Ich weis nit wies euch goht aber......

Diskussionen rund um den FCB.
Schildchrot
Erfahrener Benutzer

Ich weis nit wies euch goht aber......

Beitrag von Schildchrot »

.......ich ha wieder richtig Spass am FCB!

Mi dungts d zyte vo 2002/2003 sin definitiv verbi!
Mir machts wieder richtig Spass, im FCB zuezluege! Es isch spannend und
meh weis nie was passiert ;o)

Es cha durchus wieder si, dass Basel vo St.Galle oder Ziiri wieder uf'd Frässi bechunt, wie vor 6 oder 7 Joor gege Sion und Xamax! Gmerkt han ich das, an däm, dass ich mi au wieder über e 2:1 gege Schaffhuse freud ha, es mues nit e 6:1 si!

D Manschaft isch wieder glich duselig und unsicher wie zu de zyte wo dr Fuessball no im Vordergrund gstande isch!

E Zanni - wo immer für e Fählpass z ha isch
E Däge - wo sich viel z viel verdripplet
E Müller - wo sich ab und zue verdümple losst
E Sterio - wo meh nit weis wo isetze
E Nr. 7 - wo ab und zue top und denne wieder flop isch
E Zubi - wo sit eh und jeh si unsischere Level hebt
E Gross - wo immer nonig wächsle cha
E Rossi - wo e bessere Marathon läufer als kicker wär
und und und

.....aber mir machts mega Spass wieder an de Mächt, s einzig wo neu isch sit em Ufstig, isch s Stadion, dr Uefa-Cup und d Serie !!!

was meine dir? lieg ich voll drnäbe oder empfindet öber ähnlich wie ich?

congeli basel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von congeli basel »

hesch rächt!
s macht me spass als au scho..
Schwede -> Wältmeister 2006 ... Zlatan Ibrahimovic!!!

-> Vive Hervé Tum <-

Supporter
Benutzer

Beitrag von Supporter »

Ich find auch.

Man merkt, dass die ersten Mitläufer nach Thun abwandern.

Und ich denke es wierd noch geiler.

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

Schildchrot hat geschrieben: Mi dungts d zyte vo 2002/2003 sin definitiv verbi!
oha, widr e Motzi und e Gloryhunter.... :mad:
Mir machts wieder richtig Spass, im FCB zuezluege! Es isch spannend und meh weis nie was passiert ]

:eek: aha, dört dure blost dr Wind... :)

also am liebschte wär mir e FCB in dr CL, wo national aber nid dominiert, abr doch so guet isch, dass me immer ganz vorne mit drby isch
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Rankhof hat geschrieben:oha, widr e Motzi und e Gloryhunter.... :mad:

:eek: aha, dört dure blost dr Wind... :)

also am liebschte wär mir e FCB in dr CL, wo national aber nid dominiert, abr doch so guet isch, dass me immer ganz vorne mit drby isch
bäh Champions League = arroganti eltäri gesocks...

uefa isch 100 mol geiler, det isch no tradition drin...

und wie du bi däm post uff motzi und gloryhunter chunsch, frog ich mich jetzt wirklig *g*
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Schildchrot
Erfahrener Benutzer

Kei Ahnig wie du bi mim post uf Motzi oder Gloryhunter chunsch, sorry!
OK vielicht han ich mi nit 100% alles klar gschriebe, isch aber au nit mini stärki, die liegt eher bim Support! ;)

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

Mindl hat geschrieben:bäh Champions League = arroganti eltäri gesocks...

uefa isch 100 mol geiler, det isch no tradition drin...

und wie du bi däm post uff motzi und gloryhunter chunsch, frog ich mich jetzt wirklig *g*
ha dr erschti satz nid gläse, und wie gseit, i has denne jo während em Läse gmerkt...

CL gfallt mir halt jetzt meh, isch für mich halt s Dessert.

Am beschte wär dr FCB jedes Johr in dr CL garantiert, aber mir wüsses nie und zittere immer mit.

Und national zwüsche Platz 1-3, darf aumoll am Änd nid Meischter sy, will jedes Joor wär langwilig. Abr denn doch näggscht Joor in dr CL! I weiss, isch nid möglich, aber me darf jo träume.

Abr wichtig isch mr no d Heimserie, do wäri froh, wenn die no SEHR LANG nid broche wird...

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

Ych bi mir jetzt aber nid so sicher *Gedächtnissprobs*, aber in de letschte zwei Saisons simmer nid so guet gstartet wie dis Johr, oder? :)
Copyrights @ el presidente!

