11. September 2001
- Der Schnitter
- Benutzer
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
[quote="Rankhof"]sowenige Leute waren das auch wieder nicht...
...wenn man die toten Afghanis und Irakis mitzählt, die als Folge von 9/11 attackiert wurden]
Nicht zu vergessen die zuvor schon niedergemähten Opfer der Operation Wüstensturm.
Mich hat dieser Anschlag nicht mal im Urin gezwickt.
...wenn man die toten Afghanis und Irakis mitzählt, die als Folge von 9/11 attackiert wurden]
Nicht zu vergessen die zuvor schon niedergemähten Opfer der Operation Wüstensturm.
Mich hat dieser Anschlag nicht mal im Urin gezwickt.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- crazychillbär
- Erfahrener Benutzer
Zitat von Rankhof
Du hast mich falsch verstanden.Klar wenn man die Folgeopfer dazuzählt klar, dass waren viele sogar sehr viele. Aber ich meinte die Opfer, die direkt an dem Tag starben.Weil ich hab ja nur gemeint, weil alle so betroffen waren und extrem getrauert haben.Obwohl "gar nicht soviele " gestorben sind. Z.B nachdem Tsunami sind mehr als 200000 Leute gestorben am 11 September waren es übertrieben geschätzt 4000. Trotzdem war die Trauer deutlich höher wie nach der Flutkatastrophje.sowenige Leute waren das auch wieder nicht...
oh, ich hab das schon richtig verstanden...crazychillbär hat geschrieben:Zitat von Rankhof
Du hast mich falsch verstanden.Klar wenn man die Folgeopfer dazuzählt klar, dass waren viele sogar sehr viele. Aber ich meinte die Opfer, die direkt an dem Tag starben.Weil ich hab ja nur gemeint, weil alle so betroffen waren und extrem getrauert haben.Obwohl "gar nicht soviele " gestorben sind. Z.B nachdem Tsunami sind mehr als 200000 Leute gestorben am 11 September waren es übertrieben geschätzt 4000. Trotzdem war die Trauer deutlich höher wie nach der Flutkatastrophje.
war nur ein zusätzliches Beispiel, wie unterschiedlich man doch betroffen sein kann:
3000 Terrortote in den USA: OJEMINE! GANZ SCHLIMM! TODTRAURIG!
100'000 Tote im Irkak durch US-Angriffe, Rebellen: Tja, traurig, dumm gelaufen
10'000'000 Tote durch Hungersnot: Schatz, was gits morn eigentlich z'ässe?
Und trotzdem beschäftigten mich die 3000 toten Amis mehr als die 10'000'000 verhungerten Afrikaner - that's life and life's unfair
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
- Der Schnitter
- Benutzer
...ward ein Tag intensiv an Arbeit
[CENTER]Es ist ein Schnitter,
Der heißt Tod,
Hat G'walt vom großen Gott.
Heut wetzt er das Messer,
Es schneidt schon viel besser,
Bald wird er drein schneiden,
Wir müßens schon leiden.
Was heut noch grün
Und frisch dasteht,
Wird morgen weggemäht:
Viel hunderttausend
Ungezählt,
Trutz Tod, komm her,
Ich fürcht dich nit!
Komm her und tu den Schnitt![/CENTER]
Der heißt Tod,
Hat G'walt vom großen Gott.
Heut wetzt er das Messer,
Es schneidt schon viel besser,
Bald wird er drein schneiden,
Wir müßens schon leiden.
Was heut noch grün
Und frisch dasteht,
Wird morgen weggemäht:
Viel hunderttausend
Ungezählt,
Trutz Tod, komm her,
Ich fürcht dich nit!
Komm her und tu den Schnitt![/CENTER]
- FCB-Staernli
- Benutzer
hm stimmt scho....Rankhof hat geschrieben:oh, ich hab das schon richtig verstanden...
war nur ein zusätzliches Beispiel, wie unterschiedlich man doch betroffen sein kann:
3000 Terrortote in den USA: OJEMINE! GANZ SCHLIMM! TODTRAURIG!
100'000 Tote im Irkak durch US-Angriffe, Rebellen: Tja, traurig, dumm gelaufen
10'000'000 Tote durch Hungersnot: Schatz, was gits morn eigentlich z'ässe?
