Eher nei in dem Fallsergipe hat geschrieben:Die Antwort:

Was fyr en Apfel het den min Schatz gmapft,
wo sie das vermeintlich gseh het???
Oder isches eifach kei Tatoo mit em FCB-Libli sondern
e anders Insigne wo mit unserem FCB z'tue het?
War eingentlich als Antwort auf das Thema in diesem Fred gedacht.Basler_Monarch hat geschrieben:Eher nei in dem Fall?
Was fyr en Apfel het den min Schatz gmapft,
wo sie das vermeintlich gseh het???
Oder isches eifach kei Tatoo mit em FCB-Libli sondern
e anders Insigne wo mit unserem FCB z'tue het?
@ maradoomaradoo hat geschrieben:isch e tattoo vo sim vater! also dä typ uff sim oberarm isch si vater, au e ex-profi!
isch scho paar mol in zytige gstande unteranderm mol im blick mit föteli...Basler_Monarch hat geschrieben:@ maradoo
Messi fyr d'Meldig !
Hesch du's perseehnlig unter d'Auge bekoh?
Oder woher weisch denn du das?
Und ... sorry wenn ich unuheerlich wiiter
froge tue, het denn si Vadder au so langi hoor
kah, dass min Schatz gmeint het, es wurdi
sich ume MED selber handle.
Sie het gmeint, uf em Tatoo wurdi er (bzw. de
Vadder) grad en Schuss abzieh ... und ebbe
s'Libli wär klar ersichtlich, was das au immer
heisst?!
und als nöggschte Schritt, diä gmietlichi Rankhof-Variante noBasler_Monarch hat geschrieben:Was s'RotBlaui fieber aabelangt, muess das sicherlich
no stärker iibläut werde ... aber e Basis isch vorhande!
i möcht jo nit persönlich wärde, aber het dini Fründin ev. vorher zviel kifft oder leidet si an wahnvorstellige?Basler_Monarch hat geschrieben:Mini Fryndin het unsere "Christus" MED im Lade gseh, wo sie schafft und
het mir verzellt, dass dr Delgado e Tatoo am Oberarm het loh mache
woner mitmne FCB-Libli am schutte isch oder eso.
Bis jetzt löhn mrs doch bi dem einte do bliibe ... drumm alles zuRony hat geschrieben:wie wärs mit mehr webspace angelo?? *g
denn bruuchts nur no e armada vo mobile internet fans, wo sich an verschiidene eggpünggt vom schtädtli poschtiere....
das gäbt neui fred's bis dr artzt kunnt
was wollen sie sonst schreibenSão Paulino hat geschrieben:Vom Blick ist man sich ja viel gewohnt. Mich nervt es einfach, dass sie ein Drama aus einer stinknormalen Situation machen. "So armi Sieche!"
Ausserdem sollen sie unseren "Goldjungen" nicht verteufeln.
ich denke, der bl... würde eher schonend mit den thunern umgehen, falls sie als einziges team den einzug in die CL schaffen sollten und dann lieber weiter für polemik um basel und der damit erhofften erschwerung der titelverteidigung sorgentanner hat geschrieben: es geht nicht mehr lange und dann kommen die thun spieler in den genuss von der blick popularität (kaffeklatsch)![]()
Sehe ich genau so, die Thuner sind die Lieblinge und Helden der Fussballschweiz, auf dem FCB kann (endlich) wieder mal rumgehackt werden.Rony hat geschrieben:ich denke, der bl... würde eher schonend mit den thunern umgehen, falls sie als einziges team den einzug in die CL schaffen sollten und dann lieber weiter für polemik um basel und der damit erhofften erschwerung der titelverteidigung sorgen