Trotzdem sind wir auch deswegen nicht ausgeschieden!São Paulino hat geschrieben:Aber ich möchte hier noch alle diejenigen grüssen, die sich über Petric' Verletzung gefreut haben - nun habt ihr den Salat. Gratuliere...
Gimenez vs. Petric
So siehst du es also. Der FcB konnte dagegen halten, hatte gute MöglichkeitenSão Paulino hat geschrieben:Aber ich möchte hier noch alle diejenigen grüssen, die sich über Petric' Verletzung gefreut haben - nun habt ihr den Salat. Gratuliere...
das Spiel für sich zu entscheiden.
Und so oder so würde es ein Team nicht verdienen in die CL zu kommen, wenn
sie auf einen einzigen Spieler angewiesen wären.
Ich bin dagegen gegen alles zu sein.
völlig richtigMaverick hat geschrieben:Als Petric seine "Aktion" hatte war er wohl besoffen und hatte sowieso keine Ahnung über die möglichen Konsequenzen seines Handelns. Gimenez war bei klarem Verstand und kannte die Konsequenzen, als er seinen Entscheid fällte. Deshalb würde ich Gimenez sagen. Trotzdem sind wir gegen Bremen nicht deswegen ausgeschieden.
was mich an der ganzen sache stört sind aussagen im radio wie am mittwoch ist das wichtigste spiel, ich verhalte mich immer professionell etc.
nur dann hätte er sich auch ohne zu wissen ob om im uefa cup spielt, entscheiden müssen für om und gegen basel, und nicht erst heute, und das ist wohl das unprofessionellste was man machen kann

-
- Erfahrener Benutzer
petric hat auf seine art unseren fcb beleidigt und in den dreck gezogen
aber bedenkt:
gimenez hat der mannschaft DIREKT und WISSENTLICH geschadet, ZUVOR dem fcb sein herz versprochen und DANACH sich selbst und den fcb sowohl beleidigt, als auch in den dreck gezogen
unentschuldbar... hinter jedem vergangenen torjubel von jimmy klebt der gestank des heuchlers... dann noch lieber einen wie baykal, der bekennt, der fcb sei seine durchgangsstation.
lieber fussballgott, bitte gib uns basel-marseille in der uefa-cup gruppenphase. und lass den jimmy auf der ersatzbank oder seine bälle wie ein flipperkasten elendiglich verstolpern!
aber bedenkt:
gimenez hat der mannschaft DIREKT und WISSENTLICH geschadet, ZUVOR dem fcb sein herz versprochen und DANACH sich selbst und den fcb sowohl beleidigt, als auch in den dreck gezogen
unentschuldbar... hinter jedem vergangenen torjubel von jimmy klebt der gestank des heuchlers... dann noch lieber einen wie baykal, der bekennt, der fcb sei seine durchgangsstation.
lieber fussballgott, bitte gib uns basel-marseille in der uefa-cup gruppenphase. und lass den jimmy auf der ersatzbank oder seine bälle wie ein flipperkasten elendiglich verstolpern!
Bitte nid.. ich gseh scho, wie er s'Wappe vo Marseille küsst und sis Liebli abzieht... ich glaub, denne würd mir ändgültig s'Härz bracheJohnFranklin hat geschrieben:petric hat auf seine art unseren fcb beleidigt und in den dreck gezogen
aber bedenkt:

Gimenezazoui hat geschrieben:Was mues ich abstimme, wenn ich dr Petric nidd schlimm find, dr Gimenez für mi jedoch e Lump isch?
Will wenn de meinsch, dr Petric heg nüd gmacht, dr Gimenez scho, denn isch das au schlimmer - mit Betonig uff em Komparativ
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
das wärde d Marseillanerinne jetzt denne au vermehrt bruuche...azoui hat geschrieben:, mit Betonig uff e Preservativ.
(
Yep, genau so wollte ich das auch sagen. Nur das Petrics' Sache als Nebensächlich abgehakt werden kann, im Gegenteil zu den anderen....Gonzo hat geschrieben:- zuerst Karl Odermatt
- dann Hakan Yakin und Marco Streller
- dann Mladen Petric
- dann Benjamin Huggel
- und jetzt Christian Gimenez
vielleicht begreift es jetzt dann auch der letzte hier, dass es sowas wie Charakterstärke und bedingungslose Liebe zu EINEM Verein im Profifussball nicht mehr gibt... Gimenez hat während seinen Jahren hier Tolles geleistet und immer für die Rotblauen gekämpft bis zum umfallen. Das hat nichts mit Identifikation oder Leidenschaft zu tun, sondern schlicht mit Professionalität - und für die danke ich ihm!
schade ihn so zu verlieren![]()
Dazu will ich mich endlich mal äussern, dass andere "richtige Basler" genau das selbe getan hätten, auch euer aller gelieber Cecca, nur hat er nie ein so tolles Angebot bekommen, da er einfach dieses Können nie besass. Jeder der ein bisschen Hirn hat un wo anders mind. das doppelte verdienen kann, ist blöd wenn mans nicht tut. Und Jimmy hat m.A. genug für den FCB getan, klar, gerne mehr, aber was will man tun ausser vorwärts zu schauen?
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
muss es auch nicht, bei Petric wird sich die Forumsgemeinschaft eh nie einig werden. Mich nimmt nur die Relation wunder...könig hat geschrieben:keine frage, gimenez hat petric meilenweit überholt!!!!
das soll petric' schweinerei aber keinesfalls runterspielen!!!
Relation:Rankhof hat geschrieben:muss es auch nicht, bei Petric wird sich die Forumsgemeinschaft eh nie einig werden. Mich nimmt nur die Relation wunder...
Petric: GC(!!)schwein, das übel provoziert hat!
Gimenez: Ein eigener Mann, der uns verraten hat!! Schlimmer gehts nicht mehr...Höchstens wenn er morgen noch einen Schal anzündet
denke ich eigentlich auchtilly hat geschrieben:rankhof, ich dachte du wärst schon erwachsen?
bitte schliessen.
erstens kann ich aber nicht schliessen (nur löschen) und zweitens sehe ich keinen Grund dazu
Ihr händ si eifach nümm alli... e Spieler wo dr Ruef vomene europ. grössi folgt und das in Absporch mit Verein, Trainer und Verein isch s'normalschte vo de wält... ihr wüsset eifach nümm was mache um die Flusche vom MP schönz'rede... schämmet euch scho vergässe wasr alles für uns gmacht het??? Hei mir sinn dr FCB und das isch d'Schwizz, vergässet das nie, Spieler wärde do IMMER goh wenn e Aagebott vommene Grosse kunnt und dr Jimmy mit sim Alter isch nid in dr Laag gross wählerisch z'sii oder no lang z'warte....
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
siehste rankhof, jetzt rollt die lawine...rotoloso hat geschrieben:Ihr händ si eifach nümm alli... e Spieler wo dr Ruef vomene europ. grössi folgt und das in Absporch mit Verein, Trainer und Verein isch s'normalschte vo de wält... ihr wüsset eifach nümm was mache um die Flusche vom MP schönz'rede... schämmet euch scho vergässe wasr alles für uns gmacht het??? Hei mir sinn dr FCB und das isch d'Schwizz, vergässet das nie, Spieler wärde do IMMER goh wenn e Aagebott vommene Grosse kunnt und dr Jimmy mit sim Alter isch nid in dr Laag gross wählerisch z'sii oder no lang z'warte....
nur du kannst sie noch aufhalten.
du bist unser held.
wir glauben an dich.
1. Gimenez wurde dafür bezahlt, Tore zu schiessen > ES IST SEIN J O B !rotoloso hat geschrieben:Ihr händ si eifach nümm alli... e Spieler wo dr Ruef vomene europ. grössi folgt und das in Absporch mit Verein, Trainer und Verein isch s'normalschte vo de wält... ihr wüsset eifach nümm was mache um die Flusche vom MP schönz'rede... schämmet euch scho vergässe wasr alles für uns gmacht het??? Hei mir sinn dr FCB und das isch d'Schwizz, vergässet das nie, Spieler wärde do IMMER goh wenn e Aagebott vommene Grosse kunnt und dr Jimmy mit sim Alter isch nid in dr Laag gross wählerisch z'sii oder no lang z'warte....
