Momänt, du bisch 14 Joohr alt und 187cm gross...Raffi hat geschrieben:und wie rächnet mers mit alter "i eim monet 15" ? hehe
also ich bi 187cm und 71 kg...
so jetz, rächnet bitte!

kauf dir ein velo statt dem kleinen stinker.RALE BALE hat geschrieben:fuck hanis Grad 1 Übergwicht (BMI 26) SKANDAL ich fetti Sau ich
Me ka nit immer drvo usgoh,dasses übergwicht isch! Vorallem sportler und männer mit bits mehr muskulatur (heisst nit,ass mr dr sohn vom schwarzenegger muess siRALE BALE hat geschrieben:fuck hanis Grad 1 Übergwicht (BMI 26) SKANDAL ich fetti Sau ich
Urlauber hat geschrieben:19![]()
Vergässet dä text, isch nume will ich obe z`wenig Zille ha
wohl genug gegen den kopp bekomme......daffy hat geschrieben:ich mach aber au syt 1 1/2 jahre kai kampfsport mehr![]()
hauptsächlich willimrs nüm ka leischte.
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
du spinnsch jo wohl!!!!!!!!! s'väterchen het gar nit sone ranze, dä het numme d'bei e bitzeli z'witt hinde......ScoUtd hat geschrieben:33
(....................)
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
baslerstab hat geschrieben:du spinnsch jo wohl!!!!!!!!! s'väterchen het gar nit sone ranze, dä het numme d'bei e bitzeli z'witt hinde......![]()
also iiich dringg kai bier hyt zoobe.....Gevatter Rhein hat geschrieben: