Wenn hinter ihm stosch fliegt dir doch dr ganzi Zyt dr BAll an Kopf..Gevatter Rhein hat geschrieben:Mir stönd immer hinter dir - FC BASEL
D'Muttenzerkurve die isch do - egal wo!

Nei dZubi isch die absolut Nr. 1
Gut wenn die ganze MK hinter zubi steht so kann wirklich kein ball mehr ins tor! das finde ich mal eine tolle Idee her vatter.Gevatter Rhein hat geschrieben:Mir stönd immer hinter dir - FC BASEL
D'Muttenzerkurve die isch do - egal wo!
He das isch en Motivationsfred !!!!!!!!!!!!!!Hank Hoover hat geschrieben:Gut wenn die ganze MK hinter zubi steht so kann wirklich kein ball mehr ins tor! das finde ich mal eine tolle Idee her vatter.
Doch trotzdem würde ich mal crayton für eine match vorziehen zum beispiel gegen solothurn und zubi eine pause gönnen. bringt doch nichts wenn er weiter so einen stiefel weiterspielt und mental und spielerisch nicht mehr auf der höhe ist.
Für flache Witzchen hast du doch das PIB-Forum, oder nicht?Hank Hoover hat geschrieben:Gut wenn die ganze MK hinter zubi steht so kann wirklich kein ball mehr ins tor! das finde ich mal eine tolle Idee her vatter.
Doch trotzdem würde ich mal crayton für eine match vorziehen zum beispiel gegen solothurn und zubi eine pause gönnen. bringt doch nichts wenn er weiter so einen stiefel weiterspielt und mental und spielerisch nicht mehr auf der höhe ist.
nei neiGevatter Rhein hat geschrieben:Für flache Witzchen hast du doch das PIB-Forum, oder nicht?
Dies ist ein Motivationsfred. Deine Meinung ist schön und gut aber leider im falschen FredHank Hoover hat geschrieben:nei nei
das hier ist doch ein forum in der man seine persönliche meinung verbreiten darf, und nun mal ja ich gebe zu auch wenn er ein rotblauer ist, bin ich ein zubi kritiker, und halte nicht mehr viel von ihm, klar ich weiss wie er spielte zu seinen besten zeiten. doch er ist mir etwas zu lang in einem formtief und es ist nunmal auch der zeitpunkt andere torhütern eine chance zu geben.
Alles schön rede und immer allne andere d' Schuld gä..LaFamigliaCrew hat geschrieben:Zubi, e GC-Sau bisch scho lang nüm! Hesch dr wie dr Luppo (damals) dr Zuercher-Status mittlerwiele abgschwitzt für unseri Farbe. Hesch mitghulfe bi vielne Titel fyr dr FCB und uns einigi Pünkt in dr CL gredet! Ohni dich haet d'Nati (wo mir und vielne vo dr Familie eh am Arsch vorbi goht) in Frankriich kei Stich ka.
Also Zubi, lo di nit ischüchtere vo dr billigi Blick-Propaganda-Maschinerie. Die wo dert schaffe sind keini Basler...
Zubi, ich will dir nit dr Arsch schlägge oder so, aber du weisch, dass dr erfolgrichschti Goali in dr Schwiiz bisch. Anderi sehn das halt nit.. ..locker bliibe.Mir wärde in de nächschte Wuche gseh wie z.B. dr Thun Goalie sich wird blamiere. Isch halt schwierig e vrgliich z'mache mit andere CH-Goalies wo me praktisch nie im TV gseht.. Den prügle sie halt e kli uff dich i.
Aber ebbe, uff uns prüggle sie au immer i die vo de Medie und die vom Bahndamm... ..naehme mir sie aernscht? Weniger.. ..s'macht uns eher stark!
AUF AUF ZUBI!
Köme jetz alli Mongis in dä Thread oder hörts langsam?Rot-Blau Pat hat geschrieben:Alles schön rede und immer allne andere d' Schuld gä..
..isch au e Variante..