2. Jeder folgt dem Geld, ist klar.
3. Aber auch dann, gibt es anständige Arten und unanständige Arten.
4. Gimenez hat durch sein Verhalten den Club geschädigt - und wer "meinen" Club mit Füssen tritt, für den empfinde ich nichts mehr Gutes
5. Gimenez hat, als er in den letzten Tagen sagte, er habe nur den FCB und die CL im Kopf, öffentlich alle angelogen - wissentlich und wollentlich.
Dagegen hat Petric, als er Spieler einer anderen Mannschaft war, einen Schal angezündet. Damit hat er die Gefühle vieler Fans verletzt. Aber er hat dem Club nicht geschadet und er hat auch nicht gelogen.
Und wieviel er sportlich wert ist, da kann man sich auch streiten. Klar wird er nie soviele Tore wie Gimenez schiessen, aber nicht jeder Stürmer muss ein Topscorer sein um wichtig zu sein...
Ich finde Petrics Aktionen nicht gerade gelungen, kanns aber tolerieren. Das von Gimenez nicht. Und für mich haben beide die Fans beleidigt, Gimenez auch noch den Club. Nach meiner Logik muss man, wenn man gegen Petric ist, nun auch noch umsomehr gegen Gimenez sein.
Aber es gibt da halt auch andere Meinungen - und ich finde das interessant.
ich muss dich enttäuschentilly hat geschrieben:siehste rankhof, jetzt rollt die lawine...
nur du kannst sie noch aufhalten.
du bist unser held.
wir glauben an dich.
Ich polemisiere und diskutiere viel zu gerne als dass ich mir das entgehen lasse - es sei denn, wir verrennen uns total in gegenseitige Anfiggereien.
(und sowieso, wenn nicht ich, dann macht ein anderer einen solchen Thread auf, gibt ja bereits einen 2.

ÄR-HETT-SCHO-AAFANGS-SAISON-UM-ERLAUBNISS-BÄTTE!!!Rankhof hat geschrieben: 4. Gimenez hat durch sein Verhalten den Club geschädigt - und wer "meinen" Club mit Füssen tritt, für den empfinde ich nichts mehr Gutes
5. Gimenez hat, als er in den letzten Tagen sagte, er habe nur den FCB und die CL im Kopf, öffentlich alle angelogen - wissentlich und wollentlich.
ÄR-HETT-DIE-ERLAUBNISS-VOM-FCB-UND-VOM-GROSS-BEKO!!!
Problem wo?????
Sorry Rotoloso, aber do übersehsch au einiges. Wurum het dr Gimenez am Mändig no gseit, dass hüt e wichtigs spiel isch und är sich isetze will? Doch nur will ebbe nonig klar gsi isch, ob Marseille UEFA Cup spielt oder nid.
Dass är will go isch ok. Dass är goht, isch au ok. Aber WIE är goht, isch ebbe nid ok. Aer het e laufende Vertrag, wo AER unterschriebe het. Und für mi isch es halt immer no so, dass e Vertrag eigentlich sött erfüllt wärde. Will me dä vorher bräche, denn sött me erscht rächt grössi zeige und nid no ihm alte Verein schade.
Du findisch es isch normal, dass e Spieler dr Verein wächslet, wenn's e sportlichi Steigerig isch. Du findisch au, weme Leischtig brocht het, denn het me's verdient, dass me Nochsicht het. Du findisch, was dr Jimmy hütt gmacht het isch ok, will är uns jo au scho viel brocht het.
Denn muesch aber konsequänt si! Wenn wirklich d'Leischtig es möglicht macht, über e Ussrutscher ewäg z'luege, denn muesch irgendwenn au im MP verzeihe. Au är het dr Verein gwächslet, wo's sportlich interessant gsi isch. Nur het är sie "Fähler" scho vorhär, und nid nach dr Leischtig gmacht. Und wenn Du zumindescht igseh kasch, dass dr MP zletscht im uffwärtstrend gsi isch, denn miesstisch d'Grössi ha, nach ere guete Saison emol anez'stoh, und die Sach z'vergässe. Denn sunscht mässisch mit unterschiedliche Elle!!!