Und trotzdem beschäftigten mich die 3000 toten Amis mehr als die 10'000'000 verhungerten Afrikaner - that's life and life's unfair

Eines der Probleme beim Fußball ist, daß die einzigen Leute, die wissen, wie man spielen müßte, auf der Pressetribüne sitzen.
Robert Lembke (1913-89), dt. Fernsehmoderator u. Journalist
Robert Lembke (1913-89), dt. Fernsehmoderator u. Journalist
ich kam grad von einer schriftlichen Prüfung heim, wollte eine halbe Stunde fernsehen und dann wieder für die nächste Prüfung in zwei Tagen lernen. Da brannte der eine Turm, d.h. er rauchte und die Kommentatoren sprachen davon, dass es gerüchte gäbe, ein Sportflugzeug sei hineingekrasht. Dann sah ich live das zweite Flugzeug in den Turm fliegen. Es war total absurd. Als dann der erste Turm zusammenbrach, stellte ich mir schon vor, wie ich die Geschichte, einmal meinen Kindern erzählen werde, dass es mal zwei Twin Towers gab. Doch dann erübrigte sich diese Geschichte und auch der zweite Turm stürzte ein.
- crazychillbär
- Erfahrener Benutzer
Zitat von Panda
Ja und das finde ich persönlich scheiße. Es passiert jeden Tag soviel schlimmes im Dezember sogar was sehr schlimmes niemanden interessierts kaum triffts Amerika interessierts alle.Ich meine klar Afrikaner und Asiaten sind ja nur primitive "Lebeweßen" Ein bisschen kann ich es leider versthen.Erstens zu den Amerikanern hat man einfach ne höhere Verbindung, wie der Unterschied zwischen einem Nachbar und einem der nur im gleichen Land lebt.Und trotzdem beschäftigten mich die 3000 toten Amis mehr als die 10'000'000 verhungerten Afrikaner - that's life and life's unfair
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
Hab gerade ein paar Unterlagen durch den Kopierer gejagt, da ist ein Arbeitskollege reingekommen und meinte ein Kumpel von ihm will ihn verarschen und hätte ihm ein paar TV-Screenshots vom brennenden WTC per eMail geschickt. Er hatte nur Mail-Zugang, keinen Zugriff aufs www, konnte es also nicht nachprüfen. Dementsprechend ist er über seinen Freund hergezogen, von wegen dass er schon immer einen kranken Humor gehabt hat und die Bilder ja unglaublich "echt" aussehen würden.
Tja, Radio eingeschaltet und ...

Tja, Radio eingeschaltet und ...

- crazychillbär
- Erfahrener Benutzer
nuja, wie ha ich dä daag erläbt. ha zu däm zitpunkt in züri bi eine vo de beide ch grossbanke im devisehandel gschafft, kasse gmacht dört.
bis zum erschte ischlag alles ruhig, denn hektischi sprüng vo de kürs, kei blasse ka was goht, die erschte meldige wege bombeaschlag, alles nervös worde uff em trading floor, die erschte bilder vom ischlag im tv gseh, spötischtens jetzt het e jede sini position zuegmacht ka...denn alles verdutzt am tv luege gsi, gseh wie dr 2. flieger inedonneret isch, und vo denn ah isch nur no dr teufel los gsi (vor allem wills backoffice vo newyork, london in de twin towers gsi isch und mir ab denn alles in züri händ miesse mache für die beide zentre)....fürobe hets zobe am halber 12 gäh....und für die nächschte 2-3 dääg isch 24h schicht agseit gsi in züri, mol abgseh vo dene paar stündli vo tokyo gschäfferlet het.
naja, spezielle moment halt gsi...
