Glückliche Gewinner
An einem Quiz, an der Ferienmesse. Wochenende für 2 Personen in Madrid.
Ich bin am Telebasel Stand vorbeigelatscht. Da hörte ich die TV-Tussi auf der Bühne verzweifelt rufen: "Weiss wirklich niemand, welcher Fluss durch Bordeaux fliesst? Ich im vorbeigehen: "Garonne". "Kommen sie rauf. Sie sind im Final"
Ich dachte, mich knutscht ein Elch.
Ich bin am Telebasel Stand vorbeigelatscht. Da hörte ich die TV-Tussi auf der Bühne verzweifelt rufen: "Weiss wirklich niemand, welcher Fluss durch Bordeaux fliesst? Ich im vorbeigehen: "Garonne". "Kommen sie rauf. Sie sind im Final"
Ich dachte, mich knutscht ein Elch.
---------------------------
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
[quote="Mayor"]Eigentlig find ych d Musik nidd de Hammer und au die meischte Moderatore (bi-n-ych froh isch de M. Bachmann ändlig wäg...) hän kai Qualität.
Aber de Radio lauft bi mir eh nur im Hintergrund und als Stadtbasler fühl ych mi irgendwie "verpflichtet" dä Sänder z loose... ]
Uäh, nai......schregglige Sänder
Du weisch aber scho das Basilisk dr Tamedia-Gruppe ghört.....sprich de Zirücher?!?
Aber de Radio lauft bi mir eh nur im Hintergrund und als Stadtbasler fühl ych mi irgendwie "verpflichtet" dä Sänder z loose... ]
Uäh, nai......schregglige Sänder

Du weisch aber scho das Basilisk dr Tamedia-Gruppe ghört.....sprich de Zirücher?!?
[quote="mimpfeli"]Uäh, nai......schregglige Sänder ]
Scheisse! Y ha das eso schön verdrängt und Du erinnerisch mi widr dra...
Irgendwie ha-n-y s Gfühl, dass ych do am meischte uffem Laufende bi, was in de Region lauft, obwohl Basel1 in Bezug uff das wohrschinlich au nidd schlächt isch!?
Aber immerhin ha-n-y dank em Basilisk jo e paar nätti Pryysli könne abstaube!
Scheisse! Y ha das eso schön verdrängt und Du erinnerisch mi widr dra...

Irgendwie ha-n-y s Gfühl, dass ych do am meischte uffem Laufende bi, was in de Region lauft, obwohl Basel1 in Bezug uff das wohrschinlich au nidd schlächt isch!?
Aber immerhin ha-n-y dank em Basilisk jo e paar nätti Pryysli könne abstaube!
vor zig joore hets doch die sändig minigame gäh (d lösli wo am kiosk hesch könne kaufe und wenn glück ka hesch, im tv das käfergame mitmache)...jo dört ha ich e laserdrucker gwunne...bis jetzt dr gröschti gwünn gsi, aber immerhin...
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
-
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
kenn eine, wo dert schiinbar regelmässig gwinnt, allerdings minere Meinig noch alles so Plunder wie Fürazünder, Aschebächer etc.Mendez hat geschrieben:Het eine mol öppis bi der 90 Sec-promotion vo Marlboro gwunne?
Es git jo schiinbar 24800 priise z'gwünne. Ich ha bis jetzt scho sicher über 150 codes iigäh, kei einzige gwünn drunter! Isch doch schwul so öppis!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
die coolschte sache woni gwunne ha sind e handy, 4 fcb-tix und e flugguetschin gsi und das alles innerhalb vo öbbe 2 monet 

Zerscht han y dänggt: mit Spott und Hoon
zien y iber das Zircher Stadion.
Do kennt y doch in volle Ziige schaadefraidig schwelge ...
doch iber Dummhait mool y - us Prinzip - nit emool e Helge! (Peperoni)
zien y iber das Zircher Stadion.
Do kennt y doch in volle Ziige schaadefraidig schwelge ...
doch iber Dummhait mool y - us Prinzip - nit emool e Helge! (Peperoni)
-
- Benutzer
- schniposa
- Erfahrener Benutzer
benimm dich dann anständig, gelle. und lass die dh zuhause. die mögen das nicht. ebenfalls keine süssen düfte und immer sitzen bleiben.Schwalbenkönig hat geschrieben:ha für dä samschtig zwei VIP Lounge tickets gunne....herrlich für eimol mol go esse und trinke. schiins am 6i muessi scho dört si will cüplischlürfer denn afönge konsumiere![]()

viel spass

Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
ja, ich bin huber!
[quote="schniposa"]benimm dich dann anständig, gelle. und lass die dh zuhause. die mögen das nicht. ebenfalls keine süssen düfte und immer sitzen bleiben.
viel spass ]
Wie recht Du hast!
VIP-Loge ist gar nicht witzig! War 1x da und das hat auch gereicht. Obwohl....ich denke nicht dass die mich da oben so schnell wieder sehen wollen.....

viel spass ]
Wie recht Du hast!
VIP-Loge ist gar nicht witzig! War 1x da und das hat auch gereicht. Obwohl....ich denke nicht dass die mich da oben so schnell wieder sehen wollen.....

