Bekommt Ihr auch Post in der RS?
- housestyle
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Ghostwriter|CH
- Neuer Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Duur vo dr RS:
Inf RS 3-2 11.07.2005 bis 02.12.2005
Also mir hänn no e bitz Zyt.
Bis jetzt hänn folgendi lütt in däm Thread und in dr Umfroog gseit sie schigge eins oder mehreri (2): (Falls ich öbber vergässe ha->PM)
Mir mien also drabliebe. Mached no e bitz Wärbig, z.B. morn am Grillfescht (bi leider sälber nid dört)!
Wär hett sunscht no Idee oder will sich irgendwie bi dr Organisation vom ganze beteilige?
Bis jetzt hänn folgendi lütt in däm Thread und in dr Umfroog gseit sie schigge eins oder mehreri (2): (Falls ich öbber vergässe ha->PM)
- alhoil
- alter sack 2
- Balisto
- Barty
- Basilou
- Bellach SO
- bierkurve_sh
- BloodMagic
- brewz_bana
- Buju B
- ced
- Dark Coyote
- Därwiller-Bueb
- dasto 2
- DerZensor
- Digge
- Diggi_Eier
- Dingo
- Domingo
- ebe de
- eulenspiegel
- Fart
- FCB Forever
- fineline
- Flyergirl
- Gascht
- Ghostwriter|CH
- grillmaster
- Gryff 2
- guybrush 2
- hoebbsi
- Ingrid
- Ivolino 2
- jimmsalabim
- Läggerlifreak 2
- maradoo
- Namelos
- PeppermintPatty
- Pioneer
- Quattro 2
- Raul_22 2
- Rebi 2
- repplyfire
- Russe
- Saisonkarte 2
- schegä
- Schranz
- Sisko
- solo
- soulwind
- Varela
- Zeekadeethee
- estrellita
- Schooffseggel
Mir mien also drabliebe. Mached no e bitz Wärbig, z.B. morn am Grillfescht (bi leider sälber nid dört)!
Wär hett sunscht no Idee oder will sich irgendwie bi dr Organisation vom ganze beteilige?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
Benjamin Franklin (1706-1790)
Benjamin Franklin (1706-1790)
-
- Erfahrener Benutzer
hesch e pn!guybrush hat geschrieben:Duur vo dr RS:
Bis jetzt hänn sich folgendi lütt in däm Thread und in dr Umfroog gseit sie schigge eins oder mehreri (2): (Falls ich öbber vergässe ha->PM)
(...)
Sinn also mind. 62 Päckli vo 52 Lütt.
-
- Benutzer
- housestyle
- Erfahrener Benutzer
sali mitenand!
Leischtigsabträtte, yeah
Also, händ no 2 Wuche Ziit für so e Päckli - Vrschiggis, nochhär mienders uf Colombier schigge (Uof - Aawärterschuel, Wachtmeischter).
Sunscht chöneders au an "fool" schigge, dä isch au in Chamblon, heisst eifach andersch, isch e anderi Kompanie und e andere Zug!
Wär glatt, wenns würdi klappe!
Grieni Griess
Tobi
Leischtigsabträtte, yeah

Also, händ no 2 Wuche Ziit für so e Päckli - Vrschiggis, nochhär mienders uf Colombier schigge (Uof - Aawärterschuel, Wachtmeischter).
Sunscht chöneders au an "fool" schigge, dä isch au in Chamblon, heisst eifach andersch, isch e anderi Kompanie und e andere Zug!
Wär glatt, wenns würdi klappe!
Grieni Griess

- Éder de Assis
- Erfahrener Benutzer
- redblue-calvin
- Erfahrener Benutzer
st.güller sind immer und überall dabei..estrellita hat geschrieben:Cooli Idee!![]()
Kenn de House zwar nü, aber ich bin natürli au debi!
http://fcbforum.magnet.ch/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=219257now can come what want
redblue-calvin alias Nachmacher X im Schatten der Ersten!
EHC BASEL
redblue-calvin alias Nachmacher X im Schatten der Ersten!
EHC BASEL
- housestyle
- Erfahrener Benutzer
Wenn ihr die Aktion no die Wuche (bis 14. August) duurefüehred, chöneders an die Adresse schigge, wo ich aageh han. Die neu Adresse chönti denn scho duure gäh, aber dr "fool" isch au in Chamblon und würd sich sicher au freue ]Housestyle isch aber nid di ernscht das au no wietermachsch? Wenn jo, mi herzlichscht Bileid...[/QUOTE]Ivolino hat geschrieben:Wenn muess i jetzt uf Post die Päggli go verschigge und an wer überhaupt jetzte?
Doch! Und das sogar freiwillig

- housestyle
- Erfahrener Benutzer
Chunt halt druff aa, wie dass du das erläbt hesch... Aber wie willsch du das wüsse??? Bisch jo gar nid im Militär gsi?dasto hat geschrieben:halloooo?![]()
das hed doch nüd mit dem ztue *chopfschüttel*

Gmeinsamkeite:
- in dr Natur usse
- Technik (Blache, in dr Natur läbe, Biwak, etc.)
- Gmeinschaft / Kameradschaft
- sich enand aapasse
- etc.
guet, chunt natürlich druf a, wie me die Samschtig - Nomidääg amigs so gstaltet, aber bi uns isch immer viil Action, Technik, etc. im Programm gsi (und wenn me d`Gschicht aaluegt, isch früener so e Jugendorganisation au als Vorbereitig uf`s Militär gsi und us däm denn entstande... Chönt mi au tüsche, aber ich glaub es hett sich us däm entwicklet)
Und die Spiili wo mir amigs mache isch au eigentlich wie "chriegerlis" (eifach ohni Waffe

- Nummerespiil (Ziel: Schatz vom andere z`finde, Spiil: 2 Gruppene, alli händ e Nummere a, und wenn du e Nummere vomene andere us dr andere Gruppe abeliisisch, hetts en gha)
- Spionspiil (Ziel: Schatz vom andere z`finde, Spiil: jede hett e Hölzli mit 1 - 5 Chrüzli druff, wenn sich 2 Gegner träffe, vrgliiche si d`Hölzli, wär me Chrüzli hett, hett gwunne)
- etc.
Hett sicher Gmeinsamkeite, heisst aber nid, das eine wo in d`Pfadi goht, au in`s Militär goht, das isch mir au klar, aber wär ich nid mini Jugend in Jungschi gange, wäri viilicht nid so "begeischteret" für d`Army... Aber jedem das seine!
- housestyle
- Erfahrener Benutzer
-
- Benutzer
- housestyle
- Erfahrener Benutzer
- housestyle
- Erfahrener Benutzer
[quote="housestyle"]Wenn ihr die Aktion no die Wuche (bis 14. August) duurefüehred, chöneders an die Adresse schigge, wo ich aageh han. Die neu Adresse chönti denn scho duure gäh, aber dr "fool" isch au in Chamblon und würd sich sicher au freue ]
Jo ok wenn de meinsch, jedem das seine. Das mit de Päggli mmh ich chönnt jo mol eins an dich und de Fool schicke, brings mol uf Poscht am Mäntig wenn alles klappt. Wie lang het so en Feldpost überhaupt? Isch das A-Post???
Jo ok wenn de meinsch, jedem das seine. Das mit de Päggli mmh ich chönnt jo mol eins an dich und de Fool schicke, brings mol uf Poscht am Mäntig wenn alles klappt. Wie lang het so en Feldpost überhaupt? Isch das A-Post???
Und täglich grüsst das Murmeltier 

-
- Erfahrener Benutzer