~ ~ ~ Champions League Express 2005 ~ ~ ~

Diskussionen rund um den FCB.
4153
Benutzer

Beitrag von 4153 »

rogerb hat geschrieben:Hallo, eigentlich sollte ein EZ dabei sein, Du kannst aber an die UBS Basel,NAB
Rheinfelden oder aufs PC-Konto einzahlen, bitte Bestätigungs/Rechnungsnummer angeben, sorry
Danke für die Info

Kein Problem werde die Einzahlung heute online begleichen.

Peetz & Greetz
4153

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

rogerb hat geschrieben:geht alles heute A-Post raus !

dini A POSCHT ISCH VERDAMMT LANGSAM ;)

Schwerverbrecher
Benutzer

Beitrag von Schwerverbrecher »

D'name vo minere "Kleigruppe" sin völlig durenand gsi und i ha däm brief miesse nocheseggle. halb so wild.
abr e guetschin, nur will sich bis zum versand vo dr rächnig no keini 300 agmoldä hän. (agnoh es git no 300)

Leutz, nid mol 300 lüt, chömmed! Bremen söll für ei dag rot/blau wärde
...:::Jimmy, unterste Schublade!!:::...

4153
Benutzer

Beitrag von 4153 »

Leutz, nid mol 300 lüt, chömmed! Bremen söll für ei dag rot/blau wärde[/QUOTE]

Ich dängg es wärde au viel mit em Car oder Individuell areise. Ich tip so uf 2'000 Basler. Oder isch das z'hoch gschätzt??

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Schätze 1000 Leute

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

hämmers doch bar yzahlt grad bi Travelpunkt, mien mirs jetzt no CHF 30 drzue zahle, wohl käumlich oder? Usserdäm wirds eh 300 Nase ha wo mitköme

PizzaBaecker
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PizzaBaecker »

chönnt dr roscheeerb nid emol uffklärig schaffe was die 30.- betrifft, wenn scho alli frooge? :D

Fünfliber
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fünfliber »

ha hüt mit ihm telefoniert...

die 30 Stutz mues mä zahlä !!!! Es wird erscht am Fritig klar si, öbs nochär ä Rückerstattig git oder nid... Aktuelli Stand: glaub 279 Amäldige oder so.

Rückerstattig wird miterä Banküberwiisig stattfinde.
So ha ich das hüt verstande...

gruess

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Fünfliber hat geschrieben:ha hüt mit ihm telefoniert...

die 30 Stutz mues mä zahlä !!!! Es wird erscht am Fritig klar si, öbs nochär ä Rückerstattig git oder nid... Aktuelli Stand: glaub 279 Amäldige oder so.

Rückerstattig wird miterä Banküberwiisig stattfinde.
So ha ich das hüt verstande...

gruess
ich zahl se wohl oder übel y. Es lüchtet mir aber nid ganz y, mer bruche no 21 Amäldige, dass wird wohl drin ligge, denn isch dr Ufwand vo dr Rückerstattig wohl vil grösser fir Travelpoint....

Bandita
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bandita »

RALE BALE hat geschrieben:ich zahl se wohl oder übel y. Es lüchtet mir aber nid ganz y, mer bruche no 21 Amäldige, dass wird wohl drin ligge, denn isch dr Ufwand vo dr Rückerstattig wohl vil grösser fir Travelpoint....
Do hesch villicht recht, aber do scho es paar izahlt hend und es paar nid, würdis glaub komplizierter wärde! Wenn alli die 30 Franke mehr iizahle, denn kunnt se au jede wieder zrugg über... :cool:
..................uff dini goal gits ä explosion
MUTTENZERKURVE ai tradition.............