ahhhh jo, eins hätt ich jo no fascht vergässe....chli mehr als 1 monet spöter sind uffgrund vo däm ereignis (oder besser gseit es het eifach alles no chli beschleunigt) 5000 lüt weltwit entloh worde innerhalb vo 1-2 wuche....do drunter au ich will ich no dr jüngst und unerfahrescht gsi bi...will me halt het miesse koschte spare (wobi ich sicher no eine vo de billige gsi bi).....aber who cares, grad wieder e job im handel gfunde....und ich weiss, dä jobverlust isch im verglich zu de unzählige opfer jo nid wirklich schlimm...
bis zum erschte ischlag alles ruhig, denn hektischi sprüng vo de kürs, kei blasse ka was goht, die erschte meldige wege bombeaschlag, alles nervös worde uff em trading floor, die erschte bilder vom ischlag im tv gseh, spötischtens jetzt het e jede sini position zuegmacht ka...denn alles verdutzt am tv luege gsi, gseh wie dr 2. flieger inedonneret isch, und vo denn ah isch nur no dr teufel los gsi (vor allem wills backoffice vo newyork, london in de twin towers gsi isch und mir ab denn alles in züri händ miesse mache für die beide zentre)....fürobe hets zobe am halber 12 gäh....und für die nächschte 2-3 dääg isch 24h schicht agseit gsi in züri, mol abgseh vo dene paar stündli vo tokyo gschäfferlet het.
naja, spezielle moment halt gsi...
ahhhh jo, eins hätt ich jo no fascht vergässe....chli mehr als 1 monet spöter sind uffgrund vo däm ereignis (oder besser gseit es het eifach alles no chli beschleunigt) 5000 lüt weltwit entloh worde innerhalb vo 1-2 wuche....do drunter au ich will ich no dr jüngst und unerfahrescht gsi bi...will me halt het miesse koschte spare (wobi ich sicher no eine vo de billige gsi bi).....aber who cares, grad wieder e job im handel gfunde....und ich weiss, dä jobverlust isch im verglich zu de unzählige opfer jo nid wirklich schlimm...
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
- Éder de Assis
- Erfahrener Benutzer
Dieses Datum hat sich bei mir eingeprägt,so wie etwa andere Tage,wie zum Beispiel MI,28.08.02.Varela hat geschrieben:4 jahre danach - wie habt ihr diesen tag erlebt?
(ich weiss das es schon weitaus schlimmere tragödien gab und niemand davon spricht, aber das schockierende war halt, dass man alles live am tv sah, in dutzenden perspektiven.)
-
- Erfahrener Benutzer
am 11. septämber 2001 han y sportsdaag mit dr schuel im joggeli kha. s isch schöns wätter gsi. am nomidaag denn hai kho, e bitz länger als gwöhnlig RTL gluegt, tagesschau no gluegt, dr räscht vom daag waiss y nümm...
au wenn s schlimm isch, wenn dausigi vo unschuldige mensche händ miesse mittem läbe bezahle: amerika isch sälber schuld gsi, wells verhinderbar gsi wär. s isch dr aafang vom untergang des Imperium Americanum gsi. das land wird irgendwenn so deftig untergo, wenn sie wyterhin in dr wält so diend.
me nimmt nur mol zum byschpill das getue vorem halbfinal agassi-ginepri geschter zobe in new york. zum kotze.
au wenn s schlimm isch, wenn dausigi vo unschuldige mensche händ miesse mittem läbe bezahle: amerika isch sälber schuld gsi, wells verhinderbar gsi wär. s isch dr aafang vom untergang des Imperium Americanum gsi. das land wird irgendwenn so deftig untergo, wenn sie wyterhin in dr wält so diend.
me nimmt nur mol zum byschpill das getue vorem halbfinal agassi-ginepri geschter zobe in new york. zum kotze.
Der Krieg Israel/USA gegen die radikalen Islamisten existiert schon lange. Der 11.9.01 ist für mich nur eine Schlacht in dieser Auseinandersetzng, die mehr Aufmerksamkeit erhielt.
