Wie brutal...die können sich doch nicht gegen tHa ReAl LiFe wehren...fma79 hat geschrieben:i würd sage, mir schicke dene bubis mol e paar richtigi basler gangstaz vorbi...
![]()
(us em Aktion4000)
![]()
zu jäs.. Basler Gangsta Rap..
- Baron Zwingstein
- Neuer Benutzer
Dayre fye, daya fryn-dr, dayre syolw-ra ith sama
Nemo me impune lacessit

Nemo me impune lacessit
schniposa hat geschrieben:es erstaunt mich immer und ist auch mit tiefstem dank verbunden, dass sie mir ihrer intelligenz dieses forum beehren!

- alter sack
- Erfahrener Benutzer
- BananeBieger
- Erfahrener Benutzer
Ganz geil find ich die wo so vooolll krasss mit Handy Mp3 umelaufe, Luutstärki gaaanz luut mache und voll krass uf 50Cent sin. Tschööööss. Und denn luege si voll wie Gangster, muesch grad Angscht becho
!
Nei im Ernscht absolut degeneriert, schäm mi richtig, wenn mi Lüüt frooge was ich für Sound los und ich sag: "Hip-Hop".

Nei im Ernscht absolut degeneriert, schäm mi richtig, wenn mi Lüüt frooge was ich für Sound los und ich sag: "Hip-Hop".
http://home.ebmnet.ch/wirrocken/SBA/Mus ... ptaret.mp3
Zitat: "Mit em Adnan Battle isch sinnlos, denn du gohsch kapput als wärsch hirnlos, er git dir e kopfschuss damit du ändlich ruhig bisch, er spuckt dir ins gsicht will du e schwule scheiss kind bisch"

Zitat: "Mit em Adnan Battle isch sinnlos, denn du gohsch kapput als wärsch hirnlos, er git dir e kopfschuss damit du ändlich ruhig bisch, er spuckt dir ins gsicht will du e schwule scheiss kind bisch"

USER DES JAHRES 2005
Zur klarstellung: mein Name ist bloss ein Gruss an unsere netten Tiere ausm Urwald...
Zur klarstellung: mein Name ist bloss ein Gruss an unsere netten Tiere ausm Urwald...