-
- Benutzer
-
- Benutzer
oh chum jetz so schlimm isch das sicher nid! weisch du zuefällig öb dä dört au voruse chasch während em spiel oder bisch dört 90 minute hinter dr schiebe gfange....??mimpfeli hat geschrieben:Wie recht Du hast!
VIP-Loge ist gar nicht witzig! War 1x da und das hat auch gereicht. Obwohl....ich denke nicht dass die mich da oben so schnell wieder sehen wollen.....![]()
![]()
Glaub mir, es isch nitt übertryybe!Schwalbenkönig hat geschrieben:oh chum jetz so schlimm isch das sicher nid! weisch du zuefällig öb dä dört au voruse chasch während em spiel oder bisch dört 90 minute hinter dr schiebe gfange....??
Also wenn Du ganz obe bisch, wo minere Meinig noch d'VIP-Lounge isch, denn kasch nitt use.
Use kasch nur wenn in dr Lexus-Lounge bisch....die wo me au d'Sitzplätz seht.
Und dört isch es scho eländ.....stand jo nie uff bimene Goal oder Foul und schrei um gotteswille dr Schiri nitt a....(

BTW: e dh isch e Doppelhalter.....
-
- Benutzer
oh verdammt.....ich bi ebä ganz obä...mimpfeli hat geschrieben:Glaub mir, es isch nitt übertryybe!
Also wenn Du ganz obe bisch, wo minere Meinig noch d'VIP-Lounge isch, denn kasch nitt use.
Use kasch nur wenn in dr Lexus-Lounge bisch....die wo me au d'Sitzplätz seht.
Und dört isch es scho eländ.....stand jo nie uff bimene Goal oder Foul und schrei um gotteswille dr Schiri nitt a....()
BTW: e dh isch e Doppelhalter.....

-
- Benutzer
- schniposa
- Erfahrener Benutzer
@schwalbenkönig
denke daran, du bist einzigartig und dein verhalten hast du gegenüber niemandem zu rechtfertigen. also sauf und friss soviel du kannst - aber noch genau so viel, dass du dich noch in der kontrolle hast, bevor du gigi oeri das "du" andrehst oder auf die untere reihe reierst!!!
wir erwarten bericht spätestens am sonntag in diesem forum
danke im voraus
denke daran, du bist einzigartig und dein verhalten hast du gegenüber niemandem zu rechtfertigen. also sauf und friss soviel du kannst - aber noch genau so viel, dass du dich noch in der kontrolle hast, bevor du gigi oeri das "du" andrehst oder auf die untere reihe reierst!!!
wir erwarten bericht spätestens am sonntag in diesem forum
danke im voraus
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.
ja, ich bin huber!
ja, ich bin huber!
- schniposa
- Erfahrener Benutzer
ich weiss, ich sitze ja da obenmimpfeli hat geschrieben:Wie recht Du hast!
VIP-Loge ist gar nicht witzig! War 1x da und das hat auch gereicht. Obwohl....ich denke nicht dass die mich da oben so schnell wieder sehen wollen.....![]()
![]()

ja, ich bin huber!
ja, ich bin huber!
Isch scho no rächt nätt. Aber während em Spiel gitt's (mMn) kei Food, nur vorher und während dr Pause. z'Tringge kasch immer holeSchwalbenkönig hat geschrieben:do fallt mir grad öbis y....wie isch s'esse und trinke dört?? grossi uswahl und so viel dä willsch??
Aber achtung:
Wenn's Buffet eröffnet wird, muesch seggle und am beschte no 'Banzai' riefe.....

-
- Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
ha mol e ballonfahrt für zwei Persone gwunne.. isch geil gsi..
und e guetschin vom Fielmann für 300.-
und eimol, e paar johr här hanis e Wettbewärb gmacht wome het könne e Harley gwinne.. ich hät gwunne, hanen aber nid bekoh will ich nid 18 gsi bin.. und denn hän si mi disqualifiziert.. ha halt eifach Wettbewerb usgfüllt.. naja.. z lang her um sich z ärgere..
und e guetschin vom Fielmann für 300.-
und eimol, e paar johr här hanis e Wettbewärb gmacht wome het könne e Harley gwinne.. ich hät gwunne, hanen aber nid bekoh will ich nid 18 gsi bin.. und denn hän si mi disqualifiziert.. ha halt eifach Wettbewerb usgfüllt.. naja.. z lang her um sich z ärgere..
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Ou, mi absolute Hauptgwinn hätti um e Hoor vergässe.
Bi dr Tombola am Grümpeli vom FC Buchs hani mor e Douchemitteli mit Algeextragt gwunne. Dasch e ganze digge Gwinn gsi, wells eso gruusig gsi isch, as i mi den au no um d Entsorgig ha miesse kimmere
Bi dr Tombola am Grümpeli vom FC Buchs hani mor e Douchemitteli mit Algeextragt gwunne. Dasch e ganze digge Gwinn gsi, wells eso gruusig gsi isch, as i mi den au no um d Entsorgig ha miesse kimmere
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer