Kei thread, wo Vorfreud zum thema hett, kei countdown etc.
Wie wenn gar nütt wär! Simmer scho sowyt, dass uns sone Match am Arsch verbyy goht? Isch niemer uffgregt?

PS: Ich bi scho e chli nervös ....

alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
Hebsch emoll di Bagge an mi Schlotteri-Hand .....Bellach SO hat geschrieben:Du bisch au e alte sack und hesch dr toujours-schlotteri...
y nimm sicher nit no gäld in d'hand, zum sone gurggedruppe z'gseh. die könne numme vo glück rede, wenn mr in dr gruppephase 2 hämmer-heimspielgegner hänn, sunscht kumm i denn nämmlig grad au nit, denn hänn sy denn dr drägg!brewz_bana hat geschrieben:also ich freu mi extrem...!![]()
isch doch scheisse thun am tv gege arsenal luege, do hanni lieber mi fcb live im stadion gege irgend e furzmannschaft! und genau uff das freu mi!
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
mir dörfsch denn gärn e mineral bringe........Seemann hat geschrieben:nenei, s'fieber isch nit ewägg, im gegeteil. es laugt mi richtig uss, dr flüssigkeitsvrluscht isch enorm - und ich ha jetzt scho grausam durscht!!!!
und wenns e schissgingg sött gä - mir gliich, ich cha au suffe ohni luschtig z'si!
Dito! Nur nimm i s Bierli (oder 2, 3, 4...) vor em Match, well d Wurscht mit em alkoholfreie gruuuuusig schmeckt. Prost und uf e spannende Match...rayparlour hat geschrieben:S Fieber isch weg definitivNei es isch e schiess Matsch i wird go mi Bierli und Brotwurst zu Mir neh, und nach der 1.Halbzeit mi usem Staub mache damit i Sport Aktuell nit verpass
![]()
hey aber hallo?? si mr liecht verwöhnt oder wa? i meine wenn mr sech scho als fcb-fan bezeichnet de goht mr a jede match! nor well de gägner jetz halt ned man u oder real heisst brucht de fcb d'onderstötzig vo de fans genau glich!! ond all wo ned göi well de gägner scheisse esch, da send doch ke fans??baslerstab hat geschrieben:y nimm sicher nit no gäld in d'hand, zum sone gurggedruppe z'gseh. die könne numme vo glück rede, wenn mr in dr gruppephase 2 hämmer-heimspielgegner hänn, sunscht kumm i denn nämmlig grad au nit, denn hänn sy denn dr drägg!