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Bandita hat geschrieben:Do hesch villicht recht, aber do scho es paar izahlt hend und es paar nid, würdis glaub komplizierter wärde! Wenn alli die 30 Franke mehr iizahle, denn kunnt se au jede wieder zrugg über... :cool:
Morgen jungi Dame

Wenn ich se nid yzahle würd, denn würd ichs au nid zrugg welle ;)

Nei hanis jo gschribe, das ichs halt mach. Es wär aber sicher nid schwer däne Lüt wo scho yzahlt händ das Gäld zruggerstatte (zumindest nid schwerer als es allne zruggzerstatte).

a la prossima

rogerb
Benutzer

Beitrag von rogerb »

PizzaBaecker hat geschrieben:chönnt dr roscheeerb nid emol uffklärig schaffe was die 30.- betrifft, wenn scho alli frooge? :D
Am Freitag Abend ist Anmeldeschluss, dann werden wir sehen ob wir knapp
unter oder über 300 Anmeldungen sind. Auf jeden Fall werden wir erst nach
der Reise eine evtl. Gutschrift den Anmelder zustellen. Der Kunde kann dann
selber entscheiden ob die Gutschrift ausbezahlt haben will oder diese für die nächste Reise stehen lassen will. Gutschrift gilt dann auch für Reisen jeglicher
Art. Informiert wird während der Fahrt nach Bremen.

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

rogerb hat geschrieben:Am Freitag Abend ist Anmeldeschluss, dann werden wir sehen ob wir knapp
unter oder über 300 Anmeldungen sind. Auf jeden Fall werden wir erst nach
der Reise eine evtl. Gutschrift den Anmelder zustellen. Der Kunde kann dann
selber entscheiden ob die Gutschrift ausbezahlt haben will oder diese für die nächste Reise stehen lassen will. Gutschrift gilt dann auch für Reisen jeglicher
Art. Informiert wird während der Fahrt nach Bremen.
also denn wart ich dämfall bis am Samschtig Morge mit däne 30 Stutz yzahle und scho hesch ei Guetschrift gspart...

CHEERIO und DANGGE fir dOrganisation vo de Reis

Bandita
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bandita »

[quote="RALE BALE"]Morgen jungi Dame

Wenn ich se nid yzahle würd, denn würd ichs au nid zrugg welle ]

Junge :D du hesch mich nid verstande! Also sage mir es zahle alli die 30stutz, denn wüsst er, jetzt muess er dene 300 Stück die 30franke guetschriebe! wenn jetzt aber 75% die 30 zahlt hend, und 25% nid, denn gits vill me es kaos, wer jetzt das geld no z'guet hed, und wer nid....!
Aber easy, isch jo nid mini Arbeit.. :D

Dangge no fyr d'Organisation! Auf jetzt.....

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Bandita hat geschrieben:Junge :D du hesch mich nid verstande! Also sage mir es zahle alli die 30stutz, denn wüsst er, jetzt muess er dene 300 Stück die 30franke guetschriebe! wenn jetzt aber 75% die 30 zahlt hend, und 25% nid, denn gits vill me es kaos, wer jetzt das geld no z'guet hed, und wer nid....!
Aber easy, isch jo nid mini Arbeit.. :D

Dangge no fyr d'Organisation! Auf jetzt.....
naja mittlerwile isch me sowit dass me e simple Filter inetätsche kann bi däne lüt wo zahlt händ (au ufemene simple Excel Blättli), sprich Ufwand isch in etwa identisch. aber ich muess uf dPoscht seggle und das isch e Ufwand!

Naja egal, ich wart eifach emol bis am Sa morge und lueg öbs 300 Amäldige het oder nid

e scheens Dägli no Mädel

Bandita
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bandita »

RALE BALE hat geschrieben:naja mittlerwile isch me sowit dass me e simple Filter inetätsche kann bi däne lüt wo zahlt händ (au ufemene simple Excel Blättli), sprich Ufwand isch in etwa identisch. aber ich muess uf dPoscht seggle und das isch e Ufwand!

Naja egal, ich wart eifach emol bis am Sa morge und lueg öbs 300 Amäldige het oder nid

e scheens Dägli no Mädel
mmh, schiiinz ka me sini zahlige online mache, auf jetzt Yellownet!Nix mehr uff d'post seggle.. :cool:
Wynsch ich dir au!

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Bandita hat geschrieben:mmh, schiiinz ka me sini zahlige online mache, auf jetzt Yellownet!Nix mehr uff d'post seggle.. :cool:
Wynsch ich dir au!
ah Du seisch.... und wie wottsch denn e Bestätigung in dr Hand ha? E Uftrag kann jede mache und doch nid sGäld überwiese....

ich wart ;)

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

[quote="RALE BALE"]ah Du seisch.... und wie wottsch denn e Bestätigung in dr Hand ha? E Uftrag kann jede mache und doch nid sGäld überwiese....

ich wart ]

Wär seit denn, dass wenn du mit em Iizahligschiin aatanzisch, du dä nid sälber abgstämplet hesch? ;)
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Sun
Neuer Benutzer

knapp bei kasse

Beitrag von Sun »

kann man die kohle am dienstag loswerden oder muss zwingend vorher einbezahlt werden?

