Emotionalste Momente
-
- Erfahrener Benutzer
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
- als oben am bierstand in der muttenzerkurve erstmals der zusatz "nur alkoholfrei" zu lesen war..........wie ich damals geweint hab'....
- als erstmals nicht mehr stefan huber im tor stand
- als erstmals nicht mehr stefan huber im tor stand
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Und dort im Speziellen Muri's Penalty zum 3:1. Ich wusste ganz genau, wenn er den reinmacht, sind wir erstmals seit 22 Jahren wieder Meister. Und er hautLossGivenDefault hat geschrieben:Meine waren:
- 14.04.2002: FC Basel-GC 4:1. Nach diesem Spiel wurde es mir so richtig bewusst: Wir werden Meister! Ein unglaublich geiles Gefühl!
den Ball mit ungefähr 200h/km in die Mitte. Ich war drauf und dran das Spielfeld zu stürmen vor lauter Freude und Glückseligkeit. Dafür verzeihe ich Muri alles

.
.
[CENTER]" Wünsche und Leidenschaften sterben an ihrer Erfüllung."[/CENTER]
.
[CENTER]" Wünsche und Leidenschaften sterben an ihrer Erfüllung."[/CENTER]
Die meischte Pünkt sinn scho gnennt worde aber eins fählt... s'goal vom 2:1 gege Juventus, do ischmrs fascht abgange, scheissegal dases nüt me gnutzt het... jetzt könne sie no lang go sage "Jo weisch bi Juve ischs um nütt meh gange..." alles ussrede sie hänn gegem FCB verlore immene CL Spiel und das isch für mi au eine vo de gröschte momänte!
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
negativste:
1988 fcb - bellinzona 0:2: der abstieg wurde realität, was für ein horror
1997 fcb - sion 1:3: da war mir klar, dass der potentielle meister riesenprobleme bekommen wird, eine wehmütige saison, da ich endlich gehofft hatte, dass der erfolg nach basel zurückkehren wird
positivste:
2001: fcb- lausanne ui-cup: gimenez lümmelt 2 bälle rein zum 2:0, und ich spürte, dass der zeitpunkt gekommen war, der zeitpunkt, an dem eine neue ärä losgehen würde, mit der der abstieg, alle gescheiterten aufstiegsversuche, und die traumatische saison mit gaudino, der 5 spieler austanzt, aber niemanden zum anspielen findet, zeitlupenfussballer wie sas und hartmann hervorbrachte, und in kriens fast im völligen fiasko endete.
2002: 26.sept. you never walk alone, und der fcb war rehabilitiert, ich hatte 15 jahre auf diesen moment gewartet.
1988 fcb - bellinzona 0:2: der abstieg wurde realität, was für ein horror
1997 fcb - sion 1:3: da war mir klar, dass der potentielle meister riesenprobleme bekommen wird, eine wehmütige saison, da ich endlich gehofft hatte, dass der erfolg nach basel zurückkehren wird
positivste:
2001: fcb- lausanne ui-cup: gimenez lümmelt 2 bälle rein zum 2:0, und ich spürte, dass der zeitpunkt gekommen war, der zeitpunkt, an dem eine neue ärä losgehen würde, mit der der abstieg, alle gescheiterten aufstiegsversuche, und die traumatische saison mit gaudino, der 5 spieler austanzt, aber niemanden zum anspielen findet, zeitlupenfussballer wie sas und hartmann hervorbrachte, und in kriens fast im völligen fiasko endete.
2002: 26.sept. you never walk alone, und der fcb war rehabilitiert, ich hatte 15 jahre auf diesen moment gewartet.
-
- Erfahrener Benutzer
- e 4:1 gege Zirü in de 70er vor fascht 60'000, mit em Grossbabbe (selig) uff dr Tribüne (simmer denn Maischter worde?)
- 3:2 gege Celtic in de 70er, mit dr Fahne in d' Schuel am näggschte Tag
- dr Karli, wo zue YB goht
- letschte Maischtertitel für 22 Johr, fyyre uff em Märtplatz
- erschte Maischtertitel nach 22 Johr, inoffizielli Fyyr uff em Barfi (dr Schö uff em Balkon!
)
- UFFTA in Glasgow nach em Spiel
- z'Basel an mym Rhy (Entstehig kurz vor em und d' Premiere am Celtic-Match)
- 's Fieber vom Liverpool-Spiel (sicher 40 Grad gha)
- Newcastle-game live imene Pub in New York in Rotblau mit vielne Andere au in Rotblau
- Verpflägig vom Veloextrazug uff em Bözbärg
und alles zämme, wo ich vergässe ha ...
- 3:2 gege Celtic in de 70er, mit dr Fahne in d' Schuel am näggschte Tag
- dr Karli, wo zue YB goht
- letschte Maischtertitel für 22 Johr, fyyre uff em Märtplatz
- erschte Maischtertitel nach 22 Johr, inoffizielli Fyyr uff em Barfi (dr Schö uff em Balkon!

