stimmt, do hesch rächt. är isch nämmlig s'gäääle vom ei!!!!!Schwalbenkönig hat geschrieben:aber sorry si mir ehrlich dä richtig typisch urbasler dialekt isch jo wohl würkli nid sgelbe vom ei....
Erfahrig i dr VIP Loge vom letschte Samschtig
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
-
- Erfahrener Benutzer
[quote="Schwalbenkönig"]sorry duet mir leid ich find basel cool dstadt wie dlüüt und dr fcb jo sowieso und ich wohn au im bl...aber sorry si mir ehrlich dä richtig typisch urbasler dialekt isch jo wohl würkli nid sgelbe vom ei....sorry wenni jetz do ä paar gfühl verletzt ha, isch eifach mi meinig.... ]
schwyyg, du bisch tot!!
schwyyg, du bisch tot!!

Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***
aber nid dr Josef
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***
aber nid dr Josef
-
- Benutzer
- gruusigeSiech
- Erfahrener Benutzer
[quote="Schwalbenkönig"]sorry duet mir leid ich find basel cool dstadt wie dlüüt und dr fcb jo sowieso und ich wohn au im bl...aber sorry si mir ehrlich dä richtig typisch urbasler dialekt isch jo wohl würkli nid sgelbe vom ei....sorry wenni jetz do ä paar gfühl verletzt ha, isch eifach mi meinig.... ]Versuchs doch einfach mal mit Hochdeutsch, dann könnte man Dich auch verstehen.
[LEFT][/LEFT]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
[CENTER]
[/CENTER]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
[CENTER]
[/CENTER]
[quote="Schwalbenkönig"]sorry duet mir leid ich find basel cool dstadt wie dlüüt und dr fcb jo sowieso und ich wohn au im bl...aber sorry si mir ehrlich dä richtig typisch urbasler dialekt isch jo wohl würkli nid sgelbe vom ei....sorry wenni jetz do ä paar gfühl verletzt ha, isch eifach mi meinig.... ]
also ich finde diesen dialekt echt hammer!!! und ich bin nicht aus basel ist also kein eigen"lob".....

also ich finde diesen dialekt echt hammer!!! und ich bin nicht aus basel ist also kein eigen"lob".....

- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
....vielleicht hat pd in dortmund das internet entdeckt....????????
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
SchwalbekönigSchwalbenkönig hat geschrieben:also ehrlich gseit bini immer sehr skeptisch gsi was vip uns so betrifft....wie dem auch sei ich ha zwei tickets gunne gha für in vip go dr match gege neuchatel zluege. und ich muess säge ich bi total positiv überrascht gsi. mir hei ä voll easy rundi gha in unserer loge s'esse isch ä bombe gsi und dr alkohol isch in masse gflosse. euse eigeni barkeeper isch allweg froh gsi isch a däm obä nid so nä "high-society" gsellschaft dört gsi. uf jede fall würkli ä glungene obä gsi. vo dr stimmig het mä au guet öbis mitbecho, obwohl mir hinter dr glasschiebe gsi sin. ok mir hätte ä stock wiiter abe chönne voruse i uf dhaupttribüne hocke, aber ich ha dänkt do ich mol einisch die glegeheit dört z'si widme ich mi em kulinarische (sushi, wyy etc.).
nachem match isches denn no abe gange go föteli mache mit gigi, zubi, kleber, boris....was mi mega enttüscht het isch dr gross, dä isch sich irgendwie zwichtig vor cho um sich schnell 10 sekunde zyt neh für ä föteli, aber dr frau oehri muessi ä kompliment mache sie het mi sogar no ufe chline smalltalk yglade![]()
ok weiss nid öbs öbber interessiert het wasi do grad gschriebe ha, aber mir hän letscht wuche mol dervo gha und irgendöber het do glaub ä churze bricht erwartet....![]()
Ich bi jo ("leider") eigentlich immer dört obe und i findsch schön, dass Dus au nit eifach nur elitär und bonzig findisch, isch nämlich def. nit dr Fall.
ABER - dr Matsch hinter Glas.....

