was regt euch am meischte uff?

Diskussionen rund um den FCB.
the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

[quote="SCAR"]Hört sich jetzt vieleicht ein bisschen übertrieben an, aber:

Wer es sich zutraut, den Ball in der Torhüterecke ins Lattenkreuz zu schlagen und dies auch beinahe schafft, der sollte es vieleicht mal versuchen mit einem gekonnten Heber über die Mauer...Ich meine das dies einfacher ist und von der Ballfertigkeit her wäre es ihm zuzutrauen!DAS nervt mich, nicht dass er grundsätzlich an die Latte ging ]

das mein ich ebä mit nid iskalt abäschpylä, dass mä d' ruä und s' sälbschtvertrauä het, diä richtig lösig z' findä.

lutscher
Neuer Benutzer

Beitrag von lutscher »

was mich ufregt do inne sind die dumme fans wo basel hätt :D und 90prozent vo dene lütlis do inne im forumBild

pauli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von pauli »

lutscher hat geschrieben:was mich ufregt do inne sind die dumme fans wo basel hätt :D und 90prozent vo dene lütlis do inne im forumBild
aha..........

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

lutscher hat geschrieben:was mich ufregt do inne sind die dumme fans wo basel hätt :D und 90prozent vo dene lütlis do inne im forumBild
:rolleyes:

Hier habe ich was für dich:

http://www.Habbohotel.ch

Viel Spass...!

oh jackie
Neuer Benutzer

Beitrag von oh jackie »

schon wieder halb abgeregt...
(geht manchmal schnell)

AJBS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von AJBS »

bricktop hat geschrieben:Insider? :confused:
han nid gnueg zyyt dr ganz thread z läse, obs schomol isch gschribe worde

aber s chan jo nid si, dass uf dr ruckreis plötzlich mehr lüüt im zug sind als uf dr hiireis... und vorallem wenn me mit kolege buecht dass me mit ihne au zämme im abteil isch und nid trennt muess am andere endi vom zug si... naja... bimene priis vo 180.- chan me das verlange. wenn dr priis niederiger wär wärs mr au glich aberr e so... nei danke.. vorallem will s gliche theater au scho bi schalke gsi isch...

mögliche iispar punkt: securities... was hend den die mehr gleistet als nur uf dr chef verwiese?!

Marylou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marylou »

AJBS hat geschrieben:han nid gnueg zyyt dr ganz thread z läse, obs schomol isch gschribe worde

aber s chan jo nid si, dass uf dr ruckreis plötzlich mehr lüüt im zug sind als uf dr hiireis... und vorallem wenn me mit kolege buecht dass me mit ihne au zämme im abteil isch und nid trennt muess am andere endi vom zug si... naja... bimene priis vo 180.- chan me das verlange. wenn dr priis niederiger wär wärs mr au glich aberr e so... nei danke.. vorallem will s gliche theater au scho bi schalke gsi isch...

mögliche iispar punkt: securities... was hend den die mehr gleistet als nur uf dr chef verwiese?!
cha nume zuestimme... brief an travelpoint scho unterwägs... und vo wäge security, die sin schiins do zum "ornig im zug schaffe" (ussag vo travelpoint)... jä guet, do hän si jo eh vo grund uff vrseit... aber hauptsach si hän ihri reservierte abteil gha...

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von l'antimilan »

meine 60 Franken für die Bremer Stadtmusikanten.......!!

und es half nicht, den Jimmy bei uns zu halten!!

ich sah 130 min. einen Super-FCB, und dies reichte nicht gegen ein unsympatisches, überhebliches, fischriechendes Bremen!!

das närvt mi am meischte!
gobbo

meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen

j-brel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von j-brel »

Konter-chröne hat geschrieben:ok... mol vorwäg... kei ahnig wie me eh umfrog ma
  1. aber jetzt wo fascht alli mol drüber gschlofe hän... was regt euch am hüt meischte uff?
- transfer vom Jimmy
regt mi extrem uf!
- rossi's und däge's vergäbeni chance
die chance hätte mir miesse nutze! uf däm niveau wird so öbis halt knallhart bestroft. au dass dr stereo sini chance vergeh het, het mich extrem ufgregt. das het die letschti chlini hoffnig zuenichte gmacht!
- d'bremer wo jetzt diggi häls mache und uns belächle
das isch e punkt, wo ni nit so tragisch gseh. die hän scho gmerkt, dass dr fcb au guet cha fuessballspiele. und wär weiss, vilicht gseht me sich nomol im uefacup... ]
- zanni's ständige trikotzupfe
nit nurs trikotzupfe ischs problem gsi, sondern au si katastrophali technik. sini aktion geg dr micoud isch jo oberdämlich gsi, das wär gar nit nötig gsi!
- zubi's sensationelle usestürme
dr zubi het nit dr bescht idruck gmacht, aber das cha mol passiere. är het sich halt vom klose irritiere lo. schad, aber das regt mi nit so uf. zubi het in letschter zyt drfür e paar mol super ghobe, z.b. im heimspiel gege werder.
- petric / Jimmy verglich
uf dä seich brucht me gar nit igo.
- die dumme sprüch vo mitarbeiter etc.
sogar dr GC fan isch am mittwuch für dr fcb gsi, vo däm här easy...
- transferpolitik vom vorstand
dr vorstand isch scho ok. ich dänk, si hän sich in sache jimmy korräkt verhalte.
- taktischi usrichtig vom gross
hani tiptop gfunde! au in bremen het basel guet nach vorne gspielt.
- die sälte dämlichi umfrog vom konter-chröne
isch doch super ;)
- mi regt nüd uff... sin schliesslig im uefa-göpp
doch, mi regt uf, DASS mir im uefa-göpp sin!
- mischig us allem
us vielem

