jez hocki do in dere fucking alaag an dem bunkercompüterli und surf nur im netz ume...
und das 4 täg lang

wer hets suscht no breicht?
vooooooooooooooooooooooll langwielig!!!!
hert.....einspielen hat geschrieben:ohhhh was!!!!!!!!!!!!
jez hocki do in dere fucking alaag an dem bunkercompüterli und surf nur im netz ume...
und das 4 täg lang
wer hets suscht no breicht?
vooooooooooooooooooooooll langwielig!!!!
ey jeeeeeeeeeeeeeeeeeenschti jack|{i||er hat geschrieben:jeeenschti minute no...
üüü...bau mol eins...chille...hänge....
hey isch das würkli so?? ohni scheiss?? also ich ha fangs mi ipod und mi buech startklar....das schisst mi jetz scho a wenni nur dört hock und wart bis dwuche furt isch...ah jo briefe chani jo dr fründin no schriebe....repplyfire hat geschrieben:Hehe, jo vor allem dr KVK wird heftig. Ich root dir dringen Jasskarte und sunschtigi Unterhaltigsmöglichkeite mitzneh. Villicht händer no e Färnseh mit Video. Denn nimm no Film mit.
jo genau ich bi au fahrer....hey das tönt jo aber denn würkli no voll easyrepplyfire hat geschrieben:Also ich ha scho zwei KVK's hinter mir. Und bi beidne isch eifach nüt gloffä. Biz umesitzä, Jassä, Sufä und warte bis gohsch go schlofä, villicht ab und zue mol öpis go umefahre. Eimol binis sogar vor luter Langeweile eifach mitem Puch biz go d Landschaft erkunde und go Lüt bsueche woni kennt ha in dr nöchi vom KVK Ort. I nimm mol ah das du au e Soldat mit zuesatzusbildig Puch oder Duro Fahrer bisch.
S geile isch das du alles scho friehner chasch irichte und denn wenn die gross Meuti kunnt kei Stress hesch.
Hahahahah, eh nit. Also sicher nit im KVK. Villicht chunt irgendwenn mol ein wenn di 4 Tag nüm rasiert hesch. Aber e AV oder so gits nit. Also du stohsch mol uf zum go zmorge Ässe, denn chasch wider go schlofe oder was du au immer willsch. Wenn si di bruche hole si di denn scho zum Zimmer oder ufenthalsruum us. Nur meischtens sin denn jo die höchäre sälber anere Usbildig und könne di darum gar nit hole. heheSchwalbenkönig hat geschrieben:jo denn bliibt mir anschienend nüd anders übrig....jo mol schauen wie das wird...aber hey mit rasurkontrolle und tenueordnig und appell und so scheiss isch nüm zverliche wie i dr rs, oder? suscht machi nämlich grad dr handstand!!
![]()
Kei Wunder.... bisch absolut untauglich!!!Russe hat geschrieben:hehe..kenn eine dä isch sit 99 mit dr RS fertig und het no kei WK gmacht....dä siech hän si glaub eifach vergässe!! hehe!!