- el presidente
- Erfahrener Benutzer
Sorry, dinni Ussag isch sehr dekadänt!Angus hat geschrieben:Schwalbekönig
Ich bi jo ("leider") eigentlich immer dört obe und i findsch schön, dass Dus au nit eifach nur elitär und bonzig findisch, isch nämlich def. nit dr Fall.
ABER - dr Matsch hinter Glas.....isch jo wohl e Witz. VIP hi oder her aber Fuessball hinter Glas chas jo nit si. Hesch drbi verpasst, dass de dört im A d'Stimmig sensationell mitgriegsch, wills eifach rings um e bits liesliger isch wie überall suschd - und Du alles mitgriegsch und ghörsch, nit eifach nur das wo um di ume gschraue wird wo Du suscht grad sitzisch - hammermässig!
"Nei, es isch nid bonzig": sushi, cüpli, CHF 2000.- / Johr oder villicht sogar meh, aber neeii es isch nid bonzig!
"bechunsch d'stimmig super mit": jo klar, mir im Stadion friere und singe und pfiffe, nur demit ihr dört obe chöne sage "Hey, d'Stimmig isch super hüt"
Aber dr bescht: "Ich bi jo ("leider") eigentlich immer dört obe"; wieso leider, hesch kei Gäld me für's D oder schämsch di?
Copyrights @ el presidente!
[quote="el presidente"]Sorry, dinni Ussag isch sehr dekadänt!
"Nei, es isch nid bonzig": sushi, cüpli, CHF 2000.- / Johr oder villicht sogar meh, aber neeii es isch nid bonzig!
"bechunsch d'stimmig super mit": jo klar, mir im Stadion friere und singe und pfiffe, nur demit ihr dört obe chöne sage "Hey, d'Stimmig isch super hüt"
Aber dr bescht: "Ich bi jo ("leider") eigentlich immer dört obe"]
Cha sicher falsch übere cho aber
Chöschde zahl ich nit privat sondern d'Firma - würd i nie im Lebe privat mache, denn wärs effektiv dekadent. Uebrigens di Tics choschde nid CHF 2000 sondern die Chleinigkeit vo 6500 Pippe oder sins mittlerwiele scho 7'?
Stimmig hesch absolut recht mit Dinere Ussag aber ich bi mit gröschder Worschhienlichkeit dr lütischdi im A. Und jää, es isch würklich geil euch z'gniesse - dangscheen an alli richtige Fans und Stimmigsmacher.
Und jäwohl, leider muess i eigentlich immer dört si au wenn i mengisch gern im C3 äne wär won i au no e privati Saisoncharte ha bi mine Kumpels. Und jäwohl, i würd gern wieder emol so richtig umeneander brülle. Eifach duregheie. Aber ebe für das Geld überlegsch denn scho zerschd öb des machsch! Isch scho e Art Zwang. Scho klar ich bi e privilegierte "arme".
Also mit dekadeät het das nüt ztue.
Aber dr bescht: "Ich bi jo ("leider") eigentlich immer dört obe"]
Cha sicher falsch übere cho aber
Chöschde zahl ich nit privat sondern d'Firma - würd i nie im Lebe privat mache, denn wärs effektiv dekadent. Uebrigens di Tics choschde nid CHF 2000 sondern die Chleinigkeit vo 6500 Pippe oder sins mittlerwiele scho 7'?
Stimmig hesch absolut recht mit Dinere Ussag aber ich bi mit gröschder Worschhienlichkeit dr lütischdi im A. Und jää, es isch würklich geil euch z'gniesse - dangscheen an alli richtige Fans und Stimmigsmacher.
Und jäwohl, leider muess i eigentlich immer dört si au wenn i mengisch gern im C3 äne wär won i au no e privati Saisoncharte ha bi mine Kumpels. Und jäwohl, i würd gern wieder emol so richtig umeneander brülle. Eifach duregheie. Aber ebe für das Geld überlegsch denn scho zerschd öb des machsch! Isch scho e Art Zwang. Scho klar ich bi e privilegierte "arme".