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

[quote="Schildchrot"]Kei Ahnig wie du bi mim post uf Motzi oder Gloryhunter chunsch, sorry!
OK vielicht han ich mi nit 100% alles klar gschriebe, isch aber au nit mini stärki, die liegt eher bim Support! ]

wie gseit, 1. Satz nid gläse, erscht agfange bi "früehner 2002/3...", hani halt dänggt, denn chunnt, dass mr dört Erfolg gha hän, super Team, Gäld, Zuschauer und und und... und dasses jetz scheisse isch. Aber ebbe, witergläse und zerscht moll Bauklötzli gstuunt.

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Rankhof hat geschrieben: Und national zwüsche Platz 1-3, darf aumoll am Änd nid Meischter sy, will jedes Joor wär langwilig. Abr denn doch näggscht Joor in dr CL! I weiss, isch nid möglich, aber me darf jo träume.
negst joor cl liegt bimene erste oder zweite rang i dä NLA das joor rächt drin.
mit aller wahrschienlichkeit wird basel i dä dritte quali rundi negst joor gsetzt sie, vo däm här sicherlich e gueti chance zum sich zqualifiziere...
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Schildchrot
Erfahrener Benutzer

Rankhof hat geschrieben:wie gseit, 1. Satz nid gläse, erscht agfange bi "früehner 2002/3...", hani halt dänggt, denn chunnt, dass mr dört Erfolg gha hän, super Team, Gäld, Zuschauer und und und... und dasses jetz scheisse isch. Aber ebbe, witergläse und zerscht moll Bauklötzli gstuunt.
No Problem ;o)

Fakt isch, ich finds wieder geil wenn meh vor jedem Gegner chli respäkt het
und meh sich nie ganz sicher isch, wie dr Match wird usgoht und wer wieder wieviel quark zämmespiet!

Freu mi extrem wie d Saison witergoht :)

bebbi13
Benutzer

Beitrag von bebbi13 »

Jawohl häsch rächt!!!

Es macht wieder spass :) :) :)

DerZensor
Erfahrener Benutzer
Beitrag von DerZensor »

el presidente hat geschrieben:Ych bi mir jetzt aber nid so sicher *Gedächtnissprobs*, aber in de letschte zwei Saisons simmer nid so guet gstartet wie dis Johr, oder? :)
Stimmt, die Bilanz in der 03/04-Saison, als wir in den ersten 18 Spielen nur 17 mal gewonnen haben verblasst natürlich gegenüber den diesjährigen Leistungen

TAFKAE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TAFKAE »

Schildchrot hat geschrieben:....es mues nit e 6:1 si!.
was heute aber durchaus möglich gewesen wäre, bei all den metalltreffern und versiebten grosschancen...

b1893
Neuer Benutzer

Beitrag von b1893 »

Schildchrot hat geschrieben:.......ich ha wieder richtig Spass am FCB!

.....aber mir machts mega Spass wieder an de Mächt, s einzig wo neu isch sit em Ufstig, isch s Stadion, dr Uefa-Cup und d Serie !!!

was meine dir? lieg ich voll drnäbe oder empfindet öber ähnlich wie ich?
GENAU!!! Vor vielne Johre ha ich mi in e FCB verliebt, wo gwinne nid Pflicht gsi isch, sondern e glücksach. Jedesmool het me bis am Schluss mitgfieberet und beschtefalls uff ei pünggtli ghofft. Genau das Gfühl han ich hüt in Schaffhuuse wieder gha. D'Modefans ziehn wyter und der FCB isch wieder unsere FCB :)

...nid das die erfolgryche Johr nid au wunderschön gsi wäre...!!!

TAFKAE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TAFKAE »

b1893 hat geschrieben:...nid das die erfolgryche Johr nid au wunderschön gsi wäre...!!!
sind sie denn vorbei? bei mir zeigt die tabelle den FCB immer noch auf platz 1.

Schildchrot
Erfahrener Benutzer

b1893 hat geschrieben:GENAU!!! Vor vielne Johre ha ich mi in e FCB verliebt, wo gwinne nid Pflicht gsi isch, sondern e glücksach. Jedesmool het me bis am Schluss mitgfieberet und beschtefalls uff ei pünggtli ghofft. Genau das Gfühl han ich hüt in Schaffhuuse wieder gha. D'Modefans ziehn wyter und der FCB isch wieder unsere FCB :)

...nid das die erfolgryche Johr nid au wunderschön gsi wäre...!!!
Jahwohllllllll genau das find ich au! Es macht wieder mega Spass !!

Vasil Levski
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Vasil Levski »

aight. fcb macht spass, mehr denn je...
S.P.Q.R.

tilly
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tilly »

wichtig ist doch vor allem, eine positiv-tendenz ausmachen zu können! und die spür ich momentan und das macht freude und lust auf mehr! in diesem sinne sollten wir uns mit der geduld des jägers an die kommenden erfolge heranpirschen...

