Wohnungskatzen
Wohnungskatzen
Hmm ich wött mir e katz kaufe, und ha dänkt ich frogg mol do inne was dir für tipps und erfahrige drmit hän?
The Dude minds!
-
- Erfahrener Benutzer
1. nid kaufe! Tierheim, Buurehof, privat etc.
2. im Früehlig eini zuetue (wenn's e jungi muess syy)
3. guet erzieh und viel beschäftige, sunnscht kasch dini Möbel und Pflanze vergässe
4. wenn numme Wohnig, denn mind. zwei Katze!!!
2. im Früehlig eini zuetue (wenn's e jungi muess syy)
3. guet erzieh und viel beschäftige, sunnscht kasch dini Möbel und Pflanze vergässe
4. wenn numme Wohnig, denn mind. zwei Katze!!!
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***
aber nid dr Josef
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***
aber nid dr Josef
- middle_sister
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- middle_sister
- Erfahrener Benutzer
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Kauf liebr e Hund. Katze sin Mischtviecher!
Greez
Greez
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- middle_sister
- Erfahrener Benutzer
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Danke für dä super Konter, hesch bestimmt miesse lang übrlegeZemdil hat geschrieben:.. und Eier hänn kei Hirni ..![]()

Nee, jetzt ärnscht: Jedi Katz, wo mer gha hän, odr demit z'tue gha hän sin Iiversüchtig wie d'Sau (Kai Joke, mi Fründin het sich regelmässig mit dere zofft, wel sie z'nacht ko isch go wüete und kratze)
Mit Hünd han-y nie Problem gha.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
aber ich ha gmeit die heige 2 würf, eine im herbscht ;-)Zemdil hat geschrieben:2. im Früehlig eini zuetue (wenn's e jungi muess syy)
jo british short hair oder karteuser sinn au no rächt schöni katze, grundsätzlich hani gnueg platz (dänki) aber use könne si nit, usser uffe balkon. würd gärn e hund, aber (für das hani erschtens zwenig zitt und) ich wohn in dr stadt, do isch das nit so vorteilhaft... ;-)
The Dude minds!
-
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
isch jezz im Pfall kei Witz, aber woni mini us em Elsass gholt ha het dr Zellner z Allschwil doch tatsächlig welle, as ich e Wert aagib und denn druf MWSt. zahl....middle_sister hat geschrieben:muess me eigentlich uff importierti katze uss sizilie EST zahle ????
Mann isch das e Diskussion gsi mit däm Dubbel. Woni denn ändlig gnueg gha ha, hanem gseit i well mit sim Chef rede. Do isch er ins Büro gange und i ha dur d Schibe gseh wie dr Chef numme no dr Kopf schittlet het. Denn isch dr ander usgho und het gseit, sig in Ornig....
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
...also wenn d chatz nit use dörf lueg das eini (besser zwei) huuschatze nimmsch wo d eltere scho huuschatze gsi sind...chatze vomene burehoff i spere isch devinitif scheisse...
ps: chatze sind nid dumm
....hünd sind saudumm...nume wil die stikende sabernde folhtaxis das mache womer seit het das nüt mit inteligänz z'tue, sonder mit dummheit .... 
ps: chatze sind nid dumm

- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Isch eh e Fake, die ganz Siite

- middle_sister
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
[quote="access"]aber ich ha gmeit die heige 2 würf, eine im herbscht ]
karteuser sin definitiv Psychos, kanni numme abroote, aber vermuetlig meinsch du eifach sone graue, letschtändlig aber stinggnormali Europäerin.
PS: wenn sie nid usekenne, ka dr numme d Aschaffig vo somene hässlige Katzekratzbaum empfähle. Seht zwar Scheisse us, Dini Möbel wärde Dr's aber dangge.
karteuser sin definitiv Psychos, kanni numme abroote, aber vermuetlig meinsch du eifach sone graue, letschtändlig aber stinggnormali Europäerin.
PS: wenn sie nid usekenne, ka dr numme d Aschaffig vo somene hässlige Katzekratzbaum empfähle. Seht zwar Scheisse us, Dini Möbel wärde Dr's aber dangge.
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- middle_sister
- Erfahrener Benutzer
- Nie ei Katz elai halte (mMn au wenn Sie ussekönne)
- Guet erzieh sunscht hesch emol e schöni Couch kah
- Pflanze uffestelle oder halt e fyyns Gitterli drum umme (sunscht darfsch zoobe go d'Ärde isammle)
- Buurehoof oder Tierheim
- Am beschte uss eme Friehligswurf
- Terasse vernetze nitt vergässe, sunscht hesch denn dr Schock vom Läbe wenn zoobe irgendöbbis im Hinterhoof wie dini Katz miaut....
Edit: Couch hett chli miesse dra glaube und d'Vorhäng (bevorzugts Klätterobjekt). Gohsch miteme Wassersprüher hinter de Katze noche, so lehre sy's
- Guet erzieh sunscht hesch emol e schöni Couch kah
- Pflanze uffestelle oder halt e fyyns Gitterli drum umme (sunscht darfsch zoobe go d'Ärde isammle)
- Buurehoof oder Tierheim
- Am beschte uss eme Friehligswurf
- Terasse vernetze nitt vergässe, sunscht hesch denn dr Schock vom Läbe wenn zoobe irgendöbbis im Hinterhoof wie dini Katz miaut....
Edit: Couch hett chli miesse dra glaube und d'Vorhäng (bevorzugts Klätterobjekt). Gohsch miteme Wassersprüher hinter de Katze noche, so lehre sy's
wieso psycho, ich ha ebbe scho ander ghört ;-)Lou C. Fire hat geschrieben:karteuser sin definitiv Psychos, kanni numme abroote, aber vermuetlig meinsch du eifach sone graue, letschtändlig aber stinggnormali Europäerin.
jo eh, e katzebaum wird eh ahgschafft... au e katz dörf bitz konfort ha! scheiss egal, lieber öbbis wo nit schön usseht drfür schöni möbel ;-)
The Dude minds!
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
guggsdu meine Antwort, Zemdil labert doch bekannterweise nur Stussmiddle_sister hat geschrieben:uff dini antwort han ich genau gwartet .....
wenn ich scho uff salami und wii muess EST zahle, isch klar gsi, dass denn bi de katze erscht rächt .....
wieviel wärt hett en gwöhnlichi katz, wo me im mischtkübel vorgfunde hett ????