Also mit dekadeät het das nüt ztue.
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
[quote="Angus"]Cha sicher falsch übere cho aber
Und jäwohl, leider muess i eigentlich immer dört si au wenn i mengisch gern im C3 äne wär won i au no e privati Saisoncharte ha bi mine Kumpels. Und jäwohl, i würd gern wieder emol so richtig umeneander brülle. Eifach duregheie. Aber ebe für das Geld überlegsch denn scho zerschd öb des machsch! Isch scho e Art Zwang. Scho klar ich bi e privilegierte "arme". ]
Also ych würd di gärn emol zu uns iilade! Mir sin im D und wenn's emol bruuchsch, den chum zu uns, es isch immer wider emol e JK frei!
Und jäwohl, leider muess i eigentlich immer dört si au wenn i mengisch gern im C3 äne wär won i au no e privati Saisoncharte ha bi mine Kumpels. Und jäwohl, i würd gern wieder emol so richtig umeneander brülle. Eifach duregheie. Aber ebe für das Geld überlegsch denn scho zerschd öb des machsch! Isch scho e Art Zwang. Scho klar ich bi e privilegierte "arme". ]
Also ych würd di gärn emol zu uns iilade! Mir sin im D und wenn's emol bruuchsch, den chum zu uns, es isch immer wider emol e JK frei!
Copyrights @ el presidente!
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
- Benutzer
jo das hani mitbecho dass mir au im A hätte chönne abehocke....aber irgendwie hei mir, will mir mol einisch dglegeheit gha hei, eifach so viel wie möglich wölle konsumiere und sin grad obä bliebe.....aber ich versprich im nöchschte spiel bini wieder im C äne suff mi bier und iss mi wurscht und schnurr au wieder blöd ume.....isch das guet?Angus hat geschrieben:Schwalbekönig
ABER - dr Matsch hinter Glas.....isch jo wohl e Witz. VIP hi oder her aber Fuessball hinter Glas chas jo nit si. Hesch drbi verpasst, dass de dört im A d'Stimmig sensationell mitgriegsch, wills eifach rings um e bits liesliger isch wie überall suschd - und Du alles mitgriegsch und ghörsch, nit eifach nur das wo um di ume gschraue wird wo Du suscht grad sitzisch - hammermässig!

- Éder de Assis
- Erfahrener Benutzer
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
also ich war auch schon im A "block" oben und habe die sektkuebel leergeschluerft... so toll wars nun auch wieder nicht (ahh, hatte kopfweh von der sause).
da hocken nur viele lahmarschige rum, die auf den TV glotzen und sich zwischendurch fragen, "wer ist denn der schwarze bursche da im FCB dress....".
nein danke, da waehl ich doch lieber das adrenalin auf den proletensitzen...
da hocken nur viele lahmarschige rum, die auf den TV glotzen und sich zwischendurch fragen, "wer ist denn der schwarze bursche da im FCB dress....".
nein danke, da waehl ich doch lieber das adrenalin auf den proletensitzen...
- zul alpha 3
- Erfahrener Benutzer
also wie bereits mehrfach oben geschrieben (inkl. tatsachenbericht von angus) würde ich jedem, der die möglichkeit mal hat, einen besuch im A-vip-bereich oder falls möglich sogar in den logen empfehlen.
meine begeisterung hielt sich in grenzen, zumal ich mit sushi und küpli sowieso nix anfangen kann, mit dem etwas gar elitären getue noch viel weniger. meine damalige 'begleitung' war im private banking tätig und hatte die klare aufgabe, seine 'kundschaft' bei laune zu halten. und das war tatsächlich harte arbeit und nicht nur lachsbrötli geniessen. sich dort jeweils von der gutgelaunten, nicht zu stark parteiergreifenden und immer für volle gläser sorgenden seite zu zeigen, würde bei mir spätestens nach 5 min die alarmglocken läuten lassen. aber das ist letztlich eine präferenzfrage.
ich kenne auch leutz hier im forum, die sich zwar gerne in der mk die beine in den bauch stehen und das proletariat des fcb-fan bei jeder gelegenheit herausschreiben, dann jedoch im schicki-micki club in zh locker 600 chf pro abend verbraten können ohne sich nur einmal die nase gepudert zu haben.
auf was ich letztlich hinaus möchte, ist aber folgendes. ich finde es ausgesprochen gut, dass es auch dieses publikum gibt und es die spiele in scharen besucht. neben dem allgemeinen reiz des fussball hat mich nämlich schon immer die tatsache fasziniert, dass der fcb zumindest für basel, zu einem der letzten siedepunkt der verschiedenen schichten und kulturen geworden ist. mal abgesehen von der fasnacht.
meine begeisterung hielt sich in grenzen, zumal ich mit sushi und küpli sowieso nix anfangen kann, mit dem etwas gar elitären getue noch viel weniger. meine damalige 'begleitung' war im private banking tätig und hatte die klare aufgabe, seine 'kundschaft' bei laune zu halten. und das war tatsächlich harte arbeit und nicht nur lachsbrötli geniessen. sich dort jeweils von der gutgelaunten, nicht zu stark parteiergreifenden und immer für volle gläser sorgenden seite zu zeigen, würde bei mir spätestens nach 5 min die alarmglocken läuten lassen. aber das ist letztlich eine präferenzfrage.
ich kenne auch leutz hier im forum, die sich zwar gerne in der mk die beine in den bauch stehen und das proletariat des fcb-fan bei jeder gelegenheit herausschreiben, dann jedoch im schicki-micki club in zh locker 600 chf pro abend verbraten können ohne sich nur einmal die nase gepudert zu haben.
auf was ich letztlich hinaus möchte, ist aber folgendes. ich finde es ausgesprochen gut, dass es auch dieses publikum gibt und es die spiele in scharen besucht. neben dem allgemeinen reiz des fussball hat mich nämlich schon immer die tatsache fasziniert, dass der fcb zumindest für basel, zu einem der letzten siedepunkt der verschiedenen schichten und kulturen geworden ist. mal abgesehen von der fasnacht.
-
- Benutzer
hey wenn dir dmöglichkeit heit und au so nä geile huufe wäred wie mirs gsi sin (keini chunde oder hochgstocheni type) denn muesches mol gseh ha....isch scho witzig gsi s'bier gratis und s'esse gratis und jo halt eifach mol zum luege wie's isch.....und denn aber au nur denn chani denn all die begriffe wo säge es isch scheisse dört obä....will wenn dir gopferdarsch no nie gsi sin heit dir au gar kei ahnig!!!
also nid immer blöd usrüefe....mis fazit: isch luschtig gsi has gnosse mitem gigi ä föteli zmache aber trotz allem bini froh wenni wieder im C äne cha hocke...

