was regt euch am meischte uff?

Diskussionen rund um den FCB.
Konter-chröne
Benutzer

was regt euch am meischte uff?

Beitrag von Konter-chröne »

ok... mol vorwäg... kei ahnig wie me eh umfrog ma
  1. aber jetzt wo fascht alli mol drüber gschlofe hän... was regt euch am hüt meischte uff?

- transfer vom Jimmy
    - rossi's und däge's vergäbeni chance
    - d'bremer wo jetzt diggi häls mache und uns belächle
    - zanni's ständige trikotzupfe
    - zubi's sensationelle usestürme
    - petric / Jimmy verglich
    - die dumme sprüch vo mitarbeiter etc.
    - transferpolitik vom vorstand
    - taktischi usrichtig vom gross
    - die sälte dämlichi umfrog vom konter-chröne
    - mi regt nüd uff... sin schliesslig im uefa-göpp
    - mischig us allem
stimmt's für di???

A.C.A.B.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von A.C.A.B. »

DASS DR PETRIC VOR 3 JOHR E FCB SCHAL VRBRENNT HET DÄ HUESOHN!
längt das? :D
USER DES JAHRES 2005

Zur klarstellung: mein Name ist bloss ein Gruss an unsere netten Tiere ausm Urwald...

one_love
Erfahrener Benutzer

Beitrag von one_love »

ALLES.... eifach, das ich dä Tag erläbe muess, dass ich nid eifach abschalte und alles vergässe cha!

ich würd mi am liebschte eifach deheim verkriche und mi in mim Schmärz go loh, aber nei, me muess go schaffe und :mad:

ALLES ZUM KOTZE

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Es git uf dr Wält nur no Huere, keini Spiiler meh.

Y ha mers uf em Canapée gmietlig gmacht, ha em Allofs si statement vor em Match uf SAT1 aagloost, wo dä pletzli ebbis faslet zem Gligg sygi dr Gimenez nid drby. Y bi fasch vom Sofa gheyt!!!!!!!!!!!!!! Ab in Teleteggscht, und dert han-y nid glaubt, was y do glääse ha.

Mit eim Schlag isch die ganzi Zuerversicht ewägg gsi. So ebbis steggt dr FCB nid wägg. Leider isch es denn wohr worde.

J'ACCUSE:

- Dr Gimenez, wo dä Klub, däm är vyyl verdanggt, im wichtigschte Momänt im Stich gloh hett. Arschloch, Wixxer, Huersohn. Dr Gaischt vo St. Jakob wird ys räche. Y wintsch dr im erschte Spyyl e dopplete baibruch und d^Pescht an Hals.

-Gross mit sym Internatspyyli, wo dr Gimenez nid yygsetzt hett bim Hyyspiil. No hätts die Diskussion gar nid gääh.

-Gigi. Fir e Ablösesumme, wo sicher nid hoch isch, hett si dr FCB verkauft. Verluscht: 10 Millione. E Super Gschäftsfrau! Mollmoll.

Mer hättes paggt ohni dä Skandal so kurz vor däm kapitale Match!
---------------------------
FCB, la raison d'être!

shabba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von shabba »

DEGENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

du mongo

moulegou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von moulegou »

Gimmenez und Leute, die immer noch an Petric als Projektionsfläche für alles negative im Fussball festhalten.

OK, zur Entschuldigung der Letzteren kann man anfügen, dass sie zur Zeit von ihren Gegnern auch ziemlich dämlich herausgefordert werden. Andererseits hätten sie ja auch über ein Jahr Zeit gehabt, um von dieser zwischenzeitlich immer überholteren Position abzurücken. Die Argumente der ewig Unversöhnlichen sind ausgegangen. Da hilft auch keine noch so grosse Schrift mehr.

dark_magus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dark_magus »

shabba hat geschrieben:DEGENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

du mongo
Hey, Degen hat Einsatz gezeigt, und halt in seinem jugendlichen Leichtsinn sich für die schlechtere Variante entschieden. Pech halt, hami au gnärvt, aber er hat sonst guten einsatz gezeigt.

EIN ANDERER HAT DEN EINSATZ VERWEIGERT!!!!

Konter-chröne
Benutzer

Beitrag von Konter-chröne »

Mätzli hat geschrieben: -Gross mit sym Internatspyyli, wo dr Gimenez nid yygsetzt hett bim Hyyspiil. No hätts die Diskussion gar nid gääh.

