Hei, hüt zobe LI im Joe's? Ha gnueg giebt!!!Vasil Levski hat geschrieben:hab ich mir auch gedacht...na ja, wenigstens stimmt das wetter hier
![]()
![]()

numme well du bonzekind dir e vespa kasch leischte wo de die ganzi zit bsoffe dermit ummefahrsch (pozilischt, lütt mer aa. i sag der alles über ihn !!!), muesch mi nid dumm aafigge.Basilea-1893 hat geschrieben:Hani Di gfrogt??? Du kunnsch jo ee wieder mit em Auto...wäähööheöheäge
Kei Training? Was geht... Voll auf Drogen Stimmung machen he he...Nur So... hat geschrieben:gib nomol link dört het's doch fotene...![]()
Hüt zobe kei Trainig .... --> morn
Rinoceronte hat geschrieben:Kei Training? Was geht... Voll auf Drogen Stimmung machen he he...
Wenn de eini vo do abschleppsch hesch fürs Läbe usgsorgt
@abuelitto: Gang doch go Schwedinne jage, du Fisch!
hei alte, ich bi so kei bild für d'umwält gse geschtert zobe. zu hart druff gse....die droge mache mi no kaputt. schwwwwwwöööööööööööörrrrrr.....Basilea-1893 hat geschrieben:Hei Vasil, wie gseht us? I verstand jo, dass es kei LI git, aber
zue mindest am 12i no in dr Sidi?!? Ganz schwach, Alter...!!!![]()
![]()
was isch hüt füre match? kei ahnig?Vasil Levski hat geschrieben:hei alte, ich bi so kei bild für d'umwält gse geschtert zobe. zu hart druff gse....die droge mache mi no kaputt. schwwwwwwöööööööööööörrrrrr.....
hüt? nachem match??
![]()