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

dass zanni auch 5 elfmeter in einem spiel verursachen könnte und trotzdem 90 minuten durchspielen würde, genauso in der folgenden partie, in der übernächsten etc.

TAFKAE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TAFKAE »

- transfer vom Jimmy
regt mich nach wie vor massiv auf
- rossi's und däge's vergäbeni chance
erstere nicht so (er hatte nicht die wahl, lediglich einen schlechten kopfball gespielt). degen ist ein depp!
- d'bremer wo jetzt diggi häls mache und uns belächle
lässt mich kalt
- zanni's ständige trikotzupfe
das trikotgezupfe ist das eine. seine unfähigkeit fussball zu spielen das andere. verschenken!
- zubi's sensationelle usestürme
war scheisse. zusammen mit degen verlierer des abends
- petric / Jimmy verglich
ich wusste nicht, ob ich weinen oder lachen sollte als ich rotolosos danke an jimmy gelesen habe. die einen dürfen den FCB also ungestraft ficken.
- die dumme sprüch vo mitarbeiter etc.
lassen mich kalt
- transferpolitik vom vorstand
regt mich etwas auf
- taktischi usrichtig vom gross
ist weitestgehend ok für mich
- die sälte dämlichi umfrog vom konter-chröne
lassen mich kalt :D
- mi regt nüd uff... sin schliesslig im uefa-göpp
naja, dass wir die CL verpasst haben ist nicht sooo schlimm. trotzdem gibts halt sachen zum aufregen

ketzer
Erfahrener Benutzer

Merke!

Beitrag von ketzer »

lutscher hat geschrieben:was mich ufregt
Nomen est omen :rolleyes:

mm_fcb
Benutzer

Beitrag von mm_fcb »

Mätzli hat geschrieben:-Gigi. Fir e Ablösesumme, wo sicher nid hoch isch, hett si dr FCB verkauft. Verluscht: 10 Millione. E Super Gschäftsfrau! Mollmoll.
ja und das beste ist, dass wir einst an den fc lugano eine höhere ablösesumme bezahlt hatten, soweit ich mich erinnere... dachte eigentlich immer, gigi würde nur gc mit transfers subventionieren. ach ja, wenn wir schon beim thema gc subventionieren sind: PETRIC RAUS! :p

Snowy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Snowy »

GAnz klar d Transferpolitik vom Gross! DAs het Uswirkige in alli Teilgebiet wo Du do asprichsch... z.B hemmers au ihm zverdanke, dass mir kei Sportchef/Transferchef hei und die Uswirkige sin bekannt.
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

dass man aus Fehlern nicht lernt, und noch schlimmer, dass man der Meinung ist, keine begangen zu haben.

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Snowy hat geschrieben:GAnz klar d Transferpolitik vom Gross! DAs het Uswirkige in alli Teilgebiet wo Du do asprichsch... z.B hemmers au ihm zverdanke, dass mir kei Sportchef/Transferchef hei und die Uswirkige sin bekannt.
lese mal die meinung von hitzfeld heute in der baz

(dem traut ihr ja unendliche fussballweisheiten zu)

Basler_Monarch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basler_Monarch »

tanner hat geschrieben:lese mal die meinung von hitzfeld heute in der baz

(dem traut ihr ja unendliche fussballweisheiten zu)
Welle Artiggel bitte?

tobi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tobi »

fineline hat geschrieben:das mit em gimenez macht mi nid hässig. es stimmt mi nochdänklich und truurig... frog mi wies söll wittergo.
was mi hässig macht isch, dass das arrogante uffträtte vo de bremer, vo dr dütsche medie usw. erscht no bestätigt worde isch... und das kotzt mi aa.
..habe in etwa das gleiche Gewürge im Hals...! :mad:

...und darum; es wäre soooooooooo schön gewesen (wie hat Streller gesagt; den Deutschen das grosse Maul stopfen)! Aber es hat nicht wollen sein.

TAFKAE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TAFKAE »

Snowy hat geschrieben:GAnz klar d Transferpolitik vom Gross! DAs het Uswirkige in alli Teilgebiet wo Du do asprichsch... z.B hemmers au ihm zverdanke, dass mir kei Sportchef/Transferchef hei und die Uswirkige sin bekannt.
gemäss aussage von vogel im fussballtalk ist gross absolut pro sportchef, sei er schon immer gewesen (z.b. hat er vogel damals zum fcb geholt). was weisst du, was vogel nicht weiss?

Antworten