-Gigi. Fir e Ablösesumme, wo sicher nid hoch isch, hett si dr FCB verkauft. Verluscht: 10 Millione. E Super Gschäftsfrau! Mollmoll.
vorallem hätt'r en numme 10min. im hyyspiil miesse bringe... und würd mi wirklig nid wundere wenn d'ablösesumme nur 1mio. oder drunter isch.
stimmt's für di???

nasebär
Benutzer

Beitrag von nasebär »

ZZZZaaaaaannnnnnniiiiiiiii!!!!!!!!!

Shanks
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shanks »

Gimenez - vielleicht sollte man bei dieser Gelegenheit die Rolle seines Agenten nicht vergessen. Kann es sein, dass bei Gimenez auch der unsägliche Petralito am werkeln ist? Falls ja, kann man sich durchaus die Frage mal stellen: Wo sind all die Killer, wenn man sie mal braucht?

Zu Gimenez: Schade, hätte zu einer Club-Legende werden können und outet sich vor dem wichtigsten Spiel des Jahres als gierige, ehrlose Söldnerhure.
WINE FOR MY MEN, WE RIDE AT DAWN.

18 + 5

DasRasenschacharovding
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DasRasenschacharovding »

Was mich aufregt. Thun hat, obwohl die Spiele vom Niveau eine Klasse niedriger waren, seine Möglichkeiten optimal ausgeschöpft, keine Fehler gemacht und im Rahmen seiner Möglichkeit eine Topleistung abgerufen. Der FC Basel konnte das Optimum gestern nicht bringen, das müssen sie sich zum Vorwurf machen lassen.
Dies hier ist eine provisorische Signatur!

Ich verwende meine Signatur dazu, kundzutun, dass ich den FC Zürich als Fussballmeister des Jahres 2007 nicht anerkenne.

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

Mätzli hat geschrieben:Es git uf dr Wält nur no Huere, keini Spiiler meh.

Y ha mers uf em Canapée gmietlig gmacht, ha em Allofs si statement vor em Match uf SAT1 aagloost, wo dä pletzli ebbis faslet zem Gligg sygi dr Gimenez nid drby. Y bi fasch vom Sofa gheyt!!!!!!!!!!!!!! Ab in Teleteggscht, und dert han-y nid glaubt, was y do glääse ha.

Mit eim Schlag isch die ganzi Zuerversicht ewägg gsi. So ebbis steggt dr FCB nid wägg. Leider isch es denn wohr worde.

J'ACCUSE:

- Dr Gimenez, wo dä Klub, däm är vyyl verdanggt, im wichtigschte Momänt im Stich gloh hett. Arschloch, Wixxer, Huersohn. Dr Gaischt vo St. Jakob wird ys räche. Y wintsch dr im erschte Spyyl e dopplete baibruch und d^Pescht an Hals.

-Gross mit sym Internatspyyli, wo dr Gimenez nid yygsetzt hett bim Hyyspiil. No hätts die Diskussion gar nid gääh.

Mätzli ändlich nüm diplomatisch, sondern mit dr nackte Wohrheit! Das gefällt...
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Alles was uffgführt isch närvt mi! :mad:

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

also wenn ich das jetzt sage, dann köpft mich bitte nicht, aber am meisten regt mich auf, dass wir fans jetzt sooooo negativ auf der ganzen mannschaft
rumtrampeln

es ist nun passiert, ändern können wir es nicht mehr, und nun wochen lang jammern ist nun mal nicht mein lebensmotto

scheiss werder :mad:
super fcb :p

das nächste spiel kommt schon am samstag

Ritter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ritter »

tanner hat geschrieben:also wenn ich das jetzt sage, dann köpft mich bitte nicht, aber am meisten regt mich auf, dass wir fans jetzt sooooo negativ auf der ganzen mannschaft
rumtrampeln

es ist nun passiert, ändern können wir es nicht mehr, und nun wochen lang jammern ist nun mal nicht mein lebensmotto

Rächt hesch! Merci!

C3'
Erfahrener Benutzer

Beitrag von C3' »

Dr Däge wo eigesinnig zum Held will wärde, anstatt dr Eduardo z'bediene. Breme hett jo vorhär scho kei Konzäpt gha, nach em 0:1 wäre die fertig gsi.
Sunscht hett är aber digg gschpielt, wie die letschte Match au scho.
Dr Jimmy isch e einzigi grossi Entdüschig...

Jetzt kunnt Xamax am Samschtig an d'Kasse.
Hopp FCB!