- UFFTA in Glasgow nach em Spiel
- z'Basel an mym Rhy (Entstehig kurz vor em und d' Premiere am Celtic-Match)
- 's Fieber vom Liverpool-Spiel (sicher 40 Grad gha)
- Newcastle-game live imene Pub in New York in Rotblau mit vielne Andere au in Rotblau
- Verpflägig vom Veloextrazug uff em Bözbärg
und alles zämme, wo ich vergässe ha ...
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***
aber nid dr Josef
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***
aber nid dr Josef
"Jo weisch bi Juve ischs um nütt meh gange..."rotoloso hat geschrieben:Die meischte Pünkt sinn scho gnennt worde aber eins fählt... s'goal vom 2:1 gege Juventus, do ischmrs fascht abgange, scheissegal dases nüt me gnutzt het... jetzt könne sie no lang go sage "Jo weisch bi Juve ischs um nütt meh gange..." alles ussrede sie hänn gegem FCB verlore immene CL Spiel und das isch für mi au eine vo de gröschte momänte!

es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer

- mi erschte fcb-match mit em babbe uff dr alte joggelitribüne won i eppe vier joor alt gsi bi (1:1 gege servette). s ainzige won i mi allerdings wirgligg no ka erinnere vo däm match isch dä typ vor mir, wo bim goal vo basel mit sinere bierfläsche (

- am 15.3.2001 zem erschte mol d stääge zer muttenzer kurve vom neie joggeli ufferenne und denn dä aabligg, won i jetz no hienerhutt bikumm, wenn i dra dängg
- 24.4.2002 im neufäld und denn vor allem d aakunft z basel mit em bengalesturm dr stainebärg durabb *schauder*
- haimspiil gege celtic
- 3:3 gege liverpool (ha dr ganz daag usser e me hotdog nyt kenne ässe vor uffreegig). und noo em match die vier liverpoolfans im drämmli, wo mi in däm momänt, wo me vom stainebärg uss uff e barfi gse het, ganz entgaischteret gfrogt hän, was denn hyt zoobe z basel fir e fescht sig!
- juve und mailand usswärts (am näggschte morge diräggt in d schuel und dert prompt uff em schuelbangg yypfuust)
- maischterfyyr noch em thun match (uff em balkon vom joe's!)
- s goal vom delgado in neueburg! abartig!!!
- die roti karte vom cabanarsch bim 8:1
- verabschiidig vom seba und em zwyssig
- s vermaintlige comeback vom ergic
- aber dr emotionalschti momänt vo allne isch und blibt bim letschte spiil im alte joggeli, ganz am schluss dr speaker zem allerletschte mol:
"sali zämme, und dr letscht lescht s liecht"

- cup halbfinal gege schaffhuuse 1994. ha dert noonig elai an match derfe. hätt bim tabakovic sim verschossene penalty als nyynjäärige binggis um e hoor unsere radio schrottriff verdrosche! (primarschuelhooligan bisches

- 0:0 gege fc bade in ere uff-/abstiigsrundi im gruusigschte duurrääge. dr trooschtloosischti fuessballmatch ever seen!
- die rooti karte gege dr hueber im letschte match im alte joggeli