man gönd doch alli grad ins lache stadion...

Genau! Die Leidenschaft/das Herz hat hier eine ganz wichtige Rolle gespielt. Weiss nicht, ob das bei unseren Jungs im gleichen Mass vorhanden ist. (...)örjan berg hat geschrieben:wenn unsri mannschaft so en isatz zeigt wie thun, simer derby ir champions-leaugue und dschwiiz wird mit 2 mannschafte vertrete sie. im sinn vom schwiizer fuessball hoffi, dass thun gege malmö witerchunnt.
saggstarggi leistig händ si hüt z'obe bote. chapeau.
au e gwüssi schadefreud gegeüber de yb-würst gits. die händ doch gmeint, im neue stadion werde si im europacup spiele und jetz ischs de chli nochber us dr provinz.![]()
vo scho lang über sin zenit use isch.STEVIE GERRARD hat geschrieben:gratulation an thun für die super leistung heute aber malmö kann man nicht auf die leichte schulter nehmen. dort spielt übrigens ein gewisser jari litmanen.
Gut, dass du nicht déja veaux geschrieben hast... Hätte die Rindviecher gerne gesehentanner hat geschrieben:hatte auch ein dejaveux
so wünsche ich es mir die nächsten zwei spiele vom fcb in der cl
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
Das würd em FCB dye Saison s'Gnigg bräche und do neu nur no dr Maischter für CL-Quali qualifiziert wär, au no's Aendi vo dr Oehri-Herrschaft bedüte...sergipe hat geschrieben:Thun in der CL
Basel im Uefa![]()
de gross wird entlasse, de gimenez goht ind wüeschti go schutte, s stadion wird zure investitionsruine, d mk bechunnt us sparmassnahme statt sitz holzbänk astell vo stehplätz, s budget wurd uf 10 mio zrugg go, d mannschaft wurd usgmischtet werde und de fcb muess us finanzielle gründ zrugg uf d schützematt, wurd abstiege und s gäbt kei modefans meh.Edberg hat geschrieben:Das würd em FCB dye Saison s'Gnigg bräche und do neu nur no dr Maischter für CL-Quali qualifiziert wär, au no's Aendi vo dr Oehri-Herrschaft bedüte...
hesch du deheim e "alles ausser basel ist scheisse" schal?rotoloso hat geschrieben:Supper, freut mi total für Thun und für dr Schwizzer Fuessbal, i ha mi sogar sälber überrascht wie ich uffgsprunge bi vorem TV und "Goool" gschräue ha bim 1:0..
Hopp Thun...örjan berg hat geschrieben:de gross wird entlasse, de gimenez goht ind wüeschti go schutte, s stadion wird zure investitionsruine, d mk bechunnt us sparmassnahme statt sitz holzbänk astell vo stehplätz, s budget wurd uf 10 mio zrugg go, d mannschaft wurd usgmischtet werde und de fcb muess us finanzielle gründ zrugg uf d schützematt, wurd abstiege und s gäbt kei modefans meh.
Dann aber eine ganz gute Chance! Ich habe in der Chancen-Umfrage meine 51-60% Wahl getroffen, bin dabei aber von den eingebildeten und verwöhnten FCB-Cracks ausgegangen. Wenn die erst mal wieder mit Leidenschaft und Herz ("De Härz, Mahnnn!", Osman, 2001) spielen....Basilou hat geschrieben:Wenn wir gegen Bremen mit dem gleichen Einsatz, dem gleichen Engagement und der gleichen mannschaftlichen Geschlossenheit spielen, dann - und nur dann!! - haben wir die Chance, die CL zu erreichen.
ähm falsch die saison isch immerno meister + fize meister i dä CL quali, erst negst saison ischs nur no dä meister...Edberg hat geschrieben:Das würd em FCB dye Saison s'Gnigg bräche und do neu nur no dr Maischter für CL-Quali qualifiziert wär, au no's Aendi vo dr Oehri-Herrschaft bedüte...
das hän mr scho hinter unsörjan berg hat geschrieben:de gross wird entlasse, de gimenez goht ind wüeschti go schutte, s stadion wird zure investitionsruine, d mk bechunnt us sparmassnahme statt sitz holzbänk astell vo stehplätz, s budget wurd uf 10 mio zrugg go, d mannschaft wurd usgmischtet werde und de fcb muess us finanzielle gründ zrugg uf d schützematt, wurd abstiege und s gäbt kei modefans meh.