Rot-Blau Pat
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rot-Blau Pat »

J'ACCUSE:

..es isch nit in erster Linie an dem gläge. Wenn dr Goalie nebe e Ball haut
und dr Verteitiger dr Gegespieler bim Iwurf nöcher zum eigene Goal lot stoh
und en denn im 16er au no wie ei Kleikind d'Muetter am Liebli risst...
kasch e Goalgetter ha wie De willsch... mit so Fähler fliegsch eifach use.
eimol rot-blau - immer rot-blau

Rot-Blau Pat
Erfahrener Benutzer

tanner hat geschrieben:also wenn ich das jetzt sage, dann köpft mich bitte nicht, aber am meisten regt mich auf, dass wir fans jetzt sooooo negativ auf der ganzen mannschaft
rumtrampeln

Jo witer gohts. Das isch scho wohr. Aber nach eme so e Spiel..
und was in de letschte Wuche passiert isch, dörf me scho mol kritisiere
findi.. nit nur d'Mannschaft au dr Trainer.. alli!!
Das isch e Gschänk gsi gester!!

Sir ZZ
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sir ZZ »

moulegou hat geschrieben:Gimmenez und Leute, die immer noch an Petric als Projektionsfläche für alles negative im Fussball festhalten.

OK, zur Entschuldigung der Letzteren kann man anfügen, dass sie zur Zeit von ihren Gegnern auch ziemlich dämlich herausgefordert werden. Andererseits hätten sie ja auch über ein Jahr Zeit gehabt, um von dieser zwischenzeitlich immer überholteren Position abzurücken. Die Argumente der ewig Unversöhnlichen sind ausgegangen. Da hilft auch keine noch so grosse Schrift mehr.
Ab Heute %6ç*& Nr. 13! Name verboten. FERTIG! Dammi

Dingo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dingo »

Am meisten nervt mich, dass man es nicht fertig bringt, mit so einem breiten Kader am Tag X bereit zu sein. Sicher spielt auch viel Verletzungspech mit. So klappt das auf absehbare Zeit nicht mehr mit der Champions League.

Weiter darf eine Mannschaft nicht so einbrechen nach einer Stunde Spiel (gestern waren es ausnahmsweise 65 Minuten, aber Bremen war auch mies). Diese Bremer wären zu packen gewesen.

aQuarius
Erfahrener Benutzer

Beitrag von aQuarius »

Rot-Blau Pat hat geschrieben:..es isch nit in erster Linie an dem gläge. Wenn dr Goalie nebe e Ball haut
und dr Verteitiger dr Gegespieler bim Iwurf nöcher zum eigene Goal lot stoh
und en denn im 16er au no wie ei Kleikind d'Muetter am Liebli risst...
kasch e Goalgetter ha wie De willsch... mit so Fähler fliegsch eifach use.
hallo!
Kernfrage dieses treeeds ist ja, was uns am meisten nervt!

Blaue Tomate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blaue Tomate »

Transferpolitik vom FCB, wo's erst möglich macht, dass dä Skandal kurz vor Spielbeginn uffliegt. Gimenez im Juli verkaufe und reine Tisch mache oder spötestens aafang Wuche bekanntgä, Gimenz chunnt gar nid uff Breme, Risiko z'gross.
Mätzli hat geschrieben: -Gigi. Fir e Ablösesumme, wo sicher nid hoch isch, hett si dr FCB verkauft. Verluscht: 10 Millione. E Super Gschäftsfrau! Mollmoll.
Bi ihrem Vermöge chasch dr das halt laischte, do muesch nyd guet gschäfte, do vermehrt sich s'Gäld ganz elai :rolleyes:

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

[quote="Blaue Tomate"]Transferpolitik vom FCB, wo's erst möglich macht, dass dä Skandal kurz vor Spielbeginn uffliegt. Gimenez im Juli verkaufe und reine Tisch mache oder spötestens aafang Wuche bekanntgä, Gimenz chunnt gar nid uff Breme, Risiko z'gross.

klar, wir wissen es ja und waren dabei, was jimmy cg und gigi alles versprochen, gesagt, oder
sonst gemeint hat???
nein, also wenn ich mich an die aussagen vom montag erinnere, oder nach dem heimspiel, dann hat , so leid es mir tut, jimmy sich als guter schauspieler
präsentiert

leider gibts noch keinen oscar dafür

Rot-Blau Pat
Erfahrener Benutzer

aQuarius hat geschrieben:hallo!
Kernfrage dieses treeeds ist ja, was uns am meisten nervt!
Das nervt mi jo so wahnsinnig!! :( :mad:

leroidebale

Beitrag von leroidebale »

A.C.A.B. hat geschrieben:DASS DR PETRIC VOR 3 JOHR E FCB SCHAL VRBRENNT HET DÄ HUESOHN!
längt das? :D
Hör emol uff mit dere Scheisse Ich khas nüm hööre!!!

Ich kumm grad us Bremen bi voll entüscht über das was passiert isch, inkl. Gimenez wo sich sämtlichi Sympathie verspielt het und gnadelos usspfyffe wird falls dä sich uf irgend ere Art und Wiies bligge loht.

Über e Petric gits nüt zdiskutiere usser sini sehr guete Leischtige in dr nöcheri Vrgangeheit.

edge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von edge »

Mätzli hat geschrieben: ...ha em Allofs si statement vor em Match uf SAT1 aagloost, wo dä pletzli ebbis faslet zem Gligg sygi dr Gimenez nid drby. ...
nach dem zitat han i numme denkt, arroganti dütschi, me isch jo öppis bessers, do muess me d gegespiler nid kenne, do isch en petric mol en "schimines"...
abr denn uf sf2 umgschalte und :eek: :eek: :eek:

Gascoigne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gascoigne »

Alles Arschlöcher!
Zitat von Gazza: "Ich mache nie Voraussagen und werde das auch niemals tun!"

Ruudie
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ruudie »

...die Bestätigung dieses bereits weitverbreiteten Vorurteils im Kopf eines Fussballfans hätte kaum noch "perverser" bestätigt werden können wie gestern.

Man stellt sich vor:

- Ein leidenschaftlicher Spieler, welcher DER Publikumsliebling schlechthin war -> "könnte mir durchaus vorstellen meine Karriere beim FCB zu beenden" etc blablabla... "Nur das Spiel am Mittwoch zählt jetzt" blablabla... "Emblemschmatzer" im letzten Spiel !!!!

- Offensiv-Verletztenliste war schon im Vorfeld dieses Spiel-des-Jahres sehr ausgeprägt... MP weg, Stereo geschwächt -> Jene die sich im offensiven Bereich als klare Schlüsselspieler erwiesen haben in den letzten Spielen. An welche dünnen Faden das ganze Abenteuer CL für einen Club wie dem FCB hängt und wie viele Umstände wirklich optimal konstelliert sein müssen, für eine eventuelle Qualifikation, sollte ja wohl allen Beteiligten äusserst klar gewesen sein ! Kommt noch dazu, dass die Ausgangslage ja wirklich vielversprechend war: Ein Unentschieden hätte gereicht, sogar eine knappe Niederlage bei vielen Toren !

- die #13 hat am Samstag mit einem Hattrick für Zuversicht gesorgt, speziell da die andere Fussballdirne-#10 ja auch als "Weg-vom-Fenster" deklariert wurde...

Wie egoistisch und geldgeil muss man eigentlich sein um so einen Entscheid fällen zu können, Stunden bevor einem so kapitalen Spiel, mit einer lukrativen Ausgangslage, das höchste Ziel des Klub-Fussballsports erreichen zu können ?! Dies im Bewusstsein, dass man dem Verein (wo man über Jahre hinweg angebliches Herzblut geschwitzt hat und DER Liebling der Massen war) das Misslingen des grössten Ziels quasi, proaktiv und aus purem Eigennutz, provoziert ?!
Wenn ich persönlich von einem Spieler des FCB Kaders einen Abgang in solchem Stil nicht erwartet hätte, dann von der #13 die sich auf der "Zielgerade" ihres Bündnisses mit dem FCB von der glücklichen Unglückszahl zur Zahl des Judas mutiert hat.

Diese Erkenntnis ist meiner Ansicht nach erheblich bitterer als sich mit dem UEFA Göpp abfinden zu müssen...

A BIG FRIGGIN SHAME ON YOU ! ..SEJA CASTIGADO DE DEUS DO FUTEBOL !!

cinyna
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cinyna »

Dasi mir damminomol s gsicht verbrönnt ha an dr Weser und s immer no brönnt wie d sau.. und das dasmer kei Sieg hän könne heime neh und das dr Jimmy e Arschloch isch...

DonCorleone
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DonCorleone »

moulegou hat geschrieben:Gimmenez und Leute, die immer noch an Petric als Projektionsfläche für alles negative im Fussball festhalten.

WORD!!!! ;)

Antworten