Isch 's Fieber wäg?

Diskussionen rund um den FCB.
Zemdil
Erfahrener Benutzer

Isch 's Fieber wäg?

Beitrag von Zemdil »

Hütt Zobe spielt dr FCB international!

Kei thread, wo Vorfreud zum thema hett, kei countdown etc.

Wie wenn gar nütt wär! Simmer scho sowyt, dass uns sone Match am Arsch verbyy goht? Isch niemer uffgregt?

:eek:

PS: Ich bi scho e chli nervös .... ;)
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***

aber nid dr Josef

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

[quote="Zemdil"]
PS: Ich bi scho e chli nervös .... ]

Du bisch au e alte sack und hesch dr toujours-schlotteri...
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

noch de 7ni noochrichte im basilisk (jä, i los dr zyrcher sänder!!!!!!) hani s'gfühl gha, dr cg muess sehr hoochs fieber ha: "s'wird es sehr schwers spill ...sehr schwers spillhütt aabig. in dännne baar spill woni üsen gäggner ha chöönnä beobachte....beobachte, sinnd mr kkeini schwäche uffgfalle. s'spiel muess über E standartsituation....standartsituation entschiddde wärde"!!!!!!

wie doch d'saisonziel plötzlich noch unde könne revidiert wärde. double und cl isch nümm s'thema, e 1:0 dehei gege ne 4. ligischt isch s'neu gsteggte ziel. in bosnie wird doch jede wo sini kickschue sälber ka binde und e velo het, spötischtens mit 18 s'land vrloh.......! i rächne mit somene grausame schiss-gingg wie geschtr in highbury (btw ein spiel dauert 90 minuten...hahahaha).

het me eigentlig scho gäschtefäns gsichtet??? am kloschti stönn jedefalls zwei kaschtewäge mit vollmontur-schlümpf gfüllt......
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

Bellach SO hat geschrieben:Du bisch au e alte sack und hesch dr toujours-schlotteri...
Hebsch emoll di Bagge an mi Schlotteri-Hand .....

Nei, im ÄRNSCHT:

es isch viel z' ruehig! Kei Sau interessiert sich für dr UEFA-Cup und me fyyrt lieber im Muri sy Geburtstag und findet im Zubi sy "dangge vielmoll"-Schlyym toll. Ich find das beunruehigend. :rolleyes:
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***

aber nid dr Josef

Arcanis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Arcanis »

als ich heute an der billetkasse im joggeli nachfragte wie viele bilette denn schon verkauft wurden, verflog meine Vorfreude auf das Spiel jäh. :(

Zumene Fuessballspil ghört Stimmig und ich cha mer nitt vorstelle, das bi 12 000 lüt super stimmig uffchunt.

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

also ich freu mi extrem...! :cool:
isch doch scheisse thun am tv gege arsenal luege, do hanni lieber mi fcb live im stadion gege irgend e furzmannschaft! und genau uff das freu mi!

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

Standardsituatione...

Pflichtspielstatistik bis jetzt:

Eckbälle : 67

Tore : 1

Freistösse : 87

Tore : 4 (davon 1 Penalty)
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

BananeBieger
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BananeBieger »

Vorfreud uf de Match han ich. Numme ha ich ebe au d'Befürchtig, dass es hüt Zobe e furchtbare Scheiss-Kick gä wird. Ich hoff es wird numme nit e so e sinnloses Arenne gege e Betonabwehr, wo schlussendlich 1 : 1 Unentschiede usgoht.
Think positiv: Mir wärde hüt sicher viel Platz im Stadion ha, wenns im Fall e furchtbar langwillige Match söt gä cha me sogar no e Schlöfi riese. Platz zum aneliege wirds sicher gnueg ha ;) !

bs_eagle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bs_eagle »

Au ich freu mi... vor allem freu i mi druf, dass s Stadion widdr mol halb leer isch!!!

stuessy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stuessy »

ich hoff druf, dass es e so e match git wie vor langer zyt gege wil... dozumol isches glaub irgend e 6:1 oder 7:1 gsie.
...::: SektZioN sPIckScHnur oHne puLVEr :::...

Fry
Neuer Benutzer

Beitrag von Fry »

brewz_bana hat geschrieben:also ich freu mi extrem...! :cool:
isch doch scheisse thun am tv gege arsenal luege, do hanni lieber mi fcb live im stadion gege irgend e furzmannschaft! und genau uff das freu mi!
word!

10 Zeiche?
jäjä het si gseit und doch nid welle

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

Bellach SO hat geschrieben:Du bisch au e alte sack und hesch dr toujours-schlotteri...
he du, wie redsch du vo üs.............. :p
Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.

Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

brewz_bana hat geschrieben:also ich freu mi extrem...! :cool:
y nimm sicher nit no gäld in d'hand, zum sone gurggedruppe z'gseh. die könne numme vo glück rede, wenn mr in dr gruppephase 2 hämmer-heimspielgegner hänn, sunscht kumm i denn nämmlig grad au nit, denn hänn sy denn dr drägg!
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

dasto
Erfahrener Benutzer
fieber...