Bingo- genau das macht das Basel us. Au dr Umstand, dass es lockeri, cooli, Jeans Guys und Girls, völlig unkompliziert innere guete Anzahl git. Stier und elitär isch es us minere Sicht würklich nit - def. nit störend. Me cha sich locker selber e gmuetliche Matsch mache - IMMER bis jetzt!zul alpha 3 hat geschrieben: auf was ich letztlich hinaus möchte, ist aber folgendes. ich finde es ausgesprochen gut, dass es auch dieses publikum gibt und es die spiele in scharen besucht. neben dem allgemeinen reiz des fussball hat mich nämlich schon immer die tatsache fasziniert, dass der fcb zumindest für basel, zu einem der letzten siedepunkt der verschiedenen schichten und kulturen geworden ist. mal abgesehen von der fasnacht.
@Schwalbenkönig
hey wenn dir dmöglichkeit heit und au so nä geile huufe wäred wie mirs gsi sin (keini chunde oder hochgstocheni type) denn muesches mol gseh ha....isch scho witzig gsi s'bier gratis und s'esse gratis und jo halt eifach mol zum luege wie's isch.....und denn aber au nur denn chani denn all die begriffe wo säge es isch scheisse dört obä....will wenn dir gopferdarsch no nie gsi sin heit dir au gar kei ahnig!!! also nid immer blöd usrüefe....mis fazit: isch luschtig gsi has gnosse mitem gigi ä föteli zmache aber trotz allem bini froh wenni wieder im C äne cha hocke...
Logisch, ich suech mir scho au die Chunde/Persone us der Chundschaft us mit dene i e guete Obe ha cha und au möcht. Praktisch immer funktioniert das, ha glaub no gar nie e schlechdi Efahrig gmacht dört obe - immer locker und leger gsi. Nie Stress. Okay, muesch au megisch vo de andere mitnee, aber selte.
Okay, am negschde Tag ischs mir au scho furchbar gange aber do bin i vermuetlich selber d'schuld?
Mir hän scho riesigi Feschder gha dört obe, würklich , es git diversi "Nights to remember". Was uffallt isch, das es meischdens mit Zürcher e grossi Sausse
gsi isch