vor grad 3 Minute isch mir bim Ufrume (

Jo und lueg emol wo Celtic isch in däm Joor...PitBullBS hat geschrieben:das HAMMERSPIIL, no mitm Kult -UFTTA im ohr zrugg in unseri Hölli,und wäggputzt
wär truurt dämm nitt nooche![]()
und lueget was dissjoor lauft......UEFA-CUP
Abr was sölls...es wird widr uffwärz goo und denn sinn au mir widr in euphorii![]()
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
je nach user in diesem forum von links nach rechts.Balisto hat geschrieben:Das Team an jenem Abend
DAS UFTTA ISCH EIMOLIG GSI :-)PitBullBS hat geschrieben:das HAMMERSPIIL, no mitm Kult -UFTTA im ohr zrugg in unseri Hölli,und wäggputzt
wär truurt dämm nitt nooche![]()
und lueget was dissjoor lauft......UEFA-CUP
Abr was sölls...es wird widr uffwärz goo und denn sinn au mir widr in euphorii![]()
ganz ganz geilTAFKAE hat geschrieben:je nach user in diesem forum von links nach rechts.
oben:
ein fauler hobby-golfer, ein fliegenfänger, joker (irgendwann wird sicher einer kommen und behaupten er sei ein psycho), ein bankwärmer, ein chancentod, ein rassistischer hitzkopf
unten:
joker2, ein alibi-fussballer, ein verräter, ein technisch limitierter kampfhund, ein volldepp.
aber alle sind sich einig, dass das einer der höhepunkte der fankarriere war.
denkt mal darüber nach, wenns euch wieder in den fingern juckt.
ano domini isch au über überhöti ticketpriese gmegeret worde... weis i no ganz genauDoppelchnopf hat geschrieben:stimmt scho... 33 stutz für sone match isch e absolut geile pris gsi!!!
airlie beachisch natürlich u gad de richtig ort zum sone sieg zfiireMarylou hat geschrieben:schnüff, jä, dä daag vrgissi au nüm.bi in auschtralie uff eme segeltrip gsi, kei empfang, keini infos, kei ahnig, aber viiiiil hoffnig im härze. denn zrugg am feschtland, natel yyschalte, piep-piep, fcb gwünnt 2-0, und marylou segglet durch airlie beach und jublet und gumpt ume, und alli luege mi schräg aa.
und dr burner: 2 daag spöter hani e celtic-fan kenneglehrt, wo s'gspröch uffs thema fuessball cho isch hani mir e fyyns lächle nid chönne vrkneife, no frogt är: was hesch gseit, vo wo du chunnsch??? und ich mit eme riesegrinse: BASEL!!! :
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
Schuss Söttn, und alle schauten nur, paralysiert. Fokussiert auf den kern des ganzen. Losgelöst, aller sorgen entledigt. Mann, war das ein augenblick, jeder allein für sich, mit der hoffnung, der erwartung, was danach ist.....zul alpha 3 hat geschrieben:ich verregg .... für mich post des monats august ....![]()
Stimmt! Einer der paralysierendsten Momente, den ich als Fussball-Fan miterlebt habe. Unglaublich! Unglaublich schön. (Und unglaublich knappFalcão hat geschrieben:Schuss Söttn, und alle schauten nur, paralysiert. Fokussiert auf den kern des ganzen. Losgelöst, aller sorgen entledigt. Mann, war das ein augenblick, jeder allein für sich, mit der hoffnung, der erwartung, was danach ist.....![]()