Beitrag von dasto »

aso ich ha momentan fieber, cha aso ned behaupte das bi mier sfieber weg isch ;)
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

ellesse
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ellesse »

bs_eagle hat geschrieben:Au ich freu mi... vor allem freu i mi druf, dass s Stadion widdr mol halb leer isch!!!
dito, ändlig wieder mol gnueg platz zum sich's gmietlig mache uf de räng :) und keine wo aim uf de fiess umestoht! :cool:

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

noch 04 Stunden, 54 Minuten, 26 Sekunden bis zum Anpfiff FC Basel - NK Siroki Brijeg (UEFA-Cup)
Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.

Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Mis Fieber vo de letzschte paar Dääg isch zum Glück wäg :D , cha hüt zobe trotzdem drbrii si. :cool:

rayparlour
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rayparlour »

bs_eagle hat geschrieben:Au ich freu mi... vor allem freu i mi druf, dass s Stadion widdr mol halb leer isch!!!
Nei es isch e schiess Matsch i wird go mi Bierli und Brotwurst zu Mir neh, und nach der 1.Halbzeit mi usem Staub mache damit i Sport Aktuell nit verpass :D

funky
Neuer Benutzer

Beitrag von funky »

Nei Zemdil, mi Fieber isch nonig wäg. Aber i wird hüt natürlich trotz Fieber, Chopfweh und Gliederschmärze im Stadion stoh (oder hesch nit das Fieber gmeint ;) )

rayparlour
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rayparlour »

S Fieber isch weg definitiv :p Nei es isch e schiess Matsch i wird go mi Bierli und Brotwurst zu Mir neh, und nach der 1.Halbzeit mi usem Staub mache damit i Sport Aktuell nit verpass :D

Seemann
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Seemann »

nenei, s'fieber isch nit ewägg, im gegeteil. es laugt mi richtig uss, dr flüssigkeitsvrluscht isch enorm - und ich ha jetzt scho grausam durscht!!!!

und wenns e schissgingg sött gä - mir gliich, ich cha au suffe ohni luschtig z'si!
Ahoi!

Wo ist Dein Schuh?

The Moose
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Moose »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Standardsituatione...

Pflichtspielstatistik bis jetzt:

Eckbälle : 67

Tore : 1

Freistösse : 87

Tore : 4 (davon 1 Penalty)
Stimmt dies echt so? Ist ja bitter...

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

Seemann hat geschrieben:nenei, s'fieber isch nit ewägg, im gegeteil. es laugt mi richtig uss, dr flüssigkeitsvrluscht isch enorm - und ich ha jetzt scho grausam durscht!!!!

und wenns e schissgingg sött gä - mir gliich, ich cha au suffe ohni luschtig z'si!
mir dörfsch denn gärn e mineral bringe........

LkL
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LkL »

halb leer umd e mega stimmig
Dr Schlimm Fotograf
:D :D

bigmac1971
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bigmac1971 »

The Moose hat geschrieben:Stimmt dies echt so? Ist ja bitter...
Luegsch mol wie beschisse die Eckbäll inegspielt wärde, do muess d Statistik jo so mies si.

Und d Freistöss sin nit viel besser!

Es ka fascht nur besser wärde! schlächter goht fascht nümm! :D

DanTheMan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DanTheMan »

rayparlour hat geschrieben:S Fieber isch weg definitiv :p Nei es isch e schiess Matsch i wird go mi Bierli und Brotwurst zu Mir neh, und nach der 1.Halbzeit mi usem Staub mache damit i Sport Aktuell nit verpass :D
Dito! Nur nimm i s Bierli (oder 2, 3, 4...) vor em Match, well d Wurscht mit em alkoholfreie gruuuuusig schmeckt. Prost und uf e spannende Match...

Seemann
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Seemann »

baslerstab hat geschrieben:mir dörfsch denn gärn e mineral bringe........
pro prophylaxe!!! unterhopfung von anfang an ausschliessen!
Ahoi!

Wo ist Dein Schuh?

cecca18
Neuer Benutzer

Beitrag von cecca18 »

baslerstab hat geschrieben:y nimm sicher nit no gäld in d'hand, zum sone gurggedruppe z'gseh. die könne numme vo glück rede, wenn mr in dr gruppephase 2 hämmer-heimspielgegner hänn, sunscht kumm i denn nämmlig grad au nit, denn hänn sy denn dr drägg!
hey aber hallo?? si mr liecht verwöhnt oder wa? i meine wenn mr sech scho als fcb-fan bezeichnet de goht mr a jede match! nor well de gägner jetz halt ned man u oder real heisst brucht de fcb d'onderstötzig vo de fans genau glich!! ond all wo ned göi well de gägner scheisse esch, da send doch ke fans?? :confused: :confused:

JohnHolmes
Erfahrener Benutzer

Beitrag von JohnHolmes »

y freu mi sehr uf das mätschli hüt zoobe !!

au wen s'stadion nid gfüllt wird si, egal, hauptsach y gseh mi FCB !!
Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....

salegh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von salegh »

ischt denn heut fussball :confused: :confused:
Peoples: "Du bist so glatt wie Teflon,... Scheiss Teflon N*****!"
Bild

Antworten