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

[quote="Goofy"]Wär seit denn, dass wenn du mit em Iizahligschiin aatanzisch, du dä nid sälber abgstämplet hesch? ]

und wär seit, wenn ichs bar zahl, dass ich das Gäld nid sälber druckt han ;)

vizekönig
Benutzer

Beitrag von vizekönig »

naja....i ha am fritig die infos bstellt..druffabe hani 2 mails becho..als bestätigung....sit denn hani aber nüt me ghört....sött nid e rächnig in d r poscht si wenni das bis hüt zobe sött zahlt ha?

PizzaBaecker
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PizzaBaecker »

vizekönig hat geschrieben:naja....i ha am fritig die infos bstellt..druffabe hani 2 mails becho..als bestätigung....sit denn hani aber nüt me ghört....sött nid e rächnig in d r poscht si wenni das bis hüt zobe sött zahlt ha?
ich has au öbbe am donnschtig oder fritig bstellt. i würd mol alüte wennd no nüt zuegschickt beko hesch...

sniper
Benutzer

Beitrag von sniper »

vizekönig hat geschrieben:naja....i ha am fritig die infos bstellt..druffabe hani 2 mails becho..als bestätigung....sit denn hani aber nüt me ghört....sött nid e rächnig in d r poscht si wenni das bis hüt zobe sött zahlt ha?
ha au mi au am fritig agmolde und ha den drächnig am zischtig becho!!
Weni di wär würdi alüte!!

4153
Benutzer

Beitrag von 4153 »

Mit der Bestellung der Infos hast du dich aber noch nicht angemeldet. Du musst ein offizielles Mail an Travelpoint mit all deinen Daten schicken. Dann erhälst du eine Rechnung.

Die Infos ist nicht = Anmeldung.

Greetz & Peetz
4153

vizekönig
Benutzer

Beitrag von vizekönig »

4153 hat geschrieben:Mit der Bestellung der Infos hast du dich aber noch nicht angemeldet. Du musst ein offizielles Mail an Travelpoint mit all deinen Daten schicken. Dann erhälst du eine Rechnung.

Die Infos ist nicht = Anmeldung.

Greetz & Peetz
4153
i lüt nochär a....jo das das mit de infos kei amäldig isch, ishc mer au klar...aber denn sölle si doch schribe was me z mache het....do chunsch jo nid druss.....mini kollege hän alli no anderi mails becho....

naja..wird scho am start si am schluss... ;)

4153
Benutzer

Beitrag von 4153 »

[quote="vizekönig"]i lüt nochär a....jo das das mit de infos kei amäldig isch, ishc mer au klar...aber denn sölle si doch schribe was me z mache het....do chunsch jo nid druss.....mini kollege hän alli no anderi mails becho....

naja..wird scho am start si am schluss... ]

Das dängg ich ebbe au. :D :D und denn wird abg'feschtet und Breme igno.

Greetz & Peetz
4153

Zuungascht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zuungascht »

He leuts

Ha mi grad mit 4 Kollege no agmolde für nach breme!
Die vom Travelpoint hämer soebe mitteilt das mr bereits gege die 350 lüt sind!
Das isch jetzt aber zack zack gange :p

Sötte aber trotzdäm alli die 30 hämmer kleimenge zueschlag izahle!

Bis am Dyschtig

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Zuungascht hat geschrieben:He leuts

Ha mi grad mit 4 Kollege no agmolde für nach breme!
Die vom Travelpoint hämer soebe mitteilt das mr bereits gege die 350 lüt sind!
Das isch jetzt aber zack zack gange :p

Sötte aber trotzdäm alli die 30 hämmer kleimenge zueschlag izahle!

Bis am Dyschtig
$

sone UNSINN, zerscht yzahle obwohl mer gnueg sind???!!

Antworten