Kurtinator
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kurtinator »

jep, duet mym härz jetzt wirklich guet. ändlig wieder mi fcb wo nid alles perfekt muess sy. was zueschauer im joggeli betrifft, sone schnitt wird sich jetzt glaub bibehalte. :cool: ;)
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

[quote="Schildchrot"].......ich ha wieder richtig Spass am FCB!

Mi dungts d zyte vo 2002/2003 sin definitiv verbi!
Mir machts wieder richtig Spass, im FCB zuezluege! Es isch spannend und
meh weis nie was passiert ]

in dire uffstellig hesch d r delgado vergässe
einisch toptop aber den wider e absolut katastrophe
numme freistöss gool mache längt halt au nid

aber trotzdem erinnert au das a die zytte = haki isch genau so gsi

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

[quote="Rankhof"]Und national zwüsche Platz 1-3, darf aumoll am Änd nid Meischter sy, will jedes Joor wär langwilig.[quote]

ojee...wie söll dr fcb denn eso jemols rekordmaischter wärde oder wär das langwiilig?

PS: sorry gäll, wenn das als schuss vor'e buug überkunnt aber i ha dini räschtlige sätz nit glääse

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

[quote="Rankhof"]

Und national zwüsche Platz 1-3, darf aumoll am Änd nid Meischter sy, will jedes Joor wär langwilig. QUOTE]

ojee...wie söll dr fcb denn eso jemols rekordmaischter wärde oder wär das langwiilig?

PS: sorry gäll, wenn das als schuss vor'e buug überkunnt aber i ha dini räschtlige sätz nit glääse

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rinoceronte »

Vasil Levski hat geschrieben:aight. fcb macht spass, mehr denn je...
you like to move move it - You like to move it move it...........
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

also mir goht's definitiv au eso, Afangs Saison bin i (u.a. in minere Seba-Depression) fascht dr Überzügig gsi, das i s'Abo ändi Johr nüm vrlängere, will i dr Bezug zu däm Verein und em Team immer meh vrlore ha, abr jetzt wo sie um jede Punkt fighte mien, macht's wieder meh Spass und es sin wieder meh Emotione din
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

Rinoceronte hat geschrieben:you like to move move it - You like to move it move it...........
MOVE IT!!!
Bild :D
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

Teigaff
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Teigaff »

ah, und isch das nyt heerlig, wenn hinter und vor aim nümm die hirnamputierte hogge, wode während em match numme hörsch, wenn sy über d spyler motze und ufs wc mien...
wenn um dy aigene blatz ume langsam platz grieggsch
wenn ändlich emotione ufkemme statt genöle
wenn d matchprognose ände mit "...do mien sy aber ufpasse, me waiss nie..."

scheeni fuessballwält

Chris_83
Neuer Benutzer

Beitrag von Chris_83 »

Jep, zumindest auswärts gehts mir genauso... Gestern nach dem 1-2 kam wieder mal richtige anspannung auf, da noch alles möglich schien obwohls "nur" schaffhausen war! :) Auch von den Leuten her welche dabei sind, mir ist schon bei GC aufgefallen wieviel platz man im Block hatte und wie wenige "fc-schweiz" sympathisanten es hatte. Danke Thun dass ihr uns diese abgenommen habt...
Bei den Heimspielen gehts mir etwas anders, hab immernoch dass gefühl dass man gar nicht verlieren "kann". Andererseits ists auch dort mittlerweile meist knapper als es z.b. zu beginn der saison 2003/04 war!

Es ist noch lange nichts perfekt, aber schön dass es wieder aufwärts geht auf der emotionalen Ebene! Ich stell mir immer vor wies sein wird wenn mal die Gigi, der Gross und dieser komische Spieler mit der Nr. 10 nicht mehr beim FCB sein werden, dann gehts erst richtig los... :)

Spezielle Anmerkung noch zu gestern: Minutenlanges "Wenn mr in dr Gäschtekurve stöhn" -> einfach zuuu geil gsi! :cool:
FC Basel komm zurück... Miss you!

Nein zum modernen Fussball

alter sack
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alter sack »

Chris_83 hat geschrieben: Es ist noch lange nichts perfekt, aber schön dass es wieder aufwärts geht auf der emotionalen Ebene! Ich stell mir immer vor wies sein wird wenn mal die Gigi, der Gross und dieser komische Spieler mit der Nr. 10 nicht mehr beim FCB sein werden, dann gehts erst richtig los... :)
absoult, denn die wahrscheinlichkeit, dass der FCB dann mal in der anonymität der liga verschwindet, ist gross. und dann kann man sich wieder richtig als underdog schweinisch aufführen.... so wie die Zürcher in den letzten jahren...

der alte sack
Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

alter sack hat geschrieben:so wie die Zürcher in den letzten jahren...
:D

in den letzen jahren :confused:

als zürcher würde ich mich immer als loser fühlen
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

Antworten