Was dr MP gmacht het, isch e Kurzschluss-Dummheit gsi. Dr Jimmy het uns hüt alli ganz geplant verarscht. Aer het no am Mändig uns in's Gsicht gloge. Und sorry, das isch für mi e RIESE unterschied.
Dass är will go isch ok. Dass är goht, isch au ok. Aber WIE är goht, isch ebbe nid ok. Aer het e laufende Vertrag, wo AER unterschriebe het. Und für mi isch es halt immer no so, dass e Vertrag eigentlich sött erfüllt wärde. Will me dä vorher bräche, denn sött me erscht rächt grössi zeige und nid no ihm alte Verein schade.
Du findisch es isch normal, dass e Spieler dr Verein wächslet, wenn's e sportlichi Steigerig isch. Du findisch au, weme Leischtig brocht het, denn het me's verdient, dass me Nochsicht het. Du findisch, was dr Jimmy hütt gmacht het isch ok, will är uns jo au scho viel brocht het.
Denn muesch aber konsequänt si! Wenn wirklich d'Leischtig es möglicht macht, über e Ussrutscher ewäg z'luege, denn muesch irgendwenn au im MP verzeihe. Au är het dr Verein gwächslet, wo's sportlich interessant gsi isch. Nur het är sie "Fähler" scho vorhär, und nid nach dr Leischtig gmacht. Und wenn Du zumindescht igseh kasch, dass dr MP zletscht im uffwärtstrend gsi isch, denn miesstisch d'Grössi ha, nach ere guete Saison emol anez'stoh, und die Sach z'vergässe. Denn sunscht mässisch mit unterschiedliche Elle!!!
Was dr MP gmacht het, isch e Kurzschluss-Dummheit gsi. Dr Jimmy het uns hüt alli ganz geplant verarscht. Aer het no am Mändig uns in's Gsicht gloge. Und sorry, das isch für mi e RIESE unterschied.
er hat Anfangs Saison noch öffentlich (in einem anderen Thread ist ein Interview von Anfang August) behauptet, er konzentriere sich allein auf den FCB und wolle mit dem FCB in die CL kommenrotoloso hat geschrieben:ÄR-HETT-SCHO-AAFANGS-SAISON-UM-ERLAUBNISS-BÄTTE!!!
ÄR-HETT-DIE-ERLAUBNISS-VOM-FCB-UND-VOM-GROSS-BEKO!!!
Problem wo?????
Da Problem! (unter anderem)
aber, da gehe ich mit dir einig, war es zumindest für die Clubleitung nicht so überraschend, wie es noch vor kurzem den Anschein machte. Ändert aber meine Meinung nicht.
meine Meinung, nur besser formuliert; merci.Eugen hat geschrieben:Sorry Rotoloso, aber do übersehsch au einiges. Wurum het dr Gimenez am Mändig no gseit, dass hüt e wichtigs spiel isch und är sich isetze will? Doch nur will ebbe nonig klar gsi isch, ob Marseille UEFA Cup spielt oder nid.
Dr FCB weisses (lutt Gross uff Sat1) sytt Aafangs saison, wieso dass sie das bis jetzt nid mitteilt hänn weiss i nid, villicht kasch uns du uffkläre... i bi jo au nid in Basel ha vo däm interview nütt gwüsst...Eugen hat geschrieben:Sorry Rotoloso, aber do übersehsch au einiges. Wurum het dr Gimenez am Mändig no gseit, dass hüt e wichtigs spiel isch und är sich isetze will? Doch nur will ebbe nonig klar gsi isch, ob Marseille UEFA Cup spielt oder nid.
