90esimo Minuto...Sonntag 18.05 RAI I adeee
-
Hans Michel
- Erfahrener Benutzer
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
die sändig isch e einzige Mülleimer...
Schlimm gnueg das e Interfan d Sändig moderiert, er schnuurt au no e halb stund mit sim lieblingstrainer (MISTER, scusa un altra domanda...denn kunnt dr negschti "ciao mancio..una domanda")
d spil sin sehr dürftig zämmegfasst und nach Siena gg. Cagliari hani abgstellt...
LAOLA genau dr gliich scheiss, wer will adam-feyenoord und glasgower liga luege? kash jo immer nur ei oder 2 spil zeige...
Schlimm gnueg das e Interfan d Sändig moderiert, er schnuurt au no e halb stund mit sim lieblingstrainer (MISTER, scusa un altra domanda...denn kunnt dr negschti "ciao mancio..una domanda")
d spil sin sehr dürftig zämmegfasst und nach Siena gg. Cagliari hani abgstellt...
LAOLA genau dr gliich scheiss, wer will adam-feyenoord und glasgower liga luege? kash jo immer nur ei oder 2 spil zeige...
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
-
l'antimilan
- Erfahrener Benutzer
inters- Jahr....oder die Sendung oder der Moderator oder dieses Thema...Allschwil hat geschrieben:Das ist doch absoluter Müll!!
was ist Müll, Unrat, Abfall.......??!!
gobbo
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
Völlig dinere Meinig.......NKBS hat geschrieben:unglaublich scheisse die sendig, e Fuessballsendig vo 2stunde, do devo sin 40minute werbig, 50minute gschnur vo irgendwelche experte und de Rest Fuessball....
ich will wider 90esimo minutound nit die scheiss sendig uf canale 5 wo jetzt lauft(wie heisst sie überhaupt?)
dr Bonolis isch sicher e guete Moderator, aber für Sportsändige isch er aifach
zu Interista (di merda)......
....denn isch no z`viel Wärbig......
Viva Berlusca