Gegen die Macht Israel/USA hat weder eine Armee noch eine Guerilla eine Chance. Deshalb wird dieser Krieg von der Gegenseite mit fanatischen Selbstmördern geführt.
Gegen die Macht Israel/USA hat weder eine Armee noch eine Guerilla eine Chance. Deshalb wird dieser Krieg von der Gegenseite mit fanatischen Selbstmördern geführt.
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
i ha denn schuelreis im gym gha. sind vo wittnau uf frick glofe(
, wa fürne wanderig...). de lehrer het verspötig gha, will er statt z'frick mit em zug nach olte gfahre isch
und am 2 z'mittag bini wieder dehei gsi. anstatt physik z'lehre han i mol de fernseh agworfe und denn isch grad churz vorher s erschte flugi igschlage ins wtc. denn hani de rescht vom daag mit cnn verbrocht.
d physik prüäfig isch denn um ne wuche verschobe worde.

d physik prüäfig isch denn um ne wuche verschobe worde.
[CENTER](c) by örjan berg 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)
[CENTER]
FUSSBALLMAFIA SFV!!:mad:[/CENTER]
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)
[CENTER]

- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
Ich war zur Zeit des Anschlags auf einem längeren Brasilien-Aufenthalt. Ich wachte am Morgen im Hotel auf und schaltete die Kiste ein, um die News zu sehen und war absolut schockiert.
Das sah für mich zuerst so unreal aus, dass ich es kaum glauben konnte.
P.S. Ich finde die Kommentare hier drin, wie "tut mir gar nicht leid" etc. beschämend und erbärmlich! Ich trenne Politik und Volk. Wenn man Probleme mit der US-Politik hat, ok. Aber hier geht's um Personen, die so viel mit Bush's Politik zu tun haben wie wir mit den Entscheidungen unseres Bundesrats. (think about it!) Für mich waren da Leute betroffen, die einfach wie jeden Morgen zu ihrer Arbeit gegangen sind - ausserdem ja viele Nichtamerikaner...
P.S. Dieser Anschlag hatte für mich vor allem einen persönlichen Touch, weil in dem einen Flieger (der über Pennsyvlvania abstürzte/abgeschossen wurde) ein Freund von mir sass. Ich kannte ihn von meinem Austauschjahr in Kalifornien her und wir hatten über die Jahre Kontakt gehalten. Er war einfach ein cooler Typ, hatte mittlerweile Frau und Kind, spielte Rugby in der Freizeit (wie auch schon auf der Uni). Seine Mutter erklärte später, dass er vom Flieger aus angerufen habe und mitgeteilt habt, dass er und ein paar andere Männer nun versuchen würden, die Hijacker anzugreifen). R.I.P. Mark Bingham.

P.S. Ich finde die Kommentare hier drin, wie "tut mir gar nicht leid" etc. beschämend und erbärmlich! Ich trenne Politik und Volk. Wenn man Probleme mit der US-Politik hat, ok. Aber hier geht's um Personen, die so viel mit Bush's Politik zu tun haben wie wir mit den Entscheidungen unseres Bundesrats. (think about it!) Für mich waren da Leute betroffen, die einfach wie jeden Morgen zu ihrer Arbeit gegangen sind - ausserdem ja viele Nichtamerikaner...
P.S. Dieser Anschlag hatte für mich vor allem einen persönlichen Touch, weil in dem einen Flieger (der über Pennsyvlvania abstürzte/abgeschossen wurde) ein Freund von mir sass. Ich kannte ihn von meinem Austauschjahr in Kalifornien her und wir hatten über die Jahre Kontakt gehalten. Er war einfach ein cooler Typ, hatte mittlerweile Frau und Kind, spielte Rugby in der Freizeit (wie auch schon auf der Uni). Seine Mutter erklärte später, dass er vom Flieger aus angerufen habe und mitgeteilt habt, dass er und ein paar andere Männer nun versuchen würden, die Hijacker anzugreifen). R.I.P. Mark Bingham.