Är hett dä Vertrag im Gegesyttigi Iiverständniss uffglöst das isch mineswüssens nütt schlimms, schlimm isch das uns dr FCB bis hütt nüt gseit het...Eugen hat geschrieben: Dass är will go isch ok. Dass är goht, isch au ok. Aber WIE är goht, isch ebbe nid ok. Aer het e laufende Vertrag, wo AER unterschriebe het. Und für mi isch es halt immer no so, dass e Vertrag eigentlich sött erfüllt wärde. Will me dä vorher bräche, denn sött me erscht rächt grössi zeige und nid no ihm alte Verein schade.
Momäääänt... dr Jimmy het Johrelang bluet gspuckt für dr FCB und jetzt hetr sich erlaubt zu OM z'wäggsle... i find das schad für uns willmr uf unsere "richtige" topscorer verzichte müenn aber unfair nid. Dr MP hett uf UNS ALLI (JÄ AU UFF DI) gschisse bevor är nidemol e finger bewegt hett für dr FCB, dorum hetrs sich nidemol verdient dä shirt aaz'zieh und je meh är das macht desto schlimmer wirds... PETRIC RAUS SOFORT!Eugen hat geschrieben:Du findisch es isch normal, dass e Spieler dr Verein wächslet, wenn's e sportlichi Steigerig isch. Du findisch au, weme Leischtig brocht het, denn het me's verdient, dass me Nochsicht het. Du findisch, was dr Jimmy hütt gmacht het isch ok, will är uns jo au scho viel brocht het.
Also i ka nütt behaupte und nütt abstritte i ka numme sage dass dr Gross gseit hett das är und dr FCB scho sytt Aafang Saison informiert sinn, wieso mir das erscht jetzt erfahre... wie gseit... do kasch du villicht wytterhälfe...Eugen hat geschrieben:Was dr MP gmacht het, isch e Kurzschluss-Dummheit gsi. Dr Jimmy het uns hüt alli ganz geplant verarscht. Aer het no am Mändig uns in's Gsicht gloge. Und sorry, das isch für mi e RIESE unterschied.
Weisch rotoloso, mänggmol muesch eifach mol richtig zuelose. Was me sit afangs saison weiss, isch dass dr Jimmy wäg will. Wohi, isch nid klar gsi. Me het jo au vo Arabie gredet.
Im Interview am Mändig het me dr Jimmy gfrogt, was mit em Grücht über Marseille isch. Und är het gseit "Das isch im Momänt egal. Ich konzentrier mi uff dr Match vom Mittwuch und will mit Basel in d'CL".
Isch jo au logisch. Zu däm Zitpunkt het me nonig gwüsst, ob Marseille in UEFA Cup chunnt, oder nid. Also het dr Gimenez dr Ball bewusst tief ghalte. Am Zischtig zobe schafft Marseille dr Izug in dr' UEFA Cup und offeriert e neue Vertrag, aber mit dr Klausle, dass är hüt nid dörf spiele. Und das het är gmacht. Und nur är, het dä Entscheid troffe.
Glaubsch Du ehrlich, dass dr FCB dr Jimmy mit uff Werder gnoh hät, und bis 1 Std. vor Spielbeginn wartet um denn bekannt z'gäh, dass är nid spielt? Hesch Du ehrlich s'Gfühl, sie wüsse sit Afangs Saison dass är goht und informiere genau hütt 60 Min vor Apfiff???
Und sorry, dr MP het mi nid beleidigt. Aer isch bi GC gsi und die erwarte s'gliech vome Spieler, wie ich. Nämlich dass är sich während dr Zit, wo dr Vertrag lauft, 100% für e Verein isetzt. Und genau das het är gmacht. Und wie dr Beni cha über GC härzieh het är halt e Schal verbrennt. Wie schomol gseit, für mi isch das e Kurzschluss handlig gsi. Mit em Wächsel zu Basel erwart ich vo ihm, dass er 100% für Basel stoht und sich isetzt. Und mir isch eifach egal, ob är vor 3 oder 15 Johr emol über Basel härzoge het. S'Bispiel Jimmy zeigt, dass Fuessballer hüt eifach nur Agstellti sin. Si sinn loyal, solang d'Kohle do isch, und dr Räscht isch ihne Wurscht.
