Nit fiir d'Galerie schpiile,score bittscheen!FCB Forever hat geschrieben:Petric macht e Zuckerpass uf e Sterjovski
1:1NEEEEEEEEEEEI
Tip:0:4.

A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
http://www.txt.chtschanky hat geschrieben:kann jemand mol dzwischeständ vo dr ander spiel poschte
users forum lauft nit richtig bi mir
thanx
tschanky hat geschrieben:kann jemand mol dzwischeständ vo dr ander spiel poschte
thanx
danke für's postenwaldi05 hat geschrieben:
Aarau-Xamax 0-1tschanky hat geschrieben:kann jemand mol dzwischeständ vo dr ander spiel poschte
thanx
dem Stürmer sött mr die Rotcharte gehMax_1893 hat geschrieben:zubi het dr fuess vo eme yverdon stürmer ins gsicht biko...
Isch für mi au nid nochvollziehbar!Arcanis hat geschrieben:wieso nimmt dr gross jetzt dr stereo use ? sorry aber das isch nur no dumm !!Schone git kei Sinn well er nämlig z blöd isch ihn geg Breme i zsetze und s Spil isch nitt no lang nitt entschide. Dubbel !!