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)
- Heaven Underground
- Erfahrener Benutzer
- Mani Moneto
- Erfahrener Benutzer
ich bi am schaffe gsi, denn hämmer im radio ghört, dass es e unfall gäh het und e flugi ins wtc gfloge isch. ich ha dört scho dänggt, hööö, unfall, bsoffene pilot oder wie? ha denn mim damalige fründ, wo in dr überläbenswuche gsi isch, e sms gschriibe. denn isch alles schlag uff schlag gange, und wo mr ghört hän, dass au dr zweit turm vomene flugi troffe worde isch, het niemer me gschafft in dr bude. dr einti arbetskolleg het uf sym laptop afo färnseh luege und noch und noch sin mir alli an sym pult gstande. es sin grad emol no telefon abgnoh worde, suscht gar nüd. mi damalige fründ hets nüm gseh, ha ihm all paar minute sms gschriibe und är het gfunde, so wie si dört liege und mit dene infos fühl är sich wie im chrieg.
und no zu allne wo finde isch doch sch****egal und so... ich ha mir eifach miesse vorstelle, wie das isch, me goht am morge go schaffe, und denn brätscht eifach e flugi ins huus, ohni vorwarnig, ohni gar nüd. notürlich mache die amis obeduure e huffe scheiss, aber die lüt in dene türm sin eifach lüt wie du und ich gsi. und bevor öper chunnt: mir gohts ebe grad nid am a**** vrby, dass uff dr ganze wält tuusigi vo lüt wäge hunger, chrieg, chrankheite und naturkatastrophe umchömme, aber mi intressierts nid öbs amis, europäer, araber oder suscht öpis sin... huereunterscheidige immer ächt, ha in de letschte joor gnueg amis kenneglehrt zum wüsse, dass me nid alli in ei topf cha wärfe!!!
ich has ebe eifach e unglaublichi zrstörig gfunde, weiss au nid, ha nid chönne begriffe, wie so öpis cha passiere, vor allem ebe im grooooosse amerika...
aber uff dr andere syte: es isch 4 joor här und vo anderne ereignis, wo mehr lüt druff gön, schwätzt me e paar monet spöter scho nüm... das isch s'schlimme...
und no zu allne wo finde isch doch sch****egal und so... ich ha mir eifach miesse vorstelle, wie das isch, me goht am morge go schaffe, und denn brätscht eifach e flugi ins huus, ohni vorwarnig, ohni gar nüd. notürlich mache die amis obeduure e huffe scheiss, aber die lüt in dene türm sin eifach lüt wie du und ich gsi. und bevor öper chunnt: mir gohts ebe grad nid am a**** vrby, dass uff dr ganze wält tuusigi vo lüt wäge hunger, chrieg, chrankheite und naturkatastrophe umchömme, aber mi intressierts nid öbs amis, europäer, araber oder suscht öpis sin... huereunterscheidige immer ächt, ha in de letschte joor gnueg amis kenneglehrt zum wüsse, dass me nid alli in ei topf cha wärfe!!!
ich has ebe eifach e unglaublichi zrstörig gfunde, weiss au nid, ha nid chönne begriffe, wie so öpis cha passiere, vor allem ebe im grooooosse amerika...
aber uff dr andere syte: es isch 4 joor här und vo anderne ereignis, wo mehr lüt druff gön, schwätzt me e paar monet spöter scho nüm... das isch s'schlimme...
Ist doch geil! Jetzt kannst Du die Geschichte viel spannender erzählen, so à la: Fortsetzung, Einsturz 2. Tower, folgt morgen...Grga Pitic hat geschrieben: Als dann der erste Turm zusammenbrach, stellte ich mir schon vor, wie ich die Geschichte, einmal meinen Kindern erzählen werde, dass es mal zwei Twin Towers gab. Doch dann erübrigte sich diese Geschichte und auch der zweite Turm stürzte ein.