Aber ich weiss, dass ich di nid überzüge ka. Du gohsch voll in dr Rolle vom Petric Hasser uff. Do ka me logischerwies au nümm so eifach usse. Aer hätt hüt chönne spiele und 3 gool mache und Du würdsch ihn no hasse. Schad für mi isch nur, dass Du dodrzue e lächerlichi Tat duesch uffespiele. Ich ka nur für Di hoffe, dass Du nie in dim Läbe emol e Saich machsch. Sunscht kasch Dir sälber jo au nie me vergäh....
Im Interview am Mändig het me dr Jimmy gfrogt, was mit em Grücht über Marseille isch. Und är het gseit "Das isch im Momänt egal. Ich konzentrier mi uff dr Match vom Mittwuch und will mit Basel in d'CL".
Isch jo au logisch. Zu däm Zitpunkt het me nonig gwüsst, ob Marseille in UEFA Cup chunnt, oder nid. Also het dr Gimenez dr Ball bewusst tief ghalte. Am Zischtig zobe schafft Marseille dr Izug in dr' UEFA Cup und offeriert e neue Vertrag, aber mit dr Klausle, dass är hüt nid dörf spiele. Und das het är gmacht. Und nur är, het dä Entscheid troffe.
Glaubsch Du ehrlich, dass dr FCB dr Jimmy mit uff Werder gnoh hät, und bis 1 Std. vor Spielbeginn wartet um denn bekannt z'gäh, dass är nid spielt? Hesch Du ehrlich s'Gfühl, sie wüsse sit Afangs Saison dass är goht und informiere genau hütt 60 Min vor Apfiff???
Und sorry, dr MP het mi nid beleidigt. Aer isch bi GC gsi und die erwarte s'gliech vome Spieler, wie ich. Nämlich dass är sich während dr Zit, wo dr Vertrag lauft, 100% für e Verein isetzt. Und genau das het är gmacht. Und wie dr Beni cha über GC härzieh het är halt e Schal verbrennt. Wie schomol gseit, für mi isch das e Kurzschluss handlig gsi. Mit em Wächsel zu Basel erwart ich vo ihm, dass er 100% für Basel stoht und sich isetzt. Und mir isch eifach egal, ob är vor 3 oder 15 Johr emol über Basel härzoge het. S'Bispiel Jimmy zeigt, dass Fuessballer hüt eifach nur Agstellti sin. Si sinn loyal, solang d'Kohle do isch, und dr Räscht isch ihne Wurscht.
Aber ich weiss, dass ich di nid überzüge ka. Du gohsch voll in dr Rolle vom Petric Hasser uff. Do ka me logischerwies au nümm so eifach usse. Aer hätt hüt chönne spiele und 3 gool mache und Du würdsch ihn no hasse. Schad für mi isch nur, dass Du dodrzue e lächerlichi Tat duesch uffespiele. Ich ka nur für Di hoffe, dass Du nie in dim Läbe emol e Saich machsch. Sunscht kasch Dir sälber jo au nie me vergäh....
Wieso hettr denn in Basel gege Werder nid gspielt (lutt Gross will dr FCB ihm scho elaubt ka het zu OM z'wäggsle, wenn dr CG liegt... denn sorry, meh als sini Ussag glaube han i au nid gmacht)
Lueg i bi nid wirklich alt, bi 28 aber au ich ha scho mi einte oder andere Säich gmacht und au scho zimmli defitg aber wenn i wirklich dr Meinig gse bi das i e Säich gmacht ha denn han i mi nid nach 1 Johr entschuldigt und au denne het die anderi sytte entschiede ob mi vergeh oder nid... i ka mi entschuldige (und zwar denn wenn mir mi Säich bewusst wird, nid wenn i dr Stutz wott...) aber i muess au akzeptiere das me mi nid vergeh will, s'Läbe isch eso...Eugen hat geschrieben: Ich ka nur für Di hoffe, dass Du nie in dim Läbe emol e Saich machsch. Sunscht kasch Dir sälber jo au nie me vergäh....
