Delémont und Alban: Leben die noch?
- gruusigeSiech
- Erfahrener Benutzer
Delémont und Alban: Leben die noch?
Wer kann sich noch an die Kultfans Delémont und Alban zu Joggeli- und Schütze-Zeiten erinnern? Leben die noch? Wer hat Bilder von den beiden oder kann Anekdoten posten?
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Alban im Herbst zuletzt gesehen, Delémont an jedem Spiel.
Alban-Thread ist im alten Forum zu finden, da hats sicher viele Geschicht'n drin
Alban-Thread ist im alten Forum zu finden, da hats sicher viele Geschicht'n drin

[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
Dr Delémont isch vor ungefähr 2 joohr vom Hardturm bis zum Bahnhof näbem Drämli härgsegglet.gruusigeSiech hat geschrieben:Wer kann sich noch an die Kultfans Delémont und Alban zu Joggeli- und Schütze-Zeiten erinnern? Leben die noch? Wer hat Bilder von den beiden oder kann Anekdoten posten?

- laola......
- Neuer Benutzer
Aber zu ihm passt er irgendwie... Ist übrigens Mitglied im Fanclub St. Jakob...Mätzli hat geschrieben:Delémont steht fast jeden Match links vom Olympiator mit diesem (nach meinem Geschmack) grässlichen Poncho.
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
-
- Erfahrener Benutzer
old school
yep, ha dr alban au im dez. am ehc match (glaub gege sierre) gseh. het guet abgfluecht (wie immer
). dr delemont han i im joggeli mitti 90er s'letschtmol gseh.

hmm
[quote="ketzer"]yep, ha dr alban au im dez. am ehc match (glaub gege sierre) gseh. het guet abgfluecht (wie immer ]
jo dr alban läbt scho no und das het mi erschtuunt. wo ich im donnerbaum in'd schuel bi, isch'r amigs dört ufftaucht und mir als jüngling isch das nit so geheuer gsi ;-)
jo dr alban läbt scho no und das het mi erschtuunt. wo ich im donnerbaum in'd schuel bi, isch'r amigs dört ufftaucht und mir als jüngling isch das nit so geheuer gsi ;-)
-
- Erfahrener Benutzer
[quote="El Capullo"]mainsch dr Binniger mit dr lange schwarze Matte wo friehner ame bim Migros-Totomat gstande isch? Falls jo, läbtr sehr wohl no und stoht an jedem Match näb mir im D6 ]
Ach meinsch du öbe däjenig wo mi immer an Ozzy erinneret, wo ab und zue au im 100 ein goht go hebe?
Ach meinsch du öbe däjenig wo mi immer an Ozzy erinneret, wo ab und zue au im 100 ein goht go hebe?
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
bisch ame an de EHC-Mätsch mit ihm? mr sin emol alli zämme (no mitem "Diderii" und myyner Fründin) nach aim Match in d'Annie's Bar, evtl. bisch dört au drby gsy --> dört womr am Barfi fascht in d'Billetkontrolle gloffe wäre...ScoUtd hat geschrieben:Nei, das bi nid ich gsi. Muess dämfall dr Alkboy mol froge wär de bisch. Mir kenne und 100 Pro....

[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]