teilwiis au, Paris u. London) bi uns müesse d Fraue scho wiblichi Rundige ha ...
.. kennet ihr d Nadine Strittmatter ? E Schwitzer Topmodel ... nume si hett in dr Schwitz kei Erfolg kah ... wiso? Weil si eifach z dünn isch (und wie ich find au nid guet usgseht .. aber lömmer das) ... bi uns gseht me halt so chnochegstell nid gern und das findi au guet so ... btw. Kate Moss isch au so e bispil ...
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave
-
art-of-football
- Erfahrener Benutzer
Guet, die won-y kenn wär au z'klei für e Modelljob aber so Hungertiecher sin au nit so das wahre... abgseh vo däm, die obe isch hässlich (mi meinig)BloodMagic hat geschrieben:ha -ha halt .... in dr schwitz sind d Models nid nume hut und chnoche das isch typische Mailand Style (teilwiis au, Paris u. London) bi uns müesse d Fraue scho wiblichi Rundige ha ...
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
[quote="RALE BALE"]Fraue luege halt mehr uf die Innere Wärt etc. mir Männer sinds do doch eher Oberflächlig. Isches jo e Komplimänt fir dFraue ]
dies zum einen, zum anderen ist unser selbstverstrauen einfach grenzenlos!

dies zum einen, zum anderen ist unser selbstverstrauen einfach grenzenlos!
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
mmh ganz unrächt hesches jo nid, lueg aber mol a wievil weniger guet bauti Männer mit riese Schnittene zämme sind (e Ma muess zb interessant sy, e Frau muess fir uns geil sy), het shco e weneli wohrs drabaslerstab hat geschrieben:dies zum einen, zum anderen ist unser selbstverstrauen einfach grenzenlos!![]()
![]()
nid schön... i has lieber e bitz mit kurve...