Das isch richtig. Und genau das het dr MP gmacht. Dr Entscheid, ihm z'vergäh, liegt ganz ellai bi uns. Mir könne äntwäder:rotoloso hat geschrieben:Wieso hettr denn in Basel gege Werder nid gspielt (lutt Gross will dr FCB ihm scho elaubt ka het zu OM z'wäggsle, wenn dr CG liegt... denn sorry, meh als sini Ussag glaube han i au nid gmacht)
Lueg i bi nid wirklich alt, bi 28 aber au ich ha scho mi einte oder andere Säich gmacht und au scho zimmli defitg aber wenn i wirklich dr Meinig gse bi das i e Säich gmacht ha denn han i mi nid nach 1 Johr entschuldigt und au denne het die anderi sytte entschiede ob mi vergeh oder nid... i ka mi entschuldige (und zwar denn wenn mir mi Säich bewusst wird, nid wenn i dr Stutz wott...) aber i muess au akzeptiere das me mi nid vergeh will, s'Läbe isch eso...
a) trötzele und sage, ich vergib ihm NIE
oder
b) Grössi zeige, und sage "ok, schwamm drüber"
Aer sälber het's nümm in dr Hand. Für mi isch's aber ganz eifach: Wenn Du di für A entscheidisch, denn bisch Du nid besser wie är, im Gegeteil. Du KOENNTISCH Grössi zeige, verzichtisch aber ganz bewusst druff. Das kenn ich sunscht nur uss em Kindergarte.
Ich persönlich ha ihm vergäh. Ich weiss, dass är sich dr Tragwieti ganz eifach nid bewusst gsi isch. Und dass är denn dr Muet nid gha het, sich z'entschuldige, überrascht mi au nid wirklich. Wenn ich e Saich mach und mein, es isch nid so schlimm gsi, mach ich's vermuetlich au nid.
Schlussändlich muesch Du Di Entscheid ob Du d'Grössi hesch, eme andere z'verzeihe oder nid. Aber das het scho lang nüt me mit dere Tat z'tue. Spöteschtens sit hüt isch wohl allne klar, dass Fuessballer nur Gäld wänn.
I hätt ihn vergeh (nid gärn ka, aber vergäh) wennr 1,2 Täg oder au 1 Wuche noch sini aktion immene interview gseit het "Jo das mitm FCB Schal han i nid so ärnscht gmeint, es isch halt e bitz Alk gflosse und d'FCB Fans könne das sicher verstoh und vergeh" oder irgend eso öbbis... aber nid wennr sich nach Vertragsunterzeichnig entschuldigt (und spontan isch das au nid gse, kas nid behaupte will i nid debi gse bi aber i bi zu 99% sicher das ihm das öbber vom FCB nochegleggt het)Eugen hat geschrieben:Das isch richtig. Und genau das het dr MP gmacht. Dr Entscheid, ihm z'vergäh, liegt ganz ellai bi uns. Mir könne äntwäder:
a) trötzele und sage, ich vergib ihm NIE
oder
b) Grössi zeige, und sage "ok, schwamm drüber"
Aer sälber het's nümm in dr Hand. Für mi isch's aber ganz eifach: Wenn Du di für A entscheidisch, denn bisch Du nid besser wie är, im Gegeteil. Du KOENNTISCH Grössi zeige, verzichtisch aber ganz bewusst druff. Das kenn ich sunscht nur uss em Kindergarte.
Ich persönlich ha ihm vergäh. Ich weiss, dass är sich dr Tragwieti ganz eifach nid bewusst gsi isch. Und dass är denn dr Muet nid gha het, sich z'entschuldige, überrascht mi au nid wirklich. Wenn ich e Saich mach und mein, es isch nid so schlimm gsi, mach ich's vermuetlich au nid.
Schlussändlich muesch Du Di Entscheid ob Du d'Grössi hesch, eme andere z'verzeihe oder nid. Aber das het scho lang nüt me mit dere Tat z'tue. Spöteschtens sit hüt isch wohl allne klar, dass